Schimbare de look

In sfarsit am ajuns ieri sa ma tund, sa scap de parul ala mare pe care nu-l mai suportam.Am vrut sa am ceafa goala, dar fara sa ma tunda foarte scurt.Acum imi pare rau, ar fi trebuit sa-i cer sa ma scurteze si mai mult la ceafa , dar…avand in vedere ca am experimentat o noua coafeza ( despre a mea am scris ca e in concediu in urma pierderii unei sarcini, fara sa se stie cand isi revine ) mi-a fost teama rau inainte de-a vedea rezultatul final.Dar a fost ok, mi-am tras si niste suvite blonde care au iesit mai mult cacanii in dungulite rosii , dar astept inca vreo luna-doua ca sa-mi iasa ce trebuie in cap.In plus, eu am fost tunsa in ultimii ani in scari, eram filata tare de tot, astfel incat acum, ca mi-am schimbat forma tunsorii total, nu se poate obtine din prima rezultatul scontat, caci nu am avut rabdare pana la capat sa imi creasca parul si mai lung.Oricum e super si asa, D. a fost incantat tare de tot, mi-a spus aseara ca e mult mai ok in felul asta decat inainte, eu ma bucur mult ca am scapat de ciuful ala des si lung.Dureaza insa sa ma obisnuiesc acum cu noua mea fata. 😀