O duminică de octombrie

Faptul că am trecut la ora de iarnă mie îmi displace complet, această primă zi cu ora schimbată i-a fost destul de nepotrivită și lui D., care a facut o criză de fiere ( iar și iar și nu vrea în ruptul capului să și-o scoată ) și toată ziua a zăcut pendulând între baie și pat.
Ce să fac eu cu Kiki în acest timp ca să îl lăsăm liniștit?
Am bântuit mult cu biclele, apoi am făcut fotografii în ultima duminică din octombrie cu toamna în curtea noastră.Iubesc la nebunie daliile și asta pentru că sunt înflorite și frumoase din luna iulie.

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Digital slideshow made with Smilebox
Lasă un răspuns

