Unde mergeţi în vacanţa de vară ?

Ştiu că majoritatea oamenilor se gândeşte acum la locul unde se va mânca purcelul şi porcăriile aferente, la locul unde se va schia sau la taberele de ski în care îsi vor trimite copiii.Eu mă gândesc însă, la vacanţa mea de vară.

Mi-aş fi dorit enorm să pot merge la Costa Brava, îmi doresc de ceva ani să ajung in Barcelona, dar să fie cald, să nu mergem înhăimuraţi să vizităm pitorescul oraş.Însă pentru o vacanţă la Costa Brava şi Barcelona, cu vizite, plajă,avion şi hotel plus mâncare, fără 2.000 euro nici nu se discută.

Anul viitor vrem să terminăm odată cu nişte credite pe care le târâm de nişte ani, aşadar nici în 2016 nu putem să bugetăm 2.000 de euro pentru o vacanţă.

Şi unde oare să ne ducem în vacanţă? Parcă în Grecia nu aş mai vrea ( dar rămâne oricum varianta noastră de back – up ), în Turcia nu mi-a plăcut neam,  în Bulgaria sunt setată by default să nu mai calc după câte am pătimit eu cu leka nosh deca pe perioada ghidăriei, ne-am gândit la coasta amalfitană, dar şi acolo ne trebuie caşcaval peste bugetul nostru, deci, oameni buni, unde să mergem noi, la vara viitoare, cu un buget până în 1.500 de euro ?

Voi unde v-aţi plimbat vara asta, prin ce locuri cu buget restrans aţi fost ?

Să spun mai intâi ceea ce vrem :

  • studio sau pensiune pentru că trebuie să livrez lapte cald copilului, dimineaţa şi seara
  • să nu fim departe de plajă, cărăm un catralion de bagaje la plajă şi e musai să fim aproape
  • să nu fie un loc pustiu, dar nici foarte aglomerat
  • în apropierea pensiunii – vilei să existe restaurante ( cât mai multe şi mai variate ar fi ideal ! ), genul tavernuţă ar fi super, cu preţuri decente şi mâncare variată.
  • să putem ajunge cu maşina, să nu existe drumuri super înguste pe care să nu ne încapă maşina şi să îi stric vacanţa lui D.,
  • ideal ar fi să aibă pensiunea / vila parcare proprie pentru că D. nu-şi lasă maşina oriunde parcată.

Cerem multe, suntem pretenţioşi ?

Aştept idei de la voi, păreri despre locuri faine pe unde aţi mai fost, locuri de evitat.

Şi nu spuneţi că sunt ţăcănită că mă gândesc la vacanţa de vară de pe acum, sunt doar om gospodar care face vara sanie şi iarna car  🙂 !

18 comentarii la “Unde mergeţi în vacanţa de vară ?

  1. @Loredana: O idee foarte bune, nu luasem niciodata in calcul Delta, desi nu am vizitat-o.Cum o fi insa cu tantarii ?Se poate face si baie + plaja? Multumesc de sugestie 🙂

  2. Deci: eu, dacă merg undeva în concediu, deşi nu prea apuc decât o dată pe an şi foarte scurt, am o singură pretenţie de la locul ăla: să fie linişte. În rest, mă adaptez tare uşor la orice.

  3. Scuse de intrudere , (nu mai stiu cum e in ro) dar am vacantionat cu copii mici , local .(inteleg ca ai tai nu-s adolescenti) ,Cu cortul , fara masina deci carat cu carca .( avantaj Tu)peste tot in ro . Delta inclusa. Acum cred ca exista pensiuni , si oameni ce isi inchiriaza Casa peste tot.
    Din experienta personala . Vacantionezi cu copiii tai pana pe la16 ani. Apoi ,caci tot ii embarrasses ,generatiile vacantioneaza separat ,adultii calatorind unde au visat cand au fost adolescenti si adolescentii cu gasca lor 😉

  4. Costa Brava e absolut superba. Am trait 5 ani in Barcelona , deci iti zic din experienta personala. Cel putin Cadaques, Roses, Playa de Aro,Palafrugell,Calella…absolut superbe. E scump ,dar eu zic ca merita banii, daca ii poti aduna in timp, poate ajungeti acolo peste un an sau doi.
    Cit despre Barcelona, nu e musai sa stati chiar in oras, ca sa salvati un euro-doi, stati linga, in Prat, Gava, L’Hospitalet, chiar Castelldefels(desi ala e cel mai indepartat sa zic asa, vreo 5-6 statii de tren,dar are plaja curata, linistita si foarte frumoasa si mare, fata d ecelelalte care sunt la numai 2-3 statii de metrou/autobuz/tren si e muuult mai ieftin. Plus ca toate au plaja. Any questions… ask away 🙂

  5. @A.T. Mulțumesc mult pentru toate informațiile. Știu ca e de vis Barcelona, de aceea îmi doresc enorm să ajung. Strângem bani și dacă totul va fi bine poate reușim în 2017.
    Cu siguranță voi întreba multe detalii.

  6. Nici eu nu te pot ajuta….eu n-am mai fost la mare din 2008,iar vacantele , in general ,sunt tematice , al noi si dureaza 4-5 zile….Deci , iti doresc succes sa gasesti vacanta ideala!

  7. Ati luat in calcul camping? Ar iesi fff ieftin, si sunteti mobili. In mod normal, majoritatea campingurilor de 3-4-5 stele din Europa au bucatarii comune, cred ca puteti gasi unul unde sa incalziti laptele. Si sigur au acces auto. Noi am fost in camping cam pe toata coasta Mediteranei, din Franta pana in Italia (Venetia), stiu ca am studiat problema si pentru Costa Brava acum ceva ani, desi nu am mai ajuns atunci. Copiii in general iubesc aventura, dormitul in cort etc. Exista si varianta sa inchiriati o masina camper, dar nu stiu cum iesiti cu asta in RO. Poate ati putea zbura direct pe Costa Brava cu low cost, daca rezervati de pe-acuma, si sa inchiriati de acolo camper (adica pe net, direct din RO, sa il aveti rezervat la fata locului).

  8. @Ioana: sincera sa fiu eu nu am fost in viata mea intr-un camping, nu am stat ever la cort.Poate ca aventura asta i-ar placea maxim copiului, dar mie mi-ar placea?Eu am niste pitici gravi cu igiena, vreau baia mea, etc.Ramane sa cercetez insa si varianta asta, am sa ma uit de curiozitate pe net sa vad cam cat ne-ar costa si motorina si camparea.

  9. Am auzit despre Slovenia ca ar fi o destinatie de vacanta mai ieftina. Sau Muntenegru. Din pacate nu cunosc detalii…

  10. @Raluca: am auzit si despre Slovenia si Muntenegru, ca si despre Croatia, dar nu stiu de ce nu le-am luat in calcul.Multumesc pentru sugestie si bag si asta in lista de cautari. 🙂

Lasă un răspuns

