Revenire

A trecut vara asta ca si cum n-a fost, noi am stat departe de casa aproape 2 luni si ma gandeam ca revenirea din Grecia ma va face extrem de trista si ca voi nutri aceleasi sentimente pe care le nutream cu ani in urma,cad imi venea sa plang ca ma reintorc in tara.
Ultima destinatie din vara asta ( ma rog, cea la care visasem atat ) a fost cea mai crunta dezamagire din ultimii ani si din vacantele cu care ne-am rasfatat mult in ultima perioada.Exact cum am simtit atunci la Predeal ( am sa scriu si despre faptul ca situatia de atunci s-a remediat si ca am fost rasplatiti cu varf si indesat pentru aiureala unui angajat ), m-am simtit si acum.Am clocotit de furie, am trecut de la agonie si maxima incordare la nervi si la gustul amar ce se instaleaza atunci cand pe banii tai( si nu tocmai putini! ) ti se intampla balarii din cauze independente de tine, atunci cand un copil mic de 2 ani este tratat ca si cum n-ar exista.
Ne-am reintors , mi-am dorit atat de tare sa revin in casuta mea, in locul meu,in patul si-n tot confortul casei mele.O perioada lunga de timp nu vom mai pleca, stam cuminti la vatra si asteptam toamna si iarna ce va sa vie.
Pana atunci trebuie sa scriu despre locurile minunate pe unde am fost, despre oameni si locuri neumblate de multa vreme de noi si despre lucruri mai putin bune, mai putin normale si cu gust de clei.
Ce bine ca suntem acasa, desi raciti cobza eu si Pusicel, suntem totusi acasa!
P.S: ah si de la 1 septembrie ma duc la servici, nu stiu daca sa rad sau sa plang 😀

9 comentarii la “Revenire

  1. Imi pare asa de rau, ca vacanta n-a fost cum ti-ai dorit … Am avut si eu clipe din astea, de imi venea, sa urlu de ciuda … da, de cele mai multe ori, fac haz de necaz. Nu se merita, sa te necajesti. Inveti din pataniile astea si, pe urma, sufli si-n iaurt …
    Bun sosit acasa si insanatosire grabnica !

  2. @Dani: am sa scriu ce am patit , amaraciunea mi=a trecut, pana la urma au fost clipe frumoase dar gustul amar a ramas!

  3. Trist…sunt si eu curioasa ce s-a intamplat. Grecia e o tara turistica, toti peste care am dat noi erau prea amabili, ca doar eram clienti acolo…astept povestea ca m-ai facut curioasa…

  4. Bine ai revenit, ca ti-am simtit lipsa! Am citit si postul urmator si am ramas speechless! Bine ca ai scapat de tot calvarul ala. Bafta la noul loc de munca si astept povestile de vacanta si nu numai. Insanatosire grabnica amandurora! Pupici!

  5. Bine ati revenit!imi pare rau ca nu a fost asa cum asteptai,stiu cat de mult ti-ai dorit sa revii in Grecia…important e ca ati fost toti 3.Astept cu nerabdare continuarea:)

  6. @svea: si eu ma bucur ca am terminat cu mediul ala, in fapt cu ei am terminat de 3 ani, acum in vara am incheiat si pe acte socotelile.Vin ele si povestile de vacanta, tineti aproape :-D. pup

  7. @salmi: asa stiam si eu, amabilitatea lor m-a facut ani de zile sa-mi doresc sa ma mut acolo, din pacate grecii nu-s chiar atat de draguti precum par si nici atat de parolisti o pot afirma cu tristetete dupa ani buni de experiente negative cu ei 😦

  8. Plecam si noi maine dimineata,dupa lungi peripetii cu aprobarea concediului:(Dar e bine tot ca mi-au dat si mie o amarata de saptamana…sa scrii fetita tot,sa am ce citi cand revin cu” forte noi”.va pup si multa sanatate,ca am citit ca ai nevoie.Te sun cand ma intorc

Lasă un răspuns

