Azi sunt pedepsita

Ieri, cand toata lumea statea linistita si sarbatorea, eu , ca floarea din gradina, m-am apucat sa spal.Si am spalat frate…2 masini.Arunc o privire pe mail ( asta in timp ce masina storcea bine runda a doua de rufe ), deschid postarea Laurei si inghet…ieri a fost mare sarbatoare si eu am spalat.Frate si au fost si Sanzienele ( astea-s rele si ca sarbatoare si ca muieri de poarta numele asta ) ! Mi-a venit sa mor de nervi, spumegam de ciuda ca nu mi-am aruncat un ochi in calendar sa vad si eu ca suntem in 24 iunie.Neahhhhhhhh…Am fost sigura ca ceva naspa mi se va intampla .
Well, well…azi e zi de cacat.Era clar,nu? Punctual:
– inainte sa plec afara am bagat la masina de paine ingredientele ca sa fac paine in ideea ca atunci cand vin va fi gata rumenita s-o scot si spal aparatul.Cand am intrat pe usa mirosea a ars de simteam ca mor, a cazut niste faina in aparat ( sub cuva de coacere ) si aia s-a ars de putea in halul ala si era si fum.
– am fost la coafor sa imi schimb look-ul, coafeza mea a pierdut sarcina si nu mai vine la servici pana isi revine emotional.Sarmana femeie! Deci imi schimb look-ul la pulivara ca eu la alta sa ma cioparteasca / capreasca in cap, nu ma duc.
– in parc, Ayan a cazut intr-o mocirla cu mult namol asa si a umplut si haine si carutul si pantofii, totulllllllllll absolut de namol puturos.Iaca imediat trebuie sa ma apuc sa spal caruciorul, hainele deja le-am spalat
– am bagat iar o masina sa spal namolitele ( asta in timp ce-i dadeam lui Puchitel sa manance ) si cand merg in sufragerie toata baia, holul de la baie si covorasele pluteau in apa cu mult detergent si balsam.Am uitat sa bag furtunul de la masina in wc sa se scurga apa.Poolamea de viata, am facut curat , am scos apa, am luat la mana fiecare cacat pe care-l avem in baie si am spalat si covorasele.
Astea toate fiindca ieri tocmai ce muncisem pe branci toata ziua si spusesem ca azi nu fac nimic stau cu dansa la nori in sus.Mdeah…am stat de nu am mai putut !
Acum ma apuc sa spal carutul si sa calc, sper dreq sa nu uit masina in priza sa dau foc la casa sau alta nebuneala.Bleah…dupa ce ca-i vremea cum este mi-a mai mers si ca la spanzurati ! Buhuhuuuuuuuuuuuuuu

14 comentarii la “Azi sunt pedepsita

  1. :)))) Haide, mai, ca-i autusugestie! De cate ori nu m-am trezit ca am spalat in zi de sarbatoare si n-am patit nimic. Ai avut tu o zi mai proasta! Sau, pur si simplu, dupa ce ai aflat de „pacatul” tau ai actionat distructiv, inconstient.
    Aaa, si cu parul suvite, a fost sa fie sa nu se intample. Si imi pare rau pentru coafeza. Zau ca-i trist, saracuta!
    Ma intrebai de sa nu te suvitezi, pai, in plm mea, arati cu 10 ani mai „tanara” (am ravazut pozele alea cu blondul in cap, sincer iti zic, nu te prinde, tu faci cum vrei pana la urma). Tu ai conformatia mea la fata si nu te prinde bine decat negrul sau castaniul. La fata ta acum merge o tunsoare altfel. Ceva in scari si scurt, pana la umeri. Ceva gen gheare de pisica. 😉 Sa-ti ascunda putin obrajii…intelegi tu ce zic.
    Cat despre restul de treaba in casa stai cuminte in fotoliu. N-o sa cada casa pe tine daca te linistesti azi. Pe bune. Orice faci iti iese aiurea. :)))

  2. M-ai facut sa rad de mor!! Nu de necazurile tale, ci de felul cum ai povestit … hahahhaaaa !! Se mai intampla, asta e!!

  3. @Dana: asa am fost tunsa ani de zile, m-am plictisit.Cat despre blond…esti singura care mi-a spus ca nu-i placea cum imi statea blonda, important este sa-i placa lui D. pana la urma si el cere blondaaaaaaa, deci blonda va fi! 😀 Thanks pentru sugestii 😀

  4. Pana la urma faci cum vrei, tu decizi. Cred ca imi este permisa o parerea sincera, la naiba! Ti-o spun fara menajamente pentru ca stiu ca tot blonda te faci! :))))) Adica oricum nu conteaza parerea mea si asa trebuie sa fie! :)) Tu crezi ca eu fac altfel??!!! Hai, spor la suvite! 😉

  5. aoleoooooooooo .. pai tui chiar crezi tot ce ai spus aici?? eu sper ca nu… autosugestie cum ti-au mai zis si altii … hai, capul sus si gindeste pozitiv !! la suvite :-))

  6. @cristina: bre da balerina cum o vazusi?Tu sigur ai vazut-o in sensul invers acelor, asa-i? 😀

  7. @Cristina: haleo , sa mor de nu cred si-n Sanziene ca sunt nenorocite si fac rauri 😀 😀

  8. Ooofff, nasoala zi! 😦 Si eu ma feresc sa spal in zi de sarbatoare!
    Cat despre suvite, fa-te cum simti si cum vrea D. Asta conteaza! Desi mie-mi place mult cum iti sta bruneta! 🙂

  9. Eu cred ca a fost doar o asociere nefericita de evenimente , Amira ;)!Tin si eu sarbatorile si ma simt f vinovata cand, la fel ca si tine uit sa mi arunc privirea in calendar inainte sa apas butonul , dar nu prea le am pe astea cu semnificatia lor.Am auzit si eu diverse povesti legate de sarbatori, dar nu prea le dau atentie.Pup

  10. @Daria: am sa caut sa-ti arat cand am timp ce fac Sanzienele si de ce mi-e frica de ele.

  11. eu nu cred foarte mult in sarbatori…. nu cred ca Dumnezeu ar vrea sa stam jegosi sau imputiti… daca timpul nu imi permite sa fac in alta zi, fac atunci cand pot, indiferent de calendarul bisericesc… dar asta e doar opinia mea.
    Oricum, nu cred ca sirul de evenimente neplacute sunt o forma de pedeapsa. pur si simplu asta ti-a fost norocul! 😛
    … dar trece! 😀

    pupam.

Lasă un răspuns

