Călătorie interactivă în Egiptul antic

La multi ani Romania, la multi ani romani, de aici si de pretutindeni !

In cele 4 zile de mini vacanta de inceput de iarna, am petrecut pe langa casa, nu am avut niciun chef sa plecam in afara Bucurestiului.

Ne-am invartit pe langa casa si ieri seara am fost la mall Promenada la expozitia interactiva numita „Egiptul antic”, eveniment  la care mi-am dorit foarte tare sa ajungem cu Kiki.

Evenimentul se desfasoara intre 10 noiembrie si 06 decembrie 2015, la mall Promenada, Bucuresti, la nivelul 1, intre orele 09:00 – 20:00.

Expozitia se adreseaza copiilor cu varsta intre 5 si 12 ani, biletul costa 15 lei/copil si se poate achizitiona de la parter, de la punctul Info.

Copiii vor avea parte de o calatorie inedita de 45 minute, ajutati de niste costume  ( fetitele vor deveni Cleopatra si baieteii faraoni ) sa intre in spiritul Egiptului Antic.Turul incepe cu vizitarea unei camere secrete, urmand sa viziteze pe parcursul calatoriei lor sarcofagul lui Tutankamon, vor descoperi puzzle-uri distractive si hieroglife, detalii despre modul in care traiau si scriau faraonii si vechii egipteni.

Vor afla cum au fost construite piramidele si vor avea ocazia sa construiasca si ei o piramida in miniatura, vor face cunostinta cu mumiile si vor afla ce sunt acestea si povestile pe care ni le dezvaluie Egiptul despre mumii.

Este o aventura pe care orice micut ar trebui s-o aiba, lui Kiki i-a placut la nebunie si am deschis un nou capitol despre care ne vom informa, vom citi si vom discuta: Egiptul antic.

Pana duminica aveti tot timpul la dispozitie sa mergeti la Promenada si cu un pret modic sa ii oferiti micutului vostru o aventura de neuiat !

Această prezentare necesită JavaScript.

 

Lasă un răspuns

