Limba de pantofi

Sa va zic ce pocinog am facut alaltaieri:

Din vara trecuta, dupa cum am mai scris pe aici,lucrez la fix 5 minute cu masina, de casa.In fiecare zi, la ora pranzului, dau fuga acasa si servesc dejunul ca o duamna.O duamna cam singura la ora pranzului si nu prea imi place sa mananc alone caci eu am limbarita si ma plictisesc, de aceea, de cele mai multe ori, pranzul e frugal si imi mai fac din treburile casnice.

Alaltaieri la pranz, am bagat nitelus sa spal ceva, am intins niste haine si am plecat in tromba inapoi la birou, fiind nevoita sa trec si pe la benzinarie sa alimentez.

Ma imbracasem de dimineata ca o Scufita Rosie, cu o fusta draguta de culoarea cireselor si cu un palton negru, asortat la dres si la cizme.Fiind in intarziere, paltonul l-am smuls din cuier, am insfacat geanta si dusa am fost.

Cum cobor eu ca o zana din masina, il vad pe nea Tiberiu de la pompa ca se uita lung la mine si intoarce apoi capul, jenat cumva.Nu am inteles, nici nu mi-am batut capul, afara era cald si soare si cum eu sunt o tipa solara, ma simteam perfect.Mi-am dat si capul pe spate, ashea, sa ma vada bine soarele cat nea Tiberiu baga la rezervor cu drag si spor.

Si din senzatia mea de bine m-a trezit un pustiulica , mai peisan asa el, care mi-a zis-o verde in fata: „tanti, va atarna ceva la spate, de geaca asta lunga ! E lunga si ea si va atarna !

Ba baiete, cand imi dau iar pleata pe spate si intorc capul sa vaz ce anume imi atarna lunga pe palton, soc si groaza! Limba de pantofi a lui fi-miu ( una lunga, rosie cu alb si luungaaaa cat o zi de post ) statea atarnata de umarul meu, marea doamna ce eram si eu intr-o zi cu soare.

Nea Tiberiu s-a uitat iar la mine si mi-a zis jenat :” eu am vazut-o, dar mi-a fost jena sa va zic ! ” Really ??

Eu nu am mai zis nimic, cat am platit la casiera am ras cu lacrimi de se uita biata la mine, o fi zis ca sunt tacnita.Bine,tacnita sunt, e grav rau, ati mai auzit pe careva sa umble cu limba de pantofi „lunga si ea si va atarna ” de palton in miezul zilei ???

Io pan’la  mine NU !

12 comentarii la “Limba de pantofi

  1. E premieră și la mine :))) dată viitoare arunca oleacă ochii pe ce iei ca cine știe ce mai găsești :)))

  2. Hahahahaha! Excelent!
    Am o faza competitiva rau de tot, dar care nu mi s-a intamplat mie, ci unei prietene/fosta colega de munca. Fata frumoasa, inteligenta si cu mult bun avea un job unde lucra cu clientii. Se afla in spatele unui ghiseu majoritatea timpului, dar din cand in cand trebuia sa se aplece pentru a le da clientilor diverse acte care se aflau in niste cutii ceva mai jos. Adica la aproape fiecare client venit, trebuia sa se ridice de la ghiseu, sa se aplece putin ca sa ia actele si apoi sa se intoarca la ghiseu. Intr-o zi cu soare, i s-a parut ei ciudat ca si cei mai nesuferiti clienti erau mega amabili cu ea, dar na! a crezut ca e de la soare. Cand intr-un final a venit pauza de pranz si a ajuns la toaleta, a vazut ca ea se apleca frumos si toata lumea vedea fix cum i se rupsesera ei pantalonii in la la la la. Priceless =)))

  3. @Bianca Alexandra: asa trend…ce sa zic?
    Ieri am fost si am alimentat, cum am intrat in benzinarie si m-a vazut nea Tiberiu…ne-a apucat un ras de numa’:-))

Lasă un răspuns

