Motanul incaltat si al meu baiat :-)

Pe 10 august, in prima lui vacanta adevarata (am mai fost 2 zile cu el la mare cand avea doar o luna, dar aia nu a fost vacanta ), la 2 luni si 3 saptamani, Ayan si-a descoperit…piciorusele, a descoperit ca le are, a descoperit ca este incaltat si pe deasupra poarta niste tenisi rosii foarte haiosi.Descoperirea a avut loc la un restaurant unde eu si tati serveam dejunul si copilul in scaunelul auto s-a preocupat excesiv de tenisi si de piciorusele lui, dupa cum se poate observa si din filmulet.Ma topesc efectiv cand il vad cat este de fericit ca are picioruse , imi vine acum scriind ,in minte o chestie si reflectez asupra faptului ca noi adultii, cautam fericirea in lucrurile cele mai bizare si abstracte, pe cand ea este atat de simplu de gasit, de atins si  se afla in cele mai marunte chestii pe care ni le aduce aminte doar prezenta unui copil in viata noastra.So…am atasat filmul cu fericirea maxima traita de al meu copil la descoperirea tenisilor rosii de motan incaltat.Enjoy It !!!

Lasă un comentariu