Dorinta de 2010

De cateva zile, ( asa a debutat noul an ) ma gandesc asiduu sa mai fac un copil.Mi se pare o nebunie si-n acelasi timp mi se pare ceva nemaipomenit.Nu cred si nu stiu daca as mai fi chiar acum in stare de-o noua sarcina, nu cred ca sunt pregatita psihic s-o mai iau de la capat cu analize, controale, injectii, bani gramada dati la medici, drumuri la Fundeni, insomnii si stari aiurea de la hormonii care-mi vor juca iar feste.Nu cred ca as mai putea chiar acum sa mai trec printr-o cezariana, nu cred ca as fi in stare sa o iau de la capat acum cu un alt sugar. (D. clar mi-a spus, ca el nu mai poate acum, sa mai faca fata inca unei sarcini 😀 )
Dar imi doresc si visez zilnic la asta, vreau si-o fetita cu aceleasi trasaturi ca ale lui Ayan, cu parul lui carliontat si ochii de culoarea ploii.Vreau sa am o pereche, vreau sa cred ca lucrurile isi vor reveni si copiii vor creste si daca e criza economica si daca nu-i imbrac numai de la brand-uri si daca nu merg numai la scoli private si nush ce locuri sofisticate de joaca sa-si serbeze zilele onomastice.Vreau sa am casa plina cand vor creste mai mari, vreau sa mai fiu copil alaturi de ei, vreau o fetita din tot sufletul meu.
Nu am inca curaj, dar asta este dorinta mea cea mai mare.Vreau o surioara mica si finuta pentru Fat-Frumos al meu 😀

11 comentarii la “Dorinta de 2010

  1. Uau!Am reusitsa imi fac un cont sa pot posta comentarii pe blogul vostru!
    Buna seara si la multi ani!
    V-am citit de cateva ori, am mai incercat sa postez, dar fiind complicata procedura, am renuntat..insa la un asa articol, nu am mai stat pe ganduri…de ce?…pentru ca trec prin aceleasi stari de ceva vreme….e pacat ca ne cramponam de problemele materiale cand avem de luat asa o decizie…inteleg ca si la tine a fost nu o sarcina usoara…eu am avut probleme mari in sarcina si din aceasta cauza imi este si mai greu sa iau decizia…oooofff si tare mai regret..tare mi-as fi dorit sa nu existe nicio urma de indoiala…

    …insa eu mi-as dori, insa, un baietel cu aceleasi trasaturi fine ca ale fetitei mele , Alessia Maria;
    daca vrei sa ne cunoastem, suntem aici: http://alessia-maria-ellis.blogspot.com/ si va asteptam cu drag!

    Seara buna si sa dea Domnul sa puteti lua curand decizia potrivita!

  2. Adela intr-adevar procedura de a posta comentarii pe blog este destul de nasoala pentru ca la un moment dat imi postau niste demente de femei numai comentarii neavenite si atunci le-am linistit.Dar acum am sa usurez situatia si o sa dau liber postarilor caci oricum le moderez inainte de-a le publica.
    Si eu va citesc pe voi, ai o fetita tare fina si delicata si sa dea Dzeu. sa vina si fratiorul cel finut si frumusel ca si fetita ta.
    Daca ar fi sa judec numai dupa ce am trait in sarcina… nu as mai face niciodata vreun alt copil , daca judec insa dupa Ayan…as mai face 10 copii.Acum inca nu suntem psihic pregatiti, nu avem inca spatiul necesar pentru inca un copil si nici nu as avea rabdarea necesara sa mai trec prin cate am trecut.Dar neaparat Ayan va mai avea o surioara ( sau fratior, desi imi doresc o fetita s-o motez ) caci nu e bine sa ramai singur pe lume.
    Succes si tie, sa poti lua decizia cea mai buna si sa faci pasul daca asta iti doresti, te mai astept in casuta noastra.
    o imbratisare calda!

  3. :-)) super pentru „liber” la comentarii si eu am patit la fel ca Adela. Nu sunt eu mare comentatoare, insa ai avut un post „training pentru viitorii parinti” care m-a facut sa rad in hohote si acolo am vrut sa las un mesaj.

    Cat despre al doilea copil… si eu imi doresc unul, mereu am vrut sa fie doi, insa si la noi e o decizie grea (mai ales ca am avut probleme la nastere si e foarte probabil ca situatia sa se repete)- dar sunt cumva sigura ca atunci cand o sa fie momentul, daca o sa fie, o sa stim, o sa vrem si o sa fim decisi pentru :D. Suna aiurea, dar cam asta e ideea, alternativa e sa ma framant la infinit incercand sa decid cum e mai bine.

  4. Yuppieee! Liber la comentarii!!
    Voiam de mult sa-ti urez (sa va urez) La Multi Ani! Asa ca profit de ocazie.
    Sa traiasca Guguluf, sa fie sanatos si vesel!
    Cat priveste al doilea copil… sa dea Dumnezeu sa vina sanatoasa cand va veni! (si eu ma mai gandesc din cand in cand la o fetita…)

  5. @Zu: cred ca atunci cand nu ne vom mai gandi deloc la ceea ce a fost, la tot ceea ce am patimit cu sarcina / nasterea,cand vom simti doar puternica dorinta de-a avea un alt pui cu orice sacrificiu, abia atunci vom fi cu adevarat pregatite sa devenim iar femei insarcinate. Pana atunci e clar ca suntem inca „marcate” de trecut 😀
    @ mamituni: ma gandeam eu ca nu ai zis nimic la mine pe blog datorita postarii greoaie a comentariilor :-D.Multumim mult pentru urari, daca te gandesti si tu la o fetita inseamna ca la un moment dat nebuneala mamituneasca va fi dubla deci si cererea de demisie depusa mult mai des si mult mai ferm 😀 :-D.pupici

  6. Super, ca postam mai usor! daca ai parte de comentarii neavenite, nu le trece si gata! e dreptul tau sa moderezi comentariile!

    Ca m-ai intrebat despre noi, locuim in Dna Ghica, eu lucrez in centru , pe la Universitate…poate ne-om cunoaste de undeva, din vedere…sau …cumperi revista mami? ca am fost ‘vedete’ ::) pe-acolo!

    Ca sa nu revin acum la o postare ce mi-a ramas in minte de acum ceva timp…ref. la patzania cu controlul medical…tare m-am mirat atunci cum pot fi asa niste cadre medicale?! din cauza faptului ca se cred atotstiutoare, probabil sunt mult mai pasive…si atunci se pot intampla astfel de accidente; imi mai permit o mica sugestie…ref la spanac(asta in cazul in care il consumati pt aportul de Fe, ca noi am tot avut pb cu anemia) e recomandabil sa se faca si cu un cartofel fiert, pt ca amidonul ajuta absorbtia Fe, si eventual pulpa de rosii – fara seminte, pt gust; daca se combina cu smantana sau alt lactat, Fe nu se mai asimileaza; e valabil si pt picaturile de Fe, care se dau la distanta de Calciu, la distanta de lapte. Imi cer scuze daca am insistat cu comentariile, e din pricina faptului ca am tot incercat sa scriu pana acum…
    Va imbratisam cu drag!

  7. niciun indiciu nu-mi indica de unde te-as putea cunoaste.In Dna. Ghica stau „nasii” nostri de cununie ( dar sunt deletati de multa vreme ca-i poveste urata si ma enervez ).
    Apreciez sugestiile, copilul asta al meu nu poate manca deloc ceapa si cartof.Am incercat sa-i dau cartof si il doare burta de lesina, la ceapa fiarta numai in mancare si apoi scoasa imi face o alergie pe corp de zici ca are nush ce dermatita.Nu le suporta inca ficatelul lui, mi-a spus pediatra.Spanac nu-i dau din lipsa Fe, ci pentru ca ii place mult si ii ajuta tranzitul intestinal.Nici smantana nu i-am dat inca…chiar ma gandeam ca-l cam tin la „foame” :-D.Va urma un post de genul, unde vom putea comenta in voie.Nu te scuza ca-mi face placere orice comentariu decent.pupici

  8. Sa fie asa cum iti doresti! Si asa e, cand nu te vei gandi, atunci apare si bb. Si nici o sarcina nu e la fel cu alta, asa ca nu iti mai face probleme ca o sa fie rau. Priveste partea roz a lucrurilor. Si eu sunt in aceasta mare dilema: bb2 da sau nu, acum sau mai tarziu. La mine e si varsta care ma preseaza… in frine, o vedea D-zeu cum le aranjeaza pe toate.

  9. la 34 te gandesti ca esti presata de varsta?Hai, fii serioasa!Eu am o colega la job care l-a facut pe bebe 2 la 39 de ani, a nascut natural intr-o jumatate de ora si a avut o sarcina superba fara nicio restrictie.Se poate deci si mai tariu ! 😀 ( te incurajez eu care mor de frica )

  10. Eu n-am zis ca nu se poate si mai tarziu, dar dupa gusturile mele, mi-as dori mai devreme de 40 de ani. De altfel, pe-aici e o „moda” sa faci copii mai la batranete ca sa zic asa. Si oricum, nu e vorba numai de mine, ci si tati are o varsta (nu e un mosneag, da’ e mai mare decat mine), e vorba de diferenta de varsta intre S. si viitorul bb2, adica nu mi-ar placea sa fie o diferenta mare intre frati. Sunt mai multe aspecte cand am vorbit de varsta care ma preseaza. Plus ca mie nu imi vin copiii la comanda (pe S. am asteptat-o aproape 2 ani). Ce-o vrea D-zeu acum…

  11. Da, de asta nu postam, ca n-am apucat niciodata sa-mi fac cont de wordpress.

    Am asa, un sentiment, ca nebuneala ar fi tripla! 🙂

    Cat despre varsta la care se pot face linistit copii: stiu o familie cu 3 copii, nascuti la 23, 28 si respectiv 41 de ani ai mamei… (ca asa s-a nimerit)
    Sarcina 3, votata drept cea mai usoara. Nasterea, nu mai vorbesc. Deci, se poate 🙂

Lasă un răspuns

