Cine n-are un Delimano, să-şi cumpere !

Taică-miu, în ciuda vârstei sale, este o persoana foarte activă, plimbăreț și destul de pus la punct cu ceea ce este în trend.

Acum o lună, a venit pe la noi, și mi-a povestit că a strâns niște cupoane din cumpărăturile de la Kaufland (și el și mama sunt fani ai acestui hipermarket ), cupoane pe care are de gând să le folosească la achiziționarea unui set de tigăi Delimano.

Eu nu prea am mare încredere în reclame și implicit nici nu dau de la bun început crezare unor obiecte cărora li se face o publicitate agresivă.Nu i-am stricat omului plăcerea, însă, în sinea mea m-am gândit amuzată ce l-o fi apucat pe tata să facă investiții de milioane în tigăi și grătare, mai ales că el nu este fan prăjeli, cărnăraie multă şi alte mâncăruri pe care le poţi găti în asemenea vase.

Într-o zi, ulterior discuției avute,m-a sunat fericit de noua achiziție exact ca un copil de o nouă jucărie, era mândru şi lăuda de zor mâncarea pregătită în vasele Delimano. Și mi-a trântit faptul că vrea să îmi ia și mie o tigaie și un grătar chiar dacă nu mai are cupoane.

Doamne, cum să dai aproape 100 euro pe niște tigăi? M-am opus categoric, cu banii ăia am putea face altceva, dar el s-a încăpățânat să mi le cumpere și mi le-a adus frumos împachetate într o dimineață când venea să stea cu Kiki.

sursa foto : aici

Am urmat instrucțiunile lui întocmai și a fost dragoste la prima gătire.

Cu doar o picătură de ulei gătești în tigaie niște delicii, de la cele mai bune chiftele mâncate ever pana la cei mai crocanți cartofi prăjiți fără pic de grăsime, omlete subţiri şi deloc îmbibate în grăsime, legume chinezeşti gătite perfect. Grătarul este o minune, îl ung cu un strop de ulei și face cele mai gustoase fripturi, legume, frigărui, vinete,etc.

Ai posibilitatea sa improvizezi rețete fără a găti cu grăsime, cu unt, cu margarină sau ulei. Friptura iese delicioasă, suculentă, nu se arde deloc și se pătrunde așa cum trebuie.

În plus, ceea ce îmi place la nebunie atât la tigaie cât și la grătar este faptul că nu scot fum și mai ales nu miroase a prăjeli în casă, mâncarea se pregăteşte relativ repede ca şi timp, se rumeneşte şi se pătrunde bine în interior şi gustul este total diferit faţă de friptura de pe grătarul clasic ( ăla cu fum de pe vremea lu Ceaşcă ) sau de pe cel cu cărbuni.

Vă spun cu mâna pe inimă că produsele de la Delimano sunt extraordinare, își merită toți banii, deşi nu sunt o investiţie ieftină şi probabil nici la îndemâna oricui.Dar decât să am in bucătărie 10 tigăi mai ieftine, dar în care să mi se lipească mâncarea, să se cureţe greu, să afume toată casa, mai bine fac o investiţie în două produse mai scumpe, dar care au atâtea calităţi.

Se curăță foarte ușor, cu apă călduţă şi lichid de vase, fără a freca cu putere și mai ales fără a folosi produse abrazive de curățat.

Noi folosim grătarul de 2-3 ori pe săptămână și tigaia încă o testăm cu diverse rețete. Am să revin la un moment dat, într-o postare viitoare, şi cu reţete făcute în aceste vase minunate.

6 comentarii la “Cine n-are un Delimano, să-şi cumpere !

  1. Buna!

    Sa stapanesti sanatoasa cadoul! Stii cum se zice despre cadouri…….bine macar ca tie iti plac, te multumesc. Sincera sa fiu, nici eu nu cred tot ce se spune in reclame, de fapt cu cat reclama e mai „agresiva” (ma refer aici la difuzare) cu atat devin mai sceptica in ce priveste produsul.
    Nu am prieteni/cunostinte care sa fi achizitionat aceste tigai marca delimano, deci nu cunosc o parere sincera, daca se poate, as avea rugamintea sa postezi ce retete iti sunt la indemana gatite cu aceaste minunatii.
    Multumim ptr parerea ta despre Delimano!!!!

  2. De gratar sunt si eu interesata, ca am avut unul de teflon, s-a uzat si l-am aruncat. Si as investi sa iau unul ca lumea daca zici ca gateste bine si nu scoate fum.

Lasă un răspuns

