33

33 de ierni in care asteptam infrigurata ani de-a randul sa vina vara cu alaiul ei de minunatii: mare, soare, caldura si vacanta sau concediu, dar mai ales cu mult asteptata mea zi de nastere
33 de primaveri in care vantul caldut s-a jucat prin pletele-mi castanii facandu-ma sa ma bucur anual de un nou inceput, de o noua renastere si ultimamente de o nastere…cea a Gugulufului
33 de veri in care pielea mi s-a facut aramie an de an si soarele mi-a fost martor anual la strangerea in buchetul vietii a inca unui an
33 de toamne in care , pe rand, am fost la cresa, la gradinita, scolarita, liceana, studenta, dascalita si mai apoi fericita sotie
33……
Ce-mi doresc la 33?
– sa fiu sanatoasa tun
– sa am multa putere sa-l cresc pe Guguluf mare de tot
– sa mai am inca un copil la fel de reusit ca si mica mea maimutica
– sa ma iubesc toata viata cu D., la fel de mult cum o facem acum
– sa fim mereu uniti si fericiti
– sa ne traiasca parintii ca sa se bucure mereu odata cu noi la asemenea ocazii fericite
Atat si nimic mai mult!