Comunicare-relaţii-influenţă -succes, ora de dezvoltare cu Cătălin Stoica

Pe Catalin il stiu de aproape 7 ani, l-am descoperit dinainte de a-mi face eu acest blog si il citeam mereu, amuzandu-ma copios la ceea ce scria.Ulterior, am inceput sa comentez timid la anumite articole,apoi comentam de fiecare data cand publica ceva.Scria frumos, cursiv, avea mereu de transmis un mesaj, textul era legat si datorita unui fin simt al umorului, ceea ce scria era intotdeauna aducator de zambete si relaxare.

Tot in acea perioada il ascultam si la radio,imi placea usurinta cu care vorbea si felul in care modera emisiunile.

O perioada a disparut,  nu a mai scris nimic, am intrerupt si eu postarile pe blogul meu, dar il citeam pe facebook, urmaream acolo ce posta.Si tare rau imi parea ca nu s-a mai tinut de scris, pe facebook nu poti scrie asa cum scrii pe blog.Pentru mine facebookul este altceva decat blogurile.

De prin 2014, Catalin a revenit in forta atat pe blogul lui cat si pe facebook cu niste postari foarte interesante despre dezvoltarea personala.Ca om de HR ce mi-s, am citit cu bagare de seama ceea ce transmiteau randurile lui.Si transmit numai de bine, va recomand cu tot dragul sa il cititi si sa cititi si ce ne recomanda el, ajuta foarte mult la dezvoltarea noastra personala.

Luni seara, desi racita cobza, in plapuma pana la gat, frectie cu Carmol facuta si legata la cap cu o esarfa, mi-am luat binisor laptopul in brate, D. s-a asezat si el langa pacientul sau bolnav cu smatphone-ul lui in brate si fericiti am purces la prima intalnire a webinarului : ” Ora de dezvoltare ” , prezentat de Catalin online. Vor fi trei luni, in care ne vom intalni online saptamanal, lunea la ora 20:00 si vom asculta cum sa imbunatatim tot ce tine de sfera comunicare-relatii-influenta -succes.

Totul este gratuit, doar sa vrei sa asculti lucruri minunate care te ajuta pe tine, ca si persoana, sa iti imbunatatesti relatia cu ceilalti.Pentru ca aceia dintre noi care nu recunosc ca nu cei din jurul nostru sunt de vina atunci cand nu relationam ok cu ei, ci problema se afla la noi, la modul cum ne comportam cu ceilalti pentru a primi ceea ce asteptam de la ceilalti, nu vor putea depasi niciodata barierele catre o relationare ok cu toti cei din jurul nostru, fi ei sefi, colegi, familie, subalterni, prieteni sau chiar si persoane necunoscute.

Intalnirea online de luni seara a durat 60 de minute, Catalin a vorbit si noi am intrebat, ne-a dat exemple si ne-am si notat, ne-a dat teme de gandire, ne-a provocat la discutii faine.

Abia astept lunea viitoare la ora 20:00, sa ne intalnim iar online toti.Si am fost destui, unii mai putin rabdatori care scriu continuu si nu asculta, dar cred ca scopul acestor intalniri tocmai acesta este, la sfarsitul celor trei luni sa tragem linie si sa observam schimbarea din noi, felul in care a reusit Catalin sa ne transmita mesajul schimbarii.

Hai sus! – ne spune mereu Catalin, hai si voi la webinar-ul lui online va spun si eu.Ne adunam online toti acolo si ascultam lucruri faine, povestim tot lucruri si idei misto.

Care si cum veniti, care si cum ne vedem online saptamana viitoare?

 

Timp de

8 comentarii la “Comunicare-relaţii-influenţă -succes, ora de dezvoltare cu Cătălin Stoica

  1. @Potecuta, cu siguranta o sa-ti placa ceea ce vei auzi.Ai gasit unde si cum sa te loghezi, da? Ne vedem acolo, abia astept ! 🙂

  2. La începutul blogului meu mi s-au intersectat pașii cu blogul lui dar undeva, pe drum, m-am rătăcit. Iar acum mi-ai reamintit de el. O sa-l caut din nou. Și mie imi place.

Lasă un răspuns

