La Multi Ani, omule drag !

Intr-o zi de 9 Martie m-ai luat prima data de mana, puternic si hotarat.

De atunci, esti busola mea in momentele mele de rataciri si de neputinte.Nu esti perfect si eu sunt departe de a fi cea mai cea.Insa eu, exuberanta, vesela,capricioasa si vorbareata,ca un foc de paie, cu capsorul plin de idei pe care greu ma hotarasc sa le pun in practica, impreuna cu tine,interiorizatul, tacutul, muncitorul si echilibratul, facem un tot in care ne completam perfect.

In toti anii astia, de cand suntem unul cu celalalt, am trecut prin multe incercari,dar am facut o nunta faina, un copil minunat, o casa si  am plantat multi pomi.Cum s-ar zice am facut deja tot ce este crestineste sa faca un om in viata lui.

Si chiar daca in ultima vreme, luati de valul vietii, nu prea mai avem timp de atatea dragalasenii, zaharuri si amoruri , asa ca odinioara, eu stiu ca tu ma iubesti la fel de mult cum si eu pe tine.

La multi ani, omule drag, sa imbatranim linistiti, sa ne vedem baiatul mare si sa ne crestem si nepotii linistiti !

 

i-love-you

sursa foto : aici

21 comentarii la “La Multi Ani, omule drag !

  1. La mulţi ani!, omului tău drag. Să-i dea Dumnezeu multă sănătate să vă puteţi bucura împreună mulţi ani de toate binecuvântările pe care le primiţi în dar!
    O zi reuşită îţi doresc şi numai bucurii! ❤ 🙂

  2. @racoltapetru6: E frumos , dar si anevoios,exact asa cum sunt toate relatiile interumane.Multumesc pentru gandurile bune !

  3. @opantazi: pana la batranete eu stiu daca ne-om mai iubi la fel de mult? Important este sa nu ne apuce damblaua pe vreunul si sa ne scoatem ochii 😀

  4. Awwwww…cat de mult mi-a placut urarea ta! La multi ani (cu intarziere)! Sa traiti fericiti, sanatosi si linistiti pana la adanci batraneti!

  5. Primești cu „La mulți ani!” cu multă întârziere? Mi-ar place să am timp încât să pot trece pe la toți și să las două vorbe, dar nu se poate. Să vă fie viața o primăvară continuă! 😊

Lasă un răspuns

