Omicronul – în fapt Delta care m-a decimat

Au trecut aproape 3 luni de cand mi s-a pozitivat primul PCR. Asa cum am scris anterior totul parea simplu la inceput, dupa care lucrurile au luat-o razna.

Azi sunt vindecata complet, dar asta dupa un drum lung si anevoios. Plamanii i-am avut afectati in proportie de 60%, analizele cu niste markeri incredibili ( m-au testat pentru diabet ca aveam glicemia crescuta extrem de tare), leucocite, transaminaze, totul cu niste valori incredibile.Ca “bonus” la toate astea am tusit atat de mult incat ma durea zilnic capul, cutia toracica, spatele, burta.Plus disfoniile avute de mai multe ori pe parcursul perioadei cu tuse.

Am luat 2 luni antibiotice si Erdomed, Dexa si Medrol o luna( au venit la pachet cu niste kg in plus), am baut toate siropurile de tuse alopate si naturale, am facut tot ce era omeneste sa nu mai tusesc,am luat diverse vitamine pentru ficat.Toate aceste tratamente nu mi-au oprit tusea cu niciun chip, nu a devenit productiva si nici nu s-a ameliorat macar.Am crezut ca voi tusi 4-5 luni asa cum imi spuneau cei din jurul meu.

Doar ca la ultima vizita la pneumolog, cand mi-a dat niste spray-uri inhalatoare pentru alte 2 luni “sa incercam si asa” am zis ca eu nu mai iau nimic alopat si plec la Govora sa incerc sa ma vindec asa cum l-am vindecat pe Kiki cand medicii erau neputinciosi.

Ceea ce tratamentele alopate nu au reusit in aproape 2 luni jumatate, s-a putut la Govora in 7 zile. Da, da, stiu ca suna incredibil, dar am plecat tusind continuu( nu puteam sa vorbesc la telefon ca eram ca o toba sparta, distrugeam urechea interlocutorului) si m-am intors fara sa mai tusesc absolut deloc.

Exista un pachet post covid facut de cei de la baza de tratament din hotelul Palace- singurul hotel deschis la acea data in Govora ( probabil ca acum sunt deschise si alte hoteluri) pachet cu aerosoli, inhalatii, magneto pe zona plamanilor, pulverizatii si bai cu iod, terapii ce te pun pe picioare efectiv.Plimbarile in aerul curat si ozonat prin parcul Govorei, linistea si tratamentul au facut minuni intr-o saptamana.Pentru 2 persoane am platit 2500 ron, camera dubla de 4* cu demipensiune si tratament inclus.

Saptamana trecuta am refacut CT ul, analizele de sange toate si sunt refacuta complet (glicemia a scazut iar la 80), plamanii complet refacuti.

Mi-au spus toti medicii ca din pacate a fost varianta Delta si inca trebuie sa fiu vigilenta deoarece o noua tulpina luata m-ar dobori.

Asadar sunt bine, refacuta complet acum dar inca ma feresc de aglomeratii, port masca si nu intru in contact cu persoane racite/ gripate.

Am tras ceva cu virusul asta de care m-am temut ca dracul de tamaie, dar cum in viata intotdeauna de ceea ce ti-e frica, nu scapi asa si eu!

Va doresc sanatate si aveti grija de voi!Hugs

3 comentarii la “Omicronul – în fapt Delta care m-a decimat

  1. Mā bucur pentru tine, pentru voi si continuā sā scrii . O faci foarte bine, te urmāresc cu drag si opiniile tale sunt convinsā cā-s de ajutor. Noroc!

    Enviado desde mi iPhone

    Apreciază

Lasă un comentariu