Teapa verde si produsul tv

Mi-am adus aminte citind articolul lui Mihai, ca eu nu am povestit aici despre teapa pe care mi-am luat-o  de la aia de se cheama ei comercianti online ( pretul verde sau produstv ).Ca sa fie clar de la bun inceput, eu mi-am luat o teapa de 25 lei, dar ei si-au luat una d-aia cu OPC si amenzi serioase plus o circoteca in incinta Auchan, unde au un stand, de nu s-a mai vazut.Si asta nu pentru aia 25 lei -asa cum au inteles ei- ci pentru modul mizer in care isi trateaza clientii.

Asta iarna, inainte de serbarea de Craciun, doamna profesor de la canto s-a cugetat ca la unul dintre spectacole , copiii sa vina imbracati in Mos Craciun.Eu, care abia aveam atunci timp sa-mi trag sufletul, m-am cugetat la randu-mi ca un costum de unica folosinta, rosu cu barba si curea la brau, ar fi perfect pentru tinuta de spectacol.
Si da-i si cauta pe net un costum de Mos Craciun de genul celui descris mai sus.Gasesc „fabulosii” aia de la pretulverde.ro, le trimit comanda si suplimentar si un mail pe adresa de contact ca sa le specific ca vreau un costum pentru baiat, varsta 6-7 ani.

Ei imi dau cu un mare ignore, eu ma incapatanez si sun la ei, imi raspunde un pusti care imi promite pe cuvantul lui de agarici ca voi primi costumul in urmatoarele zile.Si s-a tinut de promisiune, doar ca in locul costumului de baiat, imi trimit si eu primesc un costum de fetita.
Si intru in fibrilatii, asta se intampla cu doar 2 zile inainte de spectacol, eu fiind mega aglomerata cu sfarsit de an, cu tot felul de kkturi la job.

Ii sun si le spun frumos ca nu stiu ce a fumat baiatul care mi-a promis pe cuvantul lui ca voi primi costumul de Craciunel, dar eu vreau sa gaseasca o solutie pentru a intra in posesia a ceea ce am platit.
Si de aici se incinge treaba, duduia de la telefon imi cere sa fac o sesizare pe mail la care ei imi vor raspunde in 24 ore, eu ii explic ca peste 48 ore eu trebuie sa am costumul, ea insista cu mailul, ii dau mailul si o sun iar.Raspunde alt agarici si ma trimite la Auchan Militari sa-l ridic de la standul lor.Dar numai seara, dupa ora 20:00.Pe zapada si un un cancer de numa’ ma duc la Auchan ( ce nu face un parinte pentru copilul sau ! ) si ce gasesc acolo??? O zana legata la cap ca si cand se pregatea sa spele pe jos, imi arunca pe tejghea o punga neagra in care ce-mi vad ochisorii? Un costum de baiat, dar gaurit! Sa fac un AVC si alta nu!

Cedez nervos si ii cer sa vorbesc cu seful ei, ea tipa la mine si imi confisca factura si costumul de fetita, smulgandu-mi-le brutal din mana, motivandu-mi ca „sunt ale noastre astea !”.
Incep sa urlu la ea, ii spun ca vreau sa vorbesc cu un superior de-al ei ierarhic, se uita tamp la mine, ma intreaba de ce ma „crizez” pentru 25 lei.Imi vine s-o scuip violent si sa-i strig :”faaaa, nu 25 lei ma fac pe mine, ci faptul ca maine copilul nu are in ce sa se imbrace la spectacol, vita !”.
Imi da un bulangiu la telefon, seful ei, dupa ce ii spune in fata mea ca „e una nebuna aici care face scandal si nu vrea costumul ala pe care mi l-ati trimis voi”, ala ma ia cu „ïa zi repede, care-i treaba?” Eu ma crizez si mai rau si-mi pun poalele in cap, ma pis pe ei, pe firma lor, pe tot ce imi spune idiotul ala, pe vita de la tejghea pe care o smucesc violent de mana si ii smulg costumul de fetita, factura de achizitie si ii promit ca ea nu va mai lucra la kktul asta de firma dupa ce le va veni OPC-ul.Ma injura, eu o umplu de carne si plec tot fara costum acasa.
Dimineata, la prima ora, gasesc in drum spre gradinita un magazin de unde iau un costum similar si cu 15 lei, ajung la serviciu, le fac reclamatie la OPC si ma racoresc.

In ianuarie, primesc mail de la OPC si fix a doua zi dupa mail ma suna directorul de vanzari, care ma roaga sa le dau un cont sa imi returneze banii si isi prezentau scuzele lor pentru tot circul.Sa mori tu?
Pe banii mei ma injura o distrusa si ma face de kkt in tot magazinul ala, va stergeti la cur cu un copil care are un eveniment important, ca mai apoi sa va intoarceti spasiti si sa imi prezentati 2 scuze de kkt in schimbul mailului mei catre OPC ca s-a rezolvat.Nnnnttttzzzz! Nu am chef !
Si scriu iar la OPC si iar le calca pragul, iar ma suna marele directeur, iar se lasa f**t in cur de mine si iar ma pis pe ei si le spun ca sunt de tot kktul si pana nu dispare cretina care m-a injurat nu renunt la plangere si o sa le fac 10000 de plangeri peste tot.

Si se roaga de mine sa-i dau contul unde sa imi returneze banii, ii explic ca ii fac cado banii aia, sa-si ia o citirica la centru cu gagica lui,imi reproseaza ca si eu am injurat si cand il intreb ce trebuai sa fac cand m-a porcait cretina lor de vanzatoare, imi da cu lauca in cap: „trebuia doar s-o ascultati fara sa spuneti nimic !” 🙂 Sa mori tu? Asta-i politica voastra, fraiere? Luam banii clientilor, apoi ii injuram si ii facem cum ne vine la gura, ei tac si asculta si pleaca spasiti acasa, si cu banii luati si regulati ! :-)))
Nu este posibil, my friend!! Eu, una, nu m-am nascut sa intorc si celalalt obraz, curu’nici atat!
Asadar, daca vreti sa incercati un anal sau un oral in cel mai grotesc mod, de la pretulverde.ro sau produstv,riscati-va sa cumparati de la ei !

Si nu inchei inainte de a spuna ca a disparut de la stand cretina care m-a injurat, acum au o vanzatoare mai mult decat amabila si draguta.
Doi la mana, fac cadou, donez, costumul de Craciunita ca nu mai este mult si iar vin serbarile de Craciun.Cine il vrea, mail me !

13 comentarii la “Teapa verde si produsul tv

  1. Absolut impresionant ! Dar nu stiai ca sa fii roman trebuie sa ai suflet de fier si inima de itel, draga mea? Ti- o spun cu drag, si asta ca eu sunt mandra ca sunt romanca si ma bat cu toti peste tot pt a le demonstra cum e…, dar e greu cu aceste comportamente si actitudinea si atitudinea si altitudinea mintala ne pierde pretinsa avansare in spatii civilizate si progres atat de mult luptat. Mereu ma intreb de ce tarisoara asta minunata are asa de mult ghinion !?! Imi placi enorm ! Lupta! Scrie ! Demostreaza asa , in fond toti facem cat putem….

  2. @Elena Mihaita: ntzzz, nu am nici suflet de fier, nici inima de otel, dar cel mai tare mi-a placut aia cu „altitudinea mintala” . 🙂 Adica cum vine asta?

  3. Uneori o atitudine lipsita de respect din partea celor ce ne vand produsele lor si asa lipsite de calitate , dar care ne sunt necesare , te pot aduce la oimita rabdarii. Nici eu nu pot tolera nesimtirea , lipsa de bun si simt si educatie conversationala a jnor vanzatori carora putin le pasa de dictonul „Clientul nostru,stapanul nostru”. In plus patronii sau managerii ce incurajeaza asemenea atitudine , prin propriul lor exemplu , ar trebui dati in judecata pentru jignire. Nici eu nu tac si inghit. Nu pot si nu vreau atata vreme cat sunt un client ce plateste serviciile oferite , nu merg sa fur sau sa cersesc. In mod obisnuit renunt la serviciile respective , insa daca ma simt agresata verbal si moral , reactionez ca atare.
    Nu consider ca a te lasa terfelit pe proprii bani este o solutie , tocmai de aceea sa ai atitudinefata de astfel de vanzatori pusi pe capatuiala este o buna atitudine.

  4. @Ana: iti dai seama ca fatucile alea care vand la ei sunt venite de nowhere, nimeni nu le trainuieste despre cum ar trebui sa fie „customer oriented” sau cum nu ar trebui sa porcaiasca clientul.
    Asadar cred ca acea companie isi asuma comportamentul neadecvat al angajatilor sai.

  5. Sunt de acord cu tine…ba as avansa si alte idei , insa ma abtin in nesigurantade cauza. Banuiesc ca fetele respective , pe langa lipsa de tratining au si un salariu mizer…

  6. Pentru acest client au fost puse la dispozitie 2 produse pt a alege, dar clientul nu a dorit nici un produs,motivul fiind de calitate slaba(opinia clientului)

    In Romania sunt clienti multumiti si nemultumiti.

    Va multumim pt interesul acordat.

    ProdusTV

  7. @Produstv:dacă unui client ii oferi 2 obiecte distruse, asta nu înseamnă că te achiți de datorie față de el.Sunteti de cacao și ăsta e adevărul. Încercați sa lucrați nu la calitatea produselor, ci la atitudinea de toată jena pe care are personalul angajat la Produstv

  8. Sunt tepari ! Trimit alte produse ( mie, din 5 produse comandate unul singur (cel mai ieftin de 30 RON) a coincis cu ceea ce am comandat, unul a lipsit, iar alte 3 nu au corespuns cu ceea ce am comandat. La coletul de corectare a primulul colet si mai rau : din 4 produse care trebuiau sa fie in colet doua erau lipsa, iar doua nu corespundeau ( erau altele decat cele comandate). Solutia: plangere penala la Parchet si reclamatie scrisa la ANAF. Sa vedem daca le convine.

  9. Am comandat 2 pistoale EZ JET WATER CANNON ,in colet am gasit unu ,factura achitata pentru 2 buc asa ca MA ………………… PA VOI PRETUL VERDE .

Lasă un răspuns

