Mai frumoasa in fiecare 9 martie

Revad si acum aievea clipa aceea de pe 9 martie :era la fel de cald ca si azi, tu coborand dintr-o masina eleganta, noua si lucioasa de curatenie, intr-o geaca de piele care si azi imi place la fel de mult ca si atunci, cu niste blugi asortati si mirosind tot a parfum, eu trecand strada cu pas lenes, cu o geaca rosie ce-o pot purta iar azi, dupa atatia ani, in niste blugi ce-mi conturau silueta mea de sirena de atunci si coafata proaspat in dupa masa aceea.
Cine sa fi stiut si cine ar fi crezut ca pasul meu lenes ma ducea spre marea mea iubire, spre marea mea pasiune, spre tot ce a fost de atunci si va urma?
Am sarbatorit de atunci destui ani pe 9 martie, am trecut prin bune si prin rele, ne-am plimbat, am facut un copil, am sadit pomi si acum facem o casa.Totul impreuna, noi doi si iubirea noastra.
Sa dea Dumnezeu sa fim sanatosi sa ne putem creste copilul,sa fim fericiti,tu sa ramai acelasi rabdator barbat si cu aceleasi calitati pe care le ai, eu promit sa ma maturizez in dragoste,promit sa nu te mai chinui sufleteste niciodata, caci nu meriti si esti specie rara de barbat pe lumea asta.
La cat mai multi ani impreuna si sa stii ca te iubesc mult, mult !
Si fiindca ziua asta de 9 martie nu pot sa n-o asociez in fiecare an cu Laura Stoica si fiindca este si una dintre melodiile care-ti plac tie mult, atunci facem 2 in 1:

8 comentarii la “Mai frumoasa in fiecare 9 martie

  1. De unde rezulta ca avea dreptate Coco Chanel, ca nu stii niciodata cine se poate indragosti de zambetul tau.Sau de pasul tau,ca sa parafrazam 😀
    Multi ani inainte!

Lasă un răspuns

