Vacanta la Olimp, hotel Amfiteatru

Tocmai ne-am intors din unica vacanta avuta in vara asta ( familia reunita, caci Kiki umbla de o luna si ceva continuu ), cea mai nereusita dintre toate vacantele.
Vara asta fiindca am fost atat de hotarata sa ma reintorc in invatamant, pentru ca am dat examene,lectii deschise,apoi a aparut oportunitatea jobului la doi pasi de casa, am anulat rezervarea pe care o facusem in Parga, inca din ianuarie, si am spus ca anul asta mai dam o sansa litoralului romanesc unde nu am calcat de acum 5 ani.
Am gasit o „super oferta” la hotel Amfiteatru din Olimp.Tipa cu care am discutat initial despre oferta a fost extrem de amabila, extrem de receptiva la doleantele mele, am facut impreuna un pachet de 6 zile ( pe mine ma apuca bazbuducii daca stau mult la mare, am constatat in ultimii ani ca 10 zile cat stateam efectiv la mare plus vreo 2-3 pe drum imi erau prea multe si mi se facea greata de atata soare, plaja, mare, apa, litoral ) cu mic dejun inclus, intr-o camera renovata si modernizata, la un pret de 946 ron / pachet.
Mi s-a parut extrem de ieftin pentru ca 3 persoane cu mic dejun ( Kiki mananca bine, nu se incurca la mese) la 189 ron/zi e super ok in viziunea noastra.
Intre timp duduia cu care am discutat a disparut din peisaj, nu m-a anuntat nimeni despre plecarea ei si am sunat-o pana mi-a venit rau, fara rezultat.A trebuit sa iau telefoanele de contact de pe factura, sa sun pe undeva pe la Resita, sa aflu numele managerului hotelului si sa mi se confirme ca avem rezervarea facuta.
Asta asa, treburi romanesti facute „bine” 🙂
Am plecat duminica trecuta, intr-o zi calduroasa, fiind siguri ca vom prinde vreme buna.E drept ca accuweather ne-a contrazis si ne-a aratat ca vremea se va strica, dar noi am fost optimisti si am sperat pana in ultima clipa ca vremea se va inrautati dar cu niste ploicele asa pasagere si nu cu tornade si ploi fara oprire cu jdemii de litri de apa pe metrul patrat.
Camera am primit-o cand am ajuns la hotel,undeva pe la ora 12:00, desi troneaza la receptie un anunt ca se face check-in-ul incepand cu ora 18:00 si check-out-ul la ora 12:00.
O camera renovata in hotelul Amfiteatru ( noi am stat la 317, etaj 3 )are mobilier nou, A/C, tv cu led – foarte mic si niste draperii galbene,mocheta faina pe jos.Baia e insa jalnica.
E drept ca in ultimii doi ani, putine bai pe unde am mai fost in plimbari imi pot satisface nevoia mea de confort si asta pentru ca atunci cand zilnic iti faci toaleta intr-o baie de 9 mp, e greu sa spui ca intr-o chichineata de 2/2 e totul misto.
Dar aici nu e vorba de fite sau de vreo dorinta de-a mea de a gasi o baie nemaipomenita la un hotel ceausist renovat partial, ci de faianta veche, de aparatoarea de la instalatia sanitara care cade din senin in toiul noptii, de cada de dus de sub care continuu curge apa cand te speli, facand in baie o mega lacaraie si stand mereu cu frica in oase sa nu alunece copilul pe gresia uda vesnic, de mirosul de umezeala si de imbacsit din baie,de bateriile vechi de la chiuveta.
Exceptand baia infecta, curatenie se face in fiecare zi, prosoapele ni le-au schimbat de 2 ori in 6 zile, asternutul o data l-au schimbat.
Nu exista absolut deloc in hotel WI_FI ,asadar daca nu aveti internet pe mobil de acasa, cat stati la Amfiteatru veti fi departe de tot ce inseamna net si informatiile oferite de el.
De la balconul camerei este o priveliste minunata – sea view, plaja e chiar in fata hotelului, cobori niste trepte si ai ajuns pe plaja.
Aici ai de ales daca vrei sa stai pe sezlong si sa platesti in timpul saptamanii 20 ron/ buc sau in w/e 25 ron/buc, sau preferi sa stai la malul marii pe cearceaf sau prosop.
Noi am preferat varianta a doua pentru ca sezlongurile si umbrelele erau jalnice, nu mi s-a parut ca isi meritau pretul piperat vreo secunda.Majoritatea oamenilor statea pe cearceafuri si prosoape, pe sezlong erau foarte putine persoane.
Apa este curata, calda a fost si buna, intrarea in mare insa ingrozitoare, plina de scoici si pietre de toate marimile, ne-am taiat la picioare toti trei si Kiki s-a ranit rau intr-o piatra mare.
Micul dejun pe care l-am avut inclus se serveste in restaurantul hotelului Belvedere, este in apropierea hotelului Amfiteatru, este bufet suedez si se mananca la discretie.Contine cascaval si branzeturi, mezeluri, oua fierte si ochiuri prajite, carnaciori, cremwursti, unt, dulceata, cereale, rosii, castraveti, ardei gras,masline, lapte dulce si batut, pepene verde, cafea, ceaiuri, paine.
La pranz ( pe la ora 16:00) am mancat in fiecare zi la restautantul hotelului Oceanic -un restaurant pe care il recomand din suflet, servire impecabila, comanda procesata rapid si mancarea proaspata si delicioasa,portii uriase, ambianta foarte placuta, meniul variat si bogat in fructe de mare si peste.Preturile sunt rezonabile, o supa / ciorba 9 lei, felul doi in jur de 24-30 ron, limonade cu capsuni si mango la 9 lei ( 250 ml), deserturi delicioase intre 9 si 12 lei portia ( papanasi, clatite , inghetate ).In fiecare zi am mancat la ei, am platit in jur de 130 ron zilnic toti trei, iar seara ciuguleam ceva prin Neptun.
Am fost intr-o seara si la vestitul restaurant Antik din Neptun unde am mancat 3 pizze si am baut 2 carafe de bere si Kiki un suc, am platit 120 ron si am mancat cea mai arsa si mai naspa pizza din ultimii ani.Deh…povestea clasica cu pomu’laudat!
Ca si distractii in Neptun sunt o groaza, ne-am simtit bine, ne-am plimbat cu trenuletul ( 5 ron / persoana dus si 5 ron intors), ne-am uitat la baietii din Ecuador care canta si vand diverse bijuuri, am fost in plimbari lungi intre Olimp si Neptun ( 6 km dus- intors ), ne-am luat diverse suveniruri de pe la tarabe, am ascultat la o terasa intr-o seara orchestra lui Cornel Verban care efectiv ne-a cucerit ( ma gandeam ce nunta ar face o formatie ca asta ! )
Lui Kiki i-a placut mult de tot, lui oricum ii place marea in orice fel ar fi, la fel si D. e innebunit dupa mare si nu sunt deloc pretentiosi.
Am prins 4 zile cu soare si bronz din cele 6 cate aveam platite, joi am dat o fuga in Vama Veche,am mancat la „La canapele” o mancare ieftina si foarte buna, din pacate am vazut si in Vama ( eu nu am mai fost de foarte multi ani pe acolo) cocalari si neamuri proaste, in Olimp sunt ceva melteni dar in general e lume spalata ( asta e un aspect care mi-a placut ), sunt foarte multe familii cu copii mici, e liniste si pace ( asta daca nu esti ghinionist ca si noi si alaturi nu sunt cazati niste distrusi de moldoveni care radeau in gura mare si vorbeau la blana la ora 2:30 noaptea, iar daca le-am zis sa dea volumul mai incet ca mi-au trezit copilul, am primit raspuns ca o sa dormim mereu pe lumea ailalta.Inutil sa ma mai cert cu ei, sa le mai spun ceva unor asemenea jeguri umane ), e lumea pasnica.
In Neptun e dezastru pe strazi, plin de moldoveni si de unguri ( combinatie fatala 🙂 ), plin de manelari si de lume multa rau si pestrita tare.
Daca ma intrebati pe mine, nu mi-a placut deloc la mare, daca il intrebati pe Kiki,i-a placut la nebunie la mare ( mai ales prajiturile de la o cofetarie comunista din Olimp care are inca prajituri dupa retete si denumiri comuniste la pret de 3 ron / bucata,pe care se batea lumea, vesnic era coada si spre seara nu mai gaseai nimic !).
Daca lui i-a placut eu sunt fericita, asta este si scopul vacantelor noastre cu el, sa il facem fericit.
La intoarcerea acasa, am facut fix 2 ore si jumatate intre Eforie Sud si Agigea, si 7 ore de la Olimp pana acasa, ceea ce ne-a determinat sa luam hotararea ca cel putin un deceniu de acum incolo sa nu mai calcam pe litoralul romanesc.
Cateva poze cu camera, cu sea view-ul de pe balconul camerei, cu plaja, cu portiile de la Oceanic pentru a va face o idee, cu berea de la Antik si cu Minionul achizionat de la o tanti surdo-muta cu 12 lei ( e lampa de veghe ):-)

Această prezentare necesită JavaScript.

2 comentarii la “Vacanta la Olimp, hotel Amfiteatru

  1. Hm….una peste alta a fost binisor,ma gandesc eu din ce citesc scris aici….Mdap , din pacate vremea proasta a cam gonit turistii , de aia ati facut asa mult pe drum….
    Si-acum , sa-t’ zic : eu nu am mai fost de 11 ani ( din cei 13 de cand sunt plecata) , la mare , la plaja…..si m-as du e acasa , acolo unde eu am crescut….Si nici prea curand nu am de gand sa merg….Si cand a trebuit saajung, fortata de diverse probleme legislative , mai multde2zile nu am stat….si era iarna. Ma doare sa vad ce a ajuns acasa-ul meu , de cand am plecat. Sau , poate, m-am obisnuit prea tare cu vestul 😁
    La anu’ poate reconsiderati si ajungeti la marea altora…..
    Eu ma gandesc ingrozita la faptul ca voi primi tichete de vacanta ( muuuuulta tzeava lui Boc si doamnei Nuti de la Plescoi pentru de cacata lor de initiativa) si va trebui sa gasesc un loc in biata asta tara , unde sa le cheltui ,sa fie acceptate si sa fie cat mai departe de civilizatia aia moldoveneasca despre care ai scris….
    Mno , sa aveti duminicaplacuta!

  2. Stai Ano că o sa scriu la întoarcerea acasă unde să cheltui tichetele de turism, azi sunt iar plecată. Revin…Pupici

Lasă un răspuns

