Pensiunea " Casa Bunicii " – Predeal

Asa cum scriam in postarea anterioara, nu vreau sa trec foarte repede peste descrierea pensiunii unde am fost cazati la Predeal, pentru ca, in genere, ma seaca foarte tare atunci cand cineva ma ia de proasta sau mai rau, isi bate joc de mine si o mai face si pe banii mei!
Am in spate ani de zile de turism, turism pe care nu l-am facut in Romania, turism pe care-l mananc pe paine si nu ma poate duce de nas nimeni in ceea ce priveste o vacanta printr-o agentie. Stiu exact ce asteptari trebuie sa am sau sa nu am, in functie de banii pe care-i platesc, nu suntem niste mofturosi si nici niste fitosi, nu fac parte din categoria acelor indivizi care platesc 65-70 euro / sejur si vor sa aiba all-inclusive, am doar pretentia sa nu fiu mintita, sa mi se spuna extrem de clar:” cucoana ai platit pentru cort, acolo vei salaslui in vacanta ta, sa te pregatesti cu tot ce-ti trebuie pentru viata la cort !”.Si atunci plec pregatita psihic ca atat am avut sa platesc si exact de banii aia voi avea servicii.Dar cand una vezi si platesti si primesti in schimb altceva ma apuca toti bazbuducii si criza mea atinge cote maxime.
Revenind la pensiunea cu pricina, am gasit eu oferta lor de Paste, pe site-ul lor.Cand accesezi site-ul pensunii „Casa Bunicii ” te lasi efectiv cucerit de minunatiile pe care ti le ofera o pensiune si la preturi extrem de accesibile.Atunci cand mai intri in contact si cu-n anume Andrei care se ocupa de rezervari, extrem de amabil si de prompt cu toate detaliile pe care vrea el sa ti le dea la multiplele intrebari pe care le pui pana faci plata totala, iti spui ca asa mare noroc nu ai mai avut de mult timp sa gasesti pe Valea Prahovei o oferta atat de minunata.Oau am zis si eu pana am ajuns la ei!
Cand am intrat pe usa pensiunii, m-a intampinat o duduie cu o esarfa legata la cap, mirosind a mancare si spunandu-mi ca pe Andrei nu am sa-l gasesc in seara cu pricina, caci este acolo Costi.Care Costi -un baiat de zahar de altfel – habar nu avea ce platisem, ce tratasem eu cu acel Andrei, el ne-a bagat 2 camere pe gat si mi-a spus ca „altele oricum nu mai avem”. Cand am intrat in camere mi s-a ridicat tensiunea pe loc ( cred ca am mai scris in foarte multe articole ca eu am un imens defect si anume: ma flambez instant si gura mi-e sloboda de numa’ cand ma enervez ), am vazut rosu in fata ochilor si am sunat la Andrei.Fireste ca nu mi-a raspuns nici atunci si nici in seara urmatoare si nici in zilele ce au urmat si nici macar azi nu a mai fost de gasit.Parca nici nu existase vreodata acea persoana care imi daduse toate acele indicatii.
Acel Costi mi-a spus in graba ca atat am platit si camerele alea imi revin.Am ridicat spranceana si cand i-am spus cat am platit a tacut malc, realizand ca am fost trasi pe sfoara.Nu mai avea niciun rost sa fi facut acolo scandal ( daca nu era seara si daca nu era Paste, faceam un iures de neuitat, nu stateam in camerele alea nici moarta si il gaseam pe Andrei ba chiar si pe patron in gaura de sarpe), camere in plus oricum nu mai aveau, pensiunea era plina, m-a linistit si D. dar in acelasi timp a turnat si el si mama gaz pe foc, spunandu-mi ambii ca astea-s riscurile unei rezervari pe internet fara sa stiu unde si cum mergem,etc.Singurul care a tacut si mi-a spus ca nu rezolvam nimic daca ne enervam a fost tata, avea perfecta dreptate, ne-am fi stricat si Pastele, am fi facut si iures gratuit, iar oamenii aia din pensiune nu aveau nicio vina ca sa asiste la scandalul nostru.
Camera in care am stat era 2/2, abia am avut loc sa ne miscam, patul a fost ingrozitor, nu mi s-a intamplat in viata mea sa dorm intr-un pat atat de infect ( si am dormit in taspe mii de hoteluri, pensiuni, moteluri in viata mea de ghid ), in fiecare noapte daca am dormit adunat 5 ore sunt tare.

Baia era o chichineata unde apa de la dus nu avea presiune, apa calda venea dupa 10 minute in care curgea apa rece ca gheata, capacul de la wc era rupt si trebuia sa stai cu grija sa nu te trezesti ca iti ajunge curu’ pe podea, ne-a dat o ciosvarta de hartie igienica – d-aia roz si aspra care iti raneste toate cele -, dupa ce s-a terminat ne-am sters cu dejtu’ la gaurici, dar aveam balcon mey! Adica nu a fost camera orisicum ci cu balcon, cu vedere la sosea.Caci da, pensiunea despre care acel Andrei mi-a zis ca se afla la 5 minute de centrul Predealului se afla la 4 km de gara Predealului.Acum imi vine sa si rad rau de tot caci maica-mea, atunci cand am ajuns prima oara pe langa pensiune, D. a spus :” uite aici este Casa Bunicii” si reactia maica-mii a veni spontan:” in cocioaba aia o sa stam”? 😀 Fireste ca nici nu ne-am oprit acolo si am mers in oras, eu tinand-o pe-a mea una si buna ca „omul ala mi-a spus ca-i la 5 minute de centru, nu are cum sa fie in plin camp pensiunea”.Da de unde?Chiar in plin camp cu padure de jur-imprejur se afla pensiunea.
Deci inca un aspect care m-a scos din minti, eu i-am tot spus labarului acela ca am un sugar si ca vreau sa-l plimb in carucior, el mi-a spus ca :” desigur, e loc suficient” dar nu mi-a explicat ca trebuie sa mergem cu masina in oras si de acolo ne plimbam cat dorim.
Alt aspect negativ a fost faptul ca n-au parcare, erau inghesuite in fata portii 8 masini, fara sa fie amenajata vreo parcare.Pai unde dreq sa amenajezi pe DeNeu parcare?

Masa de Paste a fost extrem de subtireanu’ ( am platit 200 ron numai masa / familie ) si-n banii astia ni s-a dat o gustare in noaptea de Inviere ( o bucata de drob, un ou, o bucatica de branza, o rosie, 2 felii de cozonac si o felie de pasca + vin rosu -o carafa la 4 persoane) , o gustare in ziua de Paste ( un ou, o felie de branza , o felie de drob, icre, peste marinat 2 bucatele mici ), o farfurie de bors de miel, o farfurie cu 2 bucati de friptura miel + cartofi prajiti, o felie de cozonac, o felie de pasca si un pahar de vin.Asta a fost tot in banii respectivi , mi s-a parut putin pentru 200 ron platiti.Nu am mancat nici vreo specialitate anume, nici vreo bunatate fara seaman ca sa zic ca am platit 200 ron dar ne-am rasfatat.
Exemple stau foto in care este pozata sala de mese si farfuria de felul 2 din ziua Pastelui

Acestea au fost aspectele negative, aspectele care m-au enervat rau de tot, in prima noapte am avut insomnie vreo 2 ore, ma gandeam ca fericit acel Andrei ca nu aparuse in acea seara ca-i stalceam fataul si cred ca toti diavolii ar fi jucat tontoroiul in juru-i la cate mascari i-as fi spus.( teapa a fost destul de mare, se intampla si din astea insa).
Aspectele pozitive trebuie mentionate prin faptul ca am trecut peste toate neajunsurile mai sus povestite, ca ne adaptam usor si-n situatii mai putin fericite, ca am avut multe clipe frumoase, ca am participat dupa foarte multi ani la o slujba minunata de Inviere, ca personalul din pensiune a fost extrem de dragut si de cumsecade, ca Ayan s-a simtit bine si ca am facut excursii in locuri unde nu am fost de multa vreme, ca am avut caldura in camera si teveu sa ne benoclam, ca am avut prize sa pot steriliza, ca mancarea aia-desi putina- a fost extrem de gustoasa si de buna, ca am putut totusi sa facem baie desi curgea apa cat un firicel :-D, ca au un living fain tare unde s-a servit masa, am stat la povesti, am ascultat muzica de calitate, am baut vin, am stat si am povestit.
Am scris toate astea ca sa stie si cei ce vor sa mai mearga acolo in vacante, mai lungi sau mai scurte, sa stie ca aici se potriveste perfect vorba aia din stramosi :” afara-i vopsit gardul si-nauntru-i leopardul” :-D, sa ia aminte cand Andrei le va mai vinde minciuni frumoase pe paine pentru a-si atrage clienti in vreme de criza, sa beleasca bine ochii atunci cand fac o rezervare pe net fara sa aiba contact cu vreo agentie de turism, sa stie ca la „Casa Bunicii” din Predeal nu este totul chiar atat de roz precum pare si daca patronul l-ar schimba pe individul acela, care nu face decat rau si nimic bine atragand tursiti care se enerveaza la fata locului groaznic, ar fi totul si mai ok.
In plus, noi am ajuns la pensiune vinerea si conform site-ului trebuia sa-mi dea o placinta cu branza gratuit.Asa cum ati mancat voi ,asa am mancat si noi :-D.
Deci, pe viitor, noi vom ocoli aceasta pensiune, e trecuta pe black-listul nostru: „Casa Bunicii” din Predeal !

11 comentarii la “Pensiunea " Casa Bunicii " – Predeal

  1. imi pare rau pentru experienta mai putin fericita de care ati avut parte… Dar ma bucur ca totusi ati reusit sa gasiti resurse pentru a transforma acest prim Pasti alaturi de Ayan, intr-o vacanta reusita, cu clipe frumoase in sanul familiei.
    Din greseli invata omul… si datorita tie si a acestei postari cu siguranta vor mai invata si altii din gresala voastra de a avea incredere in reprezentantul acestei pensiuni.

    Apreciază

  2. Of, draga mea….aventuri la inaltime avurati…una peste alta , asa cum scriai si tu , bine ca ati stiut sa cosmetizati neajunsurile , ca ati trecut peste suparare si ca v-ati distrat…
    Io-te de aia nu fac razervari online si merg la ghici ori de cate ori plec in contzed’… 😀
    No , hai cu partea 3… 🙂
    Va pup!

    Apreciază

  3. @Ana: este pentru prima data cand mi s-a intamplat asa ceva, am fost plecati si-n strainataturi pe acelasi sistem dar nu am avut teapa d-asta ever.dar stii cum e: niciodata sa nu spui niciodata.Hai ca vine si partea 3 😀

    Apreciază

  4. am uitat sa te intreb ceva…
    am trecut de multe ori pe langa aceasta pensiune, dar mie nu mi-a facut cu ochiul niciodata din cauza proximitatii caii ferate. Zgomotul de la trenuri nu v-a deranjat?

    Apreciază

  5. @cojocarii: surprinzator nu :-D. Si in noaptea cu insomnia, ma uitam pe fereastra si numaram trenurile care treceau, asta ca sa nu il omor pe individ !! 😀

    Apreciază

  6. Am petrecut anul trecul, in iarna, un week-end la Casa bunicii si pot sa zic ca am avut o sedere placuta. E drept, am fost intr-o perioada mai putin aglomerata (mai erau doua familii in afara noastra), poate de aceea ne-au cazat, pe noi si celalalt cuplu cu care eram, in camerele de la ultimul etaj. Absolut superbe. Fiind mansarda, au mici ferestre in tavan, iar baia are design modern + cada. De fapt, mansarda este un fel de apartament cu trei dormitoare (noi am ocupat doua, a treia a ramas libera) si un living mare, care se deschide spre padurea din spatele pensiunii. Fireste, livingul e comun. Personalul a fost foarte atent, asa cum spui si tu, iar sala de mese (livingul pensiunii) este un spatiu amejanat cu gust, unde poti socializa intins pe o canapea, in timp ce asculti muzica pe care tu ai ales-o. Am aruncat un ochi in camerele de la parter. Mi s-au parut mici si prost amenajate. Probabil ca daca am fi stat intr-una dintre ele, ti-am fi impartasit nemultumirea. Nu mi-a placut nici parcarea. Noi am prins-o aproape goala, insa este neincapatoare pentru intreaga vila. In spatele vilei am vazut un spatiu de joaca, insa nu mi-am dat seama daca este functional/amenajat pentru perioadele calde (eu l-am vazut acoperit de zapada). Concluzia ar fi ca sunt doua tipuri de camere la Casa bunicii si trebuie sa te asiguri ca vei fi cazat in cele bune. E bine ca ai tras semnalul asta de alarma, ca sa stiu ce camere cer daca vom mai ajunge pe acolo.

    Apreciază

  7. Pingback: Hotel Anca Club « Lumea lui Guguluf

  8. Pingback: Revenire « Fărâme şi bucăţi de suflet din viata unui Pusicel

Lasă un comentariu