Cum sa NU mergi in vacanta prin Dodo Travel

Inainte sa plecam la Govora, tare mult mi-as fi dorit sa fi gasit si eu un review scris bine si cu informatii actualizate atat despre statiunea in sine, dar si despre hoteluri,despre agentia prin care mergem, ca sa fiu pregatita unde si in ce conditii vom ajunge.
Primul review al acestei vacante va fi despre agentia prin care am calatorit la Govora.
Cand pleci cu un copil mic in vacanta, mi se pare normal sa fi putin mai insistent cu detalierea descrierii locului unde vei ajunge, sunt nshpe mii de probleme ce se pot ivi pe parcursul vacantei.
Anul asta am platit un sejur cu tratament prin agentia Dodo Travel, agentie prin care va recomand mai bine sa NU mergeti.
Sunt genul acela care nu-ti ofera detalii despre nimic, incaseaza banii si s-au spalat pe maini pentru orice problema / intrebare pe care le-o adresezi.Exista acolo un domn extrem de neamabil ( nu l-am cunoscut personal, dar vocea si felul in care mi-a vorbit la telefon au fost de asa maniera de gretoase, incat daca ai manca o lamaie pe stomacul gol ai fi ceva mai kindly decat domnia sa ) si o alta domnisoara / doamna putin cam aiurita as putea spune eu, care au incasat porcoiul de bani ( pentru ca a plati pentru 3 persoane 35 milioane la Govora timp de 10 zile nu e chiar piece of cake, nu? ) si asta a fost tot.
Nu ma pot obisnui inca cu felul asta neprietenos de tratare al clientilor, pe care-l au unele agentii de turism din Romania.In plus, atunci cand nu esti un brand pe piata, cred ca ar trebui sa iti pureci mai mult clientii, sa ai un feedback de la ei, sa-i intrebi macar de-o sanatate dupa ce le incasezi banutii.
La Dodo Travel singurul lucru de care beneficiezi este plata unui comision catre ei si atat.I-am sunat , odata ajunsa in hotel sa-i intreb de ce eu am platit 2 camere confort sporit si acolo am primit una asa si una antica si domnul cel cu greata la purtator mi-a raspuns acru ca:” nu stiu exact ce s-a intamplat , dar revin imediat u-n telefon si va anunt!”
Asa cum a revenit catre voi cu-n telefon, tot asa a revenit si catre mine.M-am gandit atunci sa-l resun si sa-i explic cam cum sta treaba cu plata unui serviciu si primitul altui serviciu mai slab calitativ, dar nu tocmai in niste termeni foarte prietenosi, dupa care am zis ca reclama scrisa pe internet face mai mult decat omoratul unor neuroni de-ai mei.Asta este, noi am fost pagubiti de niste banuti, Dodo Travel ne vor mai avea clienti cand o face plopul pere.Cred ca si altii care citesc pe la noi mirobolanta experienta cu Dodo Travel, se vor inghesui maxim sa achizitioneze servicii turistice de la ei.
Cel mai tare insa ma amuza prezentarea aceasta : ” Agentia de turism ofera consultanta si servicii turistice in urmatoarele domenii: bilete de odihna si tratament in toate statiunile din tara „.
Noi va multumim mult domnule cu lamaia pentru promptitudinea cu care nu ne-ati mai raspuns si nu ne-ati mai rezolvat ever problema, multumim mult si doamnei / domnisoarei Georgiana pentru amabilitatea cu care ne-a incasat prin banca banutii si ne-a eliberat un voucher si va dorim cat mai multi fraieri carora sa le luati banii oferind in schimb NIMIC.

25 comentarii la “Cum sa NU mergi in vacanta prin Dodo Travel

  1. exact genul asta de experienta l-am avut si noi cu DODO Travel care sunt intr-adevar niste tepari ca altfel nu stiu cum sa le zic: la noi a fost si mai rau: am platit bilete+tratament la Hotel Tusnad in Baile Tusnad si am stat la o pensiune langa hotel pentru ca atunci cand am ajuns la hotel domnul de la receptie ne-a spus ca nu mai sunt locuri. Pensiunea era de groaza, cu o camera care avea 2 metri patrati si in care se facea atat de cald (era la mansarda) incat ajunsesem sa regret caldurile din Bucuresti. Iar cand am vorbit cu domnul de la agentia DODO Travel, mi-a zis ca el mi-a dat email in care m-a anuntat de aceasta schimbare, e vina mea ca nu-mi verific emailul!!!! am facut dosarul sa il depun la Protectia Consumatorului dar apoi m-am razgandit, am zis ca poate sunt eu prea rea, poate a fost ghinion, etc.

    Dar cand am citit postarea ta, mi-am dat seama ca e o practica frecventa si nu o intamplare…

    Apreciază

  2. M-am uitat in dosar, Ion Plesa se numeste domnul de la DODO travel, iar Georgianei i-am platit contravaloarea biletelor. Si inca ceva important: noi am platit banii la inceputul lui aprilie, iar in iunie a trimis mailul respectiv ca nu mai sunt locuri!! asta e ceva ce nu pot sa pricep…nu a fost rezervare last minute ca sa zic ca din cauza rezervarii tarzii au fost probleme…daca nu erau locuri disponibile la Hotel Tusnad, trebuia sa-mi spuna de atunci, din aprilie, nu?

    In fine, eu cred ca e bine sa stie si altii ce fel de agentie sunt pentru ca eu am dat search pe google la momentul respectiv si nu am gasit nic un review negativ in legatura cu ei…

    Apreciază

  3. @Daniela: si noi am platit la inceputul lui aprilie cand Georgiana cea cu vino-ncoa ne-a facut un calcul si a emis o factura fiscala pe o valoare, ca in iulie cand am vrut sa dau restul sumei sa-mi comunice alta valoare sub motivul ca: ” pai valoarea precedenta era valabila daca plateati toata suma pana pe 2 mai sau ceva de genul”.
    Urmeaza o postare si despre cazare, hotel ,mancare si in general statiunea Govora.

    Apreciază

  4. @Daniela: cat despre camera…la noi n-a fost chiar atat de horror, eu daca pateam ca tine nu intram in camera si ma opream fix la Bucuresti la biroul lor facandu-le un perdaf de zile mari.Chiar ar fi meritat sanctionati pentru ca e inadmisibil sa-ti vanda o asa gogoasa! RUSINE DODO TRAVEL, RUSINE !!!

    Apreciază

  5. Pentru Doamna Daniela si Szqwer In caz ca Domniile Dumneavoastra nu stiu sunt Multe Hoteluri si Asa Zise Pensiuni care Acuma fac o Oferta cu Agentia si dupa Hotelierii si Cei de la Pensiune le modifica dupa Bunul Plac.Eu am Luat Un Bilet De Tratament de la Aceasta Agentie Dodo Travel si totul a fost oky.Sa stiti si Domniile Dumneavoastra ca tARIFELE PENTRU TRATAMENT SI ODIHHNA sunt Pachete Oferite de catre Hotel Agentiei Respective.Nu Agentia fac preturiile ci hotelurile care dispunde tratament .Informativa mai bine inainte sa acuzati pe nedrept.Hotelurile cedeaza Agentiei un comision nu a pus agentia respectiva pretul la tratament de 30 de milioane cum a-ti zis dumneavoastra draga Daniela.Faptul ca la Hotel Odata ajunsi vi sa dat altceva fata de ce vi sa prezentat este cu totul numai vina acelui Hotel ca s-ia incalcat Ce a Oferit.Cum poate fi vina unei Agenti de Turism Daca Hotelieri Cateodata Fac dupa Bunul Lor Plac.
    In fine este numai decizia Dumneavoastra de a Nu merge cu Aceasta Agentie de turism dar asta nu inseamna ca eu nu o sa mai merg din contra .Si Spre Informarea Dumneavoastra pe aceea Domnisoara sau Doamna Nu O Cheama Georgiana. M-ie Dansa m-ia Facut Oferta si Chiar a fost oky.Si am Sa Recomand aceasta Agentie Dodo Travel in Continuare pentru ca este o Agentie ca si Oricare Alta Care Ofera anumite Servici Bazata Pe Asa zisa Promisiune A Hotelului Respectiv.
    Sa va duceti cu alta Agentie si sunt Curios daca si cu aceea cealalta Agentie Totul Va fi Perfect.
    Bafta Dodo Travel .
    Si stati Linistita Doamna Daniela si Domnul Szqwer ca nu-s angajatul acestei Firme Dodo Travel sau un amic cum probabil credeti

    Apreciază

  6. @Adrian: cred ca si eu cat si Daniela am fi foarte recunoscatoare daca ati scrie ceva mai corect in limba romana si ceva mai ok la calculator.Esenta mesajului dvs., stimate sustinator a agentiei tepare Dodo Travel, care a fost?Ca nu am inteles decat faptul ca aceasta agentie e minunata pentru dvs. iar noi, 2 pagubite de ei nu stim cum merg lucrurile.Va doresc multe plimbari fericite cu Dodo Travel, parerea mea nu o schimba nimeni, sunt o agentie de TOT RAHATUL !!! Hotelul daca a facut niste magarii, datoria agentiei este sa ii comunice clientului si sa ii rezolve orice nemultumire pe care o are, nu sa-l lase in aer nerevenind niciodata asupra problemei intampinate de acesta.Niste neprofesionisti gretosi!!!

    Apreciază

  7. Draga Cu Rahatelul Care tot iti face placere sa scri sa ma anunti si pe mine daca vei mai pleca cu o alta Agentie de Turism Daca totul a fost super Oky.
    Nus sustinatorul Nimanui dar asta nu inseamna ca trebuie sa scriem ce vrem noi despre oricine si sa dam sfaturi atata tot.Eu am fost si m-am simtit oky daca Dumneavoastra care va ascundeti si numele Nu e problema domniei dumneavoastra.Sa va aud ca scrieti si despre alte agentii de turism cand o sa mai va duceti daca va mai permite Bani pe undeva daca totul a fost minunta

    Apreciază

  8. @Adrian….Adrian….Adrian….stop! limba romana, stop! nu am inteles ce ai scris,stop! scrie in romaneste, stop!de auzit nu ai cum sa ma auzi cand scriu stop! nu te inteleg, stop!

    Apreciază

  9. Lucrez cu Dodo Travel de peste 10 ani iar cu Dl Ion Plesa de 23 de ani. Conform proverbului romanesc – „numai cine nu munceste nu greseste” .Eu , insa, nu am avut probleme vreodata cu turistii trimisi prin Dodo nici invers cu turistii lor trimisi prin agentia noastra. Spre deosebire de marile agentii de turism care lucreaza precum fabricile, la Dodo ti se raspunde la tel chiar si in week-end si se rezolva orice problema promt. Uneori rezolvarea nu mai depinde de ei cand hotelierii uita sa fie fair-play fata de noi agentiile de turism, asa cum din pacate se intampla pe turism intern, cum arata Adrian.

    Apreciază

  10. Eu nu consider ca daca iti raspunde cineva la telefon, iti si rezolva problema.Iar mie, personal, nu mi-au rezolvat problema sub niciun aspect.Asadar,sub deviza ” numai cine nu munceste, nu greseste” nu poate fi iertat faptul ca dai niste bani si primeste altceva.Oriunde sunt implicate sume de bani ce nu apartin persoanei care greseste, trebuie imediat remediata greseala.Si la firmele mari ( „fabricile” cum le numiti dvs.) am fost intotdeauna dupa greselile facute de anumite persoane de la ei, rezolvati ca si „problema’ si s-au scuzat pentru greseala.Aici, la Dodo, dl.Ion Plesa mai are multe de invatat la capitolul amabilitate si satisfactia clientului.

    Apreciază

  11. nu am apelat nicio data la o agentie si acum cand am luat si eu legatura cu dodo travel pt a merge la baile felix m-am descurajat .sejurul meu de 6 nopti costa 5900 lei prin agentia dodo travel .deci sa nu ma risc,
    asta inteleg din ce ati scris mai sus .insa am sunat la hotel president si vreau sa zic ca sunt mai dezinteresati decat agentia .am cerut o lista pret dar raspuns …….fara.

    Apreciază

  12. Eu intentionez sa cumpar un bilet dus-intors prin agentia Dodo Travel Bucuresti-Lisabona. Din cate vad, sunt foarte nemultumiri in ceea ce priveste partea de sejururi, dar de transport? Sunt de incredere? Am gasit oferta lor ca fiind cea mai ok la pret. Multumesc!

    Apreciază

  13. Buna ziua

    Nu stiu ce probleme ati intampinat Dvs. cu agentia Dodo Travel. Pentru turismul intern apelez frecvent la serviciile acestei agentii mai precis din 2011. Cand spun frecvent ma refer si la cate 3-4 sejururi pe an atat pentru mine cat si pentru familia mea. Am apelat atat pentru sejururi de odihna cat si de tratament sau de week-end. Intotdeauna mi s-a raspuns cu promptitudine si maxima politete.
    Intr-adevar asa cum semnala si Dna. Violeta nu agentia este de vina, ci hotelierii. Am avut si eu probleme la hotel, la Baile Govora anul trecut, care insa s-au rezolvat amiabil si cu foarte multa intelegere.
    Este adevarat ca am apelat pentru anumite sejururi si la alte agentii de turism intern insa am ramas dezamagita in urma respectivei experiente. Asa ca am revenit la agentia Dodo Travel.

    Apreciază

  14. @Andreea Rotaru: ma bucur sa aud si lucruri bune despre Dodo Travel, ca in orice serviciu exista si clienti multumiti si clienti nemultumiti cum am fost noi.

    Apreciază

  15. Pingback: Hotel Oltenia, Govora | Fărâme de suflet din viaţa lui Kiki

  16. Pingback: Hotel Oltenia, Govora | Fărâme de suflet din viaţa lui Kiki

  17. Fam. Eftene

    Buna ziua

    Noi ne declaram clienti foarte multumiti avand in vedere ca am mers de 7 ani numai prin agentia Dodo Travel. Va multumim d_le Plesa si speram ca la anul vom fi serviti tot ireprosabil.

    Apreciază

  18. Si eu sunt un client multumit de agentia DODO Travel. Colaborez cu ei de 6 ani si nu am sa le reprosez absolut nimic. Cred ca doamnele de mai sus au avut pur si simplu ghinion iar vinovat este hotelul nu agentia.

    Apreciază

  19. E posibil ca elogiile sa fie de la angajatii firmei, oricum in comparatie cu alte agentii are preturile cele mai mari si mici smecherii gen loc in dubla la pret de single si daca imi aduc aminte o sa mai scriu. De bine de rau agentia asta raspunde la emailuri si seara tarziu daca nu au timp in cursil zilei ceea ce denota oarecare preocupare, sunt agentii pe care daca nu le intereseaza ce ceri pemtru ca este comisionul prea mic nici nu raspund la telefon.

    Apreciază

Lasă un comentariu