Nunta de cupru la Crama Templierilor

Ieri,am sărbătorit nunta de cupru.Și cum afară bătea crivățul și nu ne-am putut duce la munte să ne sărbătorim, așa cum ne promisesem și așa cum am făcut și în anii precedenți, m-am gândit să-i fac lui D. și nașilor o surpriză și să ieșim pe undeva, să nu stăm în casă ca și cum nu s-ar fi intâmplat nimic între noi la această dată.

Iubesc 11 octombrie, trebuie să ne sărbătorim an de an, chiar dacă nu mereu avem capitalul necesar petrecerilor sau vremea nu ține cu noi pentru a putea pleca în afara Bucureștiului așa cum ne-am propus acum ceva vreme.

Cu bani nu foarte mulți alocaţi acestei ieşiri, vineri am intrat pe bestdealz și am achiziționat un voucher pentru 6 persoane la Crama Templierilor.Am fost acum ceva ani acolo și mi s-a părut interesant să revenim într-un loc în care se mânca bine și unde nașii nu mai fuseseră.

Am achiziționat un platou pentru 6 persoane, numit Richard Inimă de leu, plătind 99 ron, mi-am printat voucherul, am făcut rezervarea la restaurant și sâmbătă seară, la ora 19:30, ne-am prezentat la sărbătorit.

Restaurantul arată exact ca o cramă, îmi place mult că pe pereți sunt lăsate cărămizile peste care s-a dat un lac și mesele și tot mobilierul este din lemn, tavanele sunt pictate cu personaje medievale, atmosfera de cramă medievală fiind clar conturată prin modul decorării.

Cu mulți ani în urmă, ospătarii erau îmbracați în costume medievale, acum exista o singură domnișoară care servea ( impecabil ! ) însă fără costumație.Dar atitudinea ei super chiar nu a lăsat loc de păreri de rău după costumații.

Mâncarea excelentă, extraordinar de multă cantitativ, cartofii super buni, carnea preparată bine și gustoasă, servită pe un platou uriaș și desigur ni s-au dat și farfurii fiecăruia.

Ne-am rezervat o masă in salonul de fumători, deși noi nu fumăm niciunul, în ideea în care copiii aveau o cameră de joacă și au stat aproape numai acolo, iar din salonul de nefumători nu se auzea muzica deloc.Muzica a fost însă jalnică, era mult mai ok să ne luăm o masă la nefumători ca să nu o mai auzim.Existau doi neni ( nu m-am elucidat până la plecare dacă erau turci sau de-ai noștri ) , cert este că o vreme au cântat niscaiva populare, apoi au luat-o pe manele și orientale și ni s-a tăiat filmul că urlau ca niște câini la lună.

Am ignorat insă chestia asta, doar nu era să ne stricăm atmosfera pentru așa ceva, ne-am luat de băut separat pentru că nu intră în voucher și băutura, prețurile sunt mai mult decît decente: o limonadă 10 ron ( noi am băut și cu mentă și a costat 11 ron ) și un suc 7 ron, o bere 7 ron, o cafea 6.5 ron.

Copiii s-au jucat continuu în camera de joacă ( au spațiu destul, au jucării și o saltea gonflabilă), noi ne-am simțit foarte bine, am stat până pe la 23:30 și am plecat acasă după o seară faină petrecută în șase.

Această prezentare necesită JavaScript.

8 comentarii la “Nunta de cupru la Crama Templierilor

Lasă un răspuns

