Schimbare de look

In sfarsit am ajuns ieri sa ma tund, sa scap de parul ala mare pe care nu-l mai suportam.Am vrut sa am ceafa goala, dar fara sa ma tunda foarte scurt.Acum imi pare rau, ar fi trebuit sa-i cer sa ma scurteze si mai mult la ceafa , dar…avand in vedere ca am experimentat o noua coafeza ( despre a mea am scris ca e in concediu in urma pierderii unei sarcini, fara sa se stie cand isi revine ) mi-a fost teama rau inainte de-a vedea rezultatul final.Dar a fost ok, mi-am tras si niste suvite blonde care au iesit mai mult cacanii in dungulite rosii , dar astept inca vreo luna-doua ca sa-mi iasa ce trebuie in cap.In plus, eu am fost tunsa in ultimii ani in scari, eram filata tare de tot, astfel incat acum, ca mi-am schimbat forma tunsorii total, nu se poate obtine din prima rezultatul scontat, caci nu am avut rabdare pana la capat sa imi creasca parul si mai lung.Oricum e super si asa, D. a fost incantat tare de tot, mi-a spus aseara ca e mult mai ok in felul asta decat inainte, eu ma bucur mult ca am scapat de ciuful ala des si lung.Dureaza insa sa ma obisnuiesc acum cu noua mea fata. 😀

10 comentarii la “Schimbare de look

  1. felicitari pentru curaj dar vrem poza!!!eu de atati ani sunt blonda si port aceeasi tunaoare.am fost tentata sa schimb ceva la look-ul meu dar am renuntat de teama ca nu-mi va sta bine.tu esti foarte curajoasa.am citit postarile anterioare si m-am amuzat foarte tare de „viciile ” dragului meu Ayan.totusi cum a reactionat Ayan dupa vaccin?sper ca nu a avut parte de febra sau eruptii.
    pupici dragutilor si asteptam poze cu tine Amira

  2. Daca nu ne pui si poze ……..ne e greu sa „comentam ceva ” ;).Asteptam cuminti ..doar o poza .Felicitari oricum, se vede ca esti tu multumita si pana la urma asta conteaza cel mai mult , consider eu , sa ti placa tie .Pup

  3. Sa-ti fie de bine, Amira! Subscriu cerintelor generale! 😉 Nu te farda ca sa faci poza ca ma enervezi. Cine crezi ca suntem noi?! De la Cancan!! Hai, baga mare! 😉 In baie, pe covor, pe masina de spalat, doar sa fie!

Lasă un răspuns

