Pregatiri pentru scoala

Ieri am fost sa depun dosarul,cu restul de acte pentru inscrierea la scoala.

Am avut nevoie la dosar , dupa cum urmeaza:

  • adeverinte de salariat
  • fisa medicala ( pe care am ridicat-o de la gradinita )
  • o adeverinta de la medicul de familie – „apt pentru scoala”
  • copie CI tatal copilului
  • numarul de telefon al tatalui copilului
  • fisa psihopedagogica a copilului

Nu am avut la dosar fisa psihopeda si nu mi la-u primit .Acea fisa nu am primit-o de la gradinita, asadar la 1 septembrie trebuie sa mai fac un drum la gradi ca sa o pot obtine si sa ma reintorc cu dosarul.

In schimb, m-au agatat la poarta scolii cu uniforma.Este obligatorie la scoala unde va merge Kiki inca de la clasa 0 si pentru baieti obligatorie este vesta ( 40 lei, am luat 2 bucati ), pantaloni negri sau bleumarin ( noi avem multi pantaloni si nu am mai achizitionat ), tricouri albe gen Polo ( cele cu maneca scurta sunt 25 ron si am luat 4 buc, cele cu maneca lunga sunt 30 ron si le vom achizitiona in septembrie la mijlocul lunii ), cravata in ton cu vesta ( 7 ron si am luat 1 buc ).

Treninguri si adidasi avem, ghiozdane 2 buc deja, rechizite…am mai luat una, alta, desigur ca asteptam lista doamnei invatatoare.

Ma ia asa cu transpiratii reci cand ma gandesc la capitolul scoala.

6 comentarii la “Pregatiri pentru scoala

  1. Tricouri polo, pulovere cu anchior, camasi care nu se calca etc eu iau de la Tesco. Nici nu se compara calitatea cu ce gasesti in tara. Eliza a avut tot anul la sport doua tricouri polo cumparate de la ei si la finalul anului arata exact ca in ziua in care le-am cumparat. Nu mai zic de puloverase care nu au coate si nici scamosate nu-s. Livreaza in Romania dar ar fi ideal sa te lipesti cu cineva la transport ca e 20 de lire livrarea. Anul asta am gasit chestii si mai ieftine decat anul trecut, de ex, tricouri polo aveau si la 2 lire, dar am luat unele cu funde, mai de fetita asa, la vreo 3 sau 4 lire 🙂 Am scris anul trecut de ei: http://laurafrunza.com/2014/08/26/trusoul-de-scoala/

  2. Am luat deja un bax de șervețele, just in case. ..
    Sper să aibă baftă de data asta. Baftă de un colectiv mișto și de o invatatoare cum trebuie.

Lasă un răspuns

