Plugusorul in varianta pusiceasca

Merita ascultat , e criminala varianta pusiceasca, el nu se gandeste la mascari, noi da, ca suntem batrani si cu mintea zburatacita :-D, dar cand va sorcovi bunicii, matusile, prietenii,etc. varianta lui stiu sigur ca va face toti banii 😀

8 comentarii la “Plugusorul in varianta pusiceasca

  1. Hihihih super tare. Asta imi aduce aminte de ce zice ficiora miu referitor la mama/tata care in loc sa fuga….fute :))).
    Sper ca esti mai bine si nu ai ramas cu cicatrici.Toata repetitia sa petrecut aseara cand trebuia sa aiba loc petrecerea? Si la noi a fost ieri party-ul de Noel, dar cum noi nu avem bunici/unchi/matuse eu a trebuit sa ma sacrific. Asa ca Amira draga la anul le aratam noi lor cum se distreaza :)))
    P.S. Noi am ramas in urma cu cititul si acum recuperam.

    Va imbratisez cu mare drag.

  2. @silvia: au niste fraze mortale la varsta asta, bietul copil el ne spune de fragi si mure dar cum pe „r” nu-l pronunta, iese nebunia aia de care radem cu lacrimi.
    Nu stiu daca imi vor ramane semne, problema este ca nu-s mai bine, din pacate am infectie intr-o parte a plagii si nu e chiar easy.
    Si-s perfect de acord ca la anul s-o facem si mai lata 😀 ( in sensul bun de data asta ! )

  3. :)) ce comic e!!:) si mie imi aduce aminte de Eric care acum ceva timp in loc de „cui” zicea „coi” sau in loc de „cucui”-„cucoi” :))iti vine sa-i mananci, nu alta! Ce mare a crescut Ayan, mi se pare voinicut! Pupici si sarbatori fericite va uram de pe acum!

  4. @SABINA: LUME NOUA, CE MAI FACETI DRAGILOR, CUM E LA GRADI?Unde faceti sarvbatorile, cum ii merge lui Eric?Nu mai stiu nimic de voi, am o groaza de intrebari.pup

  5. 🙂 ce sa facem, bine, asteptam cu nerabdare sarbatorile, pacat ca nu avem inca zapada. La gradi e super, Eric e incantat la maxim, nu m-am asteptat sa-i placa atat de mult, o iubeste pe doamna educatoare de numa’:))am avut si serbarea joi, am fost uimita sa vad cum a stat 2 ore pe scaun si a executat tot ce i s-a spus, el care acasa nu sta locului o secunda.Sarbatorile le facem in familie, nu plecam nicaieri in mod special, pe aici pe langa casa:)Eheee, Amira, dar eu astept mereu cand intru pe blog sa vad o postare despre o veste buna pe care ne-o vei da in curand..o „fetita” iti spune ceva?hai ca asteptam cu sufletul la gura sa-l vedem pe Ayan fratior:)Pupiiiiici!

  6. @SABINA:ma bucur enorm sa aud ca va merge bine, ca sunteti fericiti si mai ales ca lui Eric ii place la gradi si sta cuminte.Despre fetita…nu stiu cand o veni, am niste probleme si dupa ce le rezolv sa speram ca o veni si ea.dar sa aud de la tine ca mai vien o fetita, tu esti mai tanara si mai in putere. 😀 Te pupez, draga mea

  7. :))eeei, parca te-as lasa pe tine prima, sa-mi spui cum e, nu ma incumet inca…Va pup si sper sa vorbim mai multe si mai des, mi-e dor de conversatiile noastre lungi:)

  8. @sabina: acum cu jobul insa nu prea mai pot sta la conversatii lungi cu nimeni, din pacate, mi-e si mie dor de voi si d tot ce povesteam.va pup si Sarbatori Fericite!

Lasă un răspuns

