Petrecere in aer liber, o idee grozava de party !

Sambata am fost invitati la ziua de nastere a unei colege de-a lui Kiki, de la canto.Silvia este o fetita tare draga mie, la fel ca si mama ei, asadar nu am refuzat invitatia de a participa la o petrecere in aer liber, desi ideea mi s-a parut ciudata.Cum adica o petrecere in parcul „Lumea copiilor” ?

Lasand la o parte  faptul ca  in acest parc nu fusesem ever cu copilul, desi la Palatul copiilor a avut multe spectacole (si intrarea spre locul unde avea loc petrecerea era pe langa Palatul copiilor), si am ocolit prin parcul Tineretului pana sa ajungem la intrarea care ne ducea in parcul Oraselul copiilor ( in capul meu Oraselul copiilor este parcul de la Brancoveanu) si am pierdut aproape 20 minute din petrecere,odata ajunsi la locul „faptei” am avut o reala surpriza.

In zona foisoare, la gratare, petrecerea era in aer liber, tema petrecerii a fost piratii din parc :-), cu un animator pirat , care a organizat cele mai misto activitati pentru copii si a reusit 3 ore sa ii tina continuu interesati de ceea ce faceau, fara sa se plictiseasca vreunul, fara sa se zbenguie de capul lor prin  parc, totul tinut sub control sub forma de joc si voie buna.Radeau copiii cu gura pana la urechi jucand diverse chestii pirateresti, parintii radeau in alta parte, stand linistiti pe niste banci la aer curat.Nu a fost nici cald tare, nu a plouat, vremea a fost la fix pentru a nu fi fleasca de transpirati.

Le-a servit hot-dogs, sucuri Tedi 0,2 l, niste cascaval cu masline in forma de barcute si cu steaguri de pirati, salata de cruditati in lipie arabeasca, apa plata pe care scrisesera parintii fetitei ” apa piratilor ” ( apa care s-a baut la greu de copii, spunandu-ne ca este ö apa speciala cu un gust delicios 🙂 ).Dar nu mancarea i-a interesat in principal pe copii, ci joaca si activitatile facute cu animatorul.

A fost una dintre cele mai reusite petreceri de copii la care am fost in ultima vreme, cu buget minim si organizare cu efort la fel de minim, cu multa voie buna si joaca.

O idee excelenta pentru un viitor party de-al lui Kiki !

5 comentarii la “Petrecere in aer liber, o idee grozava de party !

  1. Ei da , in sfarsit iau amploare astfel de petreceri , desi am tot auzit despre asa ceva. Singura problema ,uneori , este pretul unui astfel de animator.Desigur , o data pe an merita acest efort…
    Sa va fie de bine! 🙂

  2. Si eu am vrut anul asta sa fac in parcul Lumea copiilor dar mai bine ca m-am razgandit la cum e vremea afara 😀 Foisoarele alea sunt foarte greu de prins, trebuie sa te trezesti dimineata la 6 ca sa prinzi unul.

  3. @Laura : nu erau toate foisoarele pline nici în timpul petrecerii la care am fost, însă se anunțase ploaie în acea zi, probabil de aceea.

Lasă un răspuns

