Mobexpert, nu esti expert !

Nu stiu de ce ma incapatanez sa fiu eu clientul unor companii care nu sunt deloc customer oriented.

Si asta dupa ce mi-am luat tepe destule, dupa ce mi-a intrat bine in cap ca in Romanica putin sunt cei care isi respecta clientii si fac treaba ca la carte! Dar asa sunt eu, catar nebun care nu ma lecuiesc.

Azi sunt nervoasa negativ, am jdemii de spurcaciuni la adresa Mobexpertului.Pai cum de ce? Acum 3 saptamani le-am platit 70 de  bulioane pentru achizitia unei canapele si a unui fotoliu, d-alea cu reclinere  (unde sa-mi odihnesc piciorusele dupa o zi intreaga de alergatura ), a unei biblioteci si a unei masute de cafea.

Mey si dupa ce au stat o saptamana  ca sa  parlamenteze, sa se informeze si sa afle, au adjudecat ca reducerea de care beneficez eu de la job este valabila la toate obiectele Mobexpert, m-au sunat sa vin sa platesc.Si am platit. Au socotit si redus si imparitit de taspe mii de ori pana au ajuns la 70 bulioane.Au zburat banisorii nostri precum pasarile toamna catre tarile calde.Insa nu calda ne-a fost si vestea ca ne parvine mobilierul abia dupa 3 saptamani.

Am zis ca nu crapa nimeni, noi oricum nu am vandut coltarul vechi, asadar, e ok.

-” Va sunam noi cand vi le livram, pentru a va comunica ora! „- iete asa ne-am despartit de nezambaciosii din magazin.

Si m-au sunat acum vreo saptamana, eram in pauza de masa si mi-a spus o duduita ca imi soseste masina acasa.Care masina bre, ca era vorba neaparat sa ne livrati sambata ca sa fie si omu’ meu acasa.

S-a sucit duduia, a cerut scuzele de rigoare si dusa a fost.

Maine ar trebui sa ne livreze mobilierul.De ieri seara am vorbit cu cinci consultanti de vanzari ( asa se cheama ei ! ) si raspunsul tot nu l-am aflat.

Cica nu stie la ce ora sa ne programeze baiatul care este inlocuitorul responsabilului cu livrarile, ca el este „10 in 1 ca sa va zic sincer  si nu prea stie unde sa va bage ! ”

Poate la origini ne poate baga mai usor, caci este ora 17 :00 si inca nu a gasit de dimineata flacaul ala un loc unde sa ne „bage”.

Cate comenzi or fi de livrat maine si cum puii mei de 3 saptamani Mobexpertule cu pretentii de companie profi nu ai gasit un locusor sa ne bagi dracu’ si pe noi undeva?

La origini ne bagasi destul, hai, fa un efort si baga-ne si pe orarul matale ala super incarcat !

3 comentarii la “Mobexpert, nu esti expert !

  1. Heheheeee…succesuri , Amira! Las ‘ ca vine ea si mobila…
    Noi am comandat cauciucuri , o pereche , cu livrare imediata…deci ai inteles , da? Comanda azi , primeama gumele a doua zi. Am zis ei hai , nu chiar maine ,dar poimaine tot vin. Da? Gresit! Am primit mail ca gumele vor fi livrate in 16 septembrie cel tarziu, ca ” vin pe comanda” din strainezia. 😉😉😉😀😀😀😀
    Din fericire au venit azi , nu in 16…adica n-a fost chiar 16 , au venit ceva mai repejor… 😄😄😄

  2. Pingback: Mobexpert, te-am iertat ! | Fărâme de suflet din viaţa lui Kiki

  3. Am aflat aceasta pagina, dupa ce am cautat despre Mobexpert, nu
    esti expert ! pe Google. Se pare ca informatia dvs e foarte valoroasa, mai ales ca
    am mai gasit aici si despre ora, ora exacta, lucruri interesante
    si folositoare. Mult succes in continuare!

Lasă un răspuns

