Interviu la 6 ani şi jumătate

Am citi de mult timp pe blogul Random stuff, despre un obicei din California, de a-i lua copilului un interviu de ziua lui. Deh, american stuff :-)) ! Eu m-am trezit acum sa ii iau interviul, fara nicio ocazie anume, am vrut asa la 6 ani si jumatate sa vad ce ii place lui Kiki.

Iata ce a iesit, dupa ce s-a maimutarit un sfert de ora ca nu se poate hotari doar la un raspuns 🙂

  • care e culoarea ta preferata?   Rosu
  • care e jucaria ta preferata?   Lorele
  • care e fructul tau preferat?   Marul
  • care e serialul tau preferat?   Clubul lui Mickey Mouse
  • ce iti place sa maninci la pranz?  Cartofi prajiti cu sos de usturoi si aripioare picante
  • care e jocul tau preferat?   Cursele de masini
  • care a animalul tau preferat?   Cainele
  • care e cantecul tau preferat?   Pinguinul
  • care e cartea ta preferata? – De ce?   Prima mea carte de intrebari de Amy Shields
  • care sunt cerealele tale preferate?   Nesquik duo
  • ce iti place cel mai mult sa faci afara?   Sa ma dau cu trotineta si sa ma dau cu bicicleta
  • care e bautura ta preferata?   Suc de piersici
  • care e sarbatoarea ta preferata?  Craciunul
  • cu ce iti place sa dormi noaptea?   Cu fetitele mele, cu Lorele
  • ce iti place sa maninci la micul dejun?   Cereale cu cacao si lapte
  • ce vrei sa fi cand vei fi mare?   Medic veterinar
8 comentarii la “Interviu la 6 ani şi jumătate

  1. @Cred ca si lui i-ar placea :-), prea des nu primeste un astfel de pranz si d-aia i se pare cel mai cel 🙂 .Putem aranja o iesire la un lunch cu aripioare, hahaha.

  2. :))) Interviul se face in fiecare an de ziua copilului, cu aceleasi intrebari, ca sa vezi cit de mult s-a schimbat copilul intr-un an. Eram la un moment dat intr-un grup de mamici in care toate avem un copil nascut in Nov. 2007 si de la ele am aflat de obiceiul asta,care mi s-a parut super cool. Si am ”furat” ideea.
    Mi se pare super funny ca fiica-mea vroia sa se faca florareasa pe la 4-5 ani . A evoluat mult de atunci se pare. :))))

  3. Cred că florareasa nu are sensul de la noi,ăsta e visul meu, să îmi deschid o florărie mică și cochetă.
    Mulțumesc pentru lamuriri :-)))

  4. @Ana : o ține langa cu veterinarul, i-am explicat și părțile urât mirositoare ale meseriei dar asta își dorește. Sa vedem la 7 ani ce își dorește.

  5. @A.T. oamenilor cărora le plac florile și animalele sunt oameni buni. Kiki e obsedat de animale, nu știu mulți copii să iubească atât de tare orice animal.

Lasă un răspuns

