Ce facem noi lunea, de la ora 20:00

Când eram mică, îmi plăceau la nebunie două chestii: să ascult zilnic, la radio,  la ora 15:00, cotele apelor şi să mă uit la teatru tv.

Îmi plăcea la nebunie să mă uit la televizorul mic,alb-negru, la diverse piese de teatru.Pe unele la pricepeam,pe altele nu, dar mă uitam gură-cască la ce se întampla în piesele respective.

Ani de-a rândul nu m-am mai uitat la teatru tv pentru că mergeam des în sălile marilor teatre bucureştene şi nu mai aveam timp de pierdut la televizor.

De când cu Kiki şi cu viaţa la curte, mi-e destul de greu să mai ajung la teatru,uneori când am timp nu am bani de bilete, când am bani de bilete mergem la spectacole de copii, alteori când am bani nu am cu cine să îl las pe Kiki,căci în weekend sau vacanţe refuză cât poate să meargă la bunici, dacă îmi iau un voucher cu bilete ieftine la teatre faine, spectacolele sunt mereu duminică seara, de la ora 19:00, când mi-e complet peste mână să merg, căci a doua zi avem şcoli, servicii, etc.

Dar am o imensă bucurie, atât eu cât şi D.,în fiecare luni, începând de săptămâna trecuta,la ora 20:00, ne aşezăm comod în canapeaua şi fotoliul nostru cu reclinere 🙂 şi ne uităm la teatru tv.

TVR 2 ne aduce în case, săptămânal, lunea, teatrul televizat. Şi ca bucuria să fie completă, fiecare ediţie a teatrului tv este prezentată de maestrul Radu Beligan.

Săptămâna trecută am vizionat „Batrâna si hoţul”, aseară am văzut o piesă minunată, „Vassa Jeleznova” ( Maxim Gorki ), cu o distributie memorabilă: Florina Cercel, George Constantin, Ghorghe Cozorici, Rodica Mureşan, Andrei Duban, Daniela Nane,etc.

Merită sa vă uitaţi, sunt piese foarte bune în distribuţii nemaipomenite, merită să savuraţi fără a plăti ceva mai mult decât abonamentul radio tv, din fotoliile voastre de acasă, ceea ce TVR 2 s-a gândit să ne ofere  celor care încă iubim teatrul !

2 comentarii la “Ce facem noi lunea, de la ora 20:00

Lasă un răspuns

