La mulţi,mulţi ani, mama mea dragă !

Mama mea draga si frumoasa, iubesc ziua de 29 septembrie pentru ca e ziua ta, o zi frumoasa ca tine.

Daca inainte vreme iti uram diverse, astazi, cand anii trec in defavoarea ta, imi doresc si iti doresc, mai ales tie, sa ai sanatate si de acolo le vom face noi pe toate.

Singurul lucru, pe care mi-l doresc azi, la ceas àniversar, este, sa te am si pe tine, si pe tata, cat mai multi ani de acum inainte alaturi de noi.

Iti multumesc din suflet pentru tot ceea ce ai facut pentru mine, si aici fara exagerare pot spune ca sunt putine mame pe care eu le cunosc sa fi facut ceea ce ai facut tu, iti multumesc din tot sufletul meu pentru grija si atentia pe care i-o porti lui Kiki si pentru toata dragostea pe care i-o dai zilnic.

Te iubesc mult de tot mama mea draga, la multi, multi ani sanatosi !

Si un cadou simbolic, o frumoasa poezie despre mama :

 

pt-mama-la-multi-ani_5cb3794d7aeb15

4 comentarii la “La mulţi,mulţi ani, mama mea dragă !

Lasă un răspuns

