Azi, despre cosmetice

Ma tin de foarte mult timp sa scriu despre niste produse cosmetice care ma facineaza efectiv ultimamente.
Nu stiu sa fi cunoscut vreodata o alta persoana ca si mine care sa aiba alergie la menta din pasta de dinti.Absolut in toate diminetile si serile vietile mele, pret de 2 minute, cat ma spal pe dinti, icnesc si imi vine sa vomit de parca am criza de colecist.Nu a stiut nimeni sa ma lamureasca mai detaliat ce mi se intampla, cu exceptia faptului ca ficatului meu pur si simplu nu ii place deloc mentolul.E drept ca nici dupa ceai de menta nu ma omor, nici inghetata sau alte dulciuri cu menta nu ma incanta,nici nu imi place foarte tare cum miroase menta, dar, daca le mananc / beau nu imi vine sa vomit.
Asadar, ani de zile am incercat diverse paste de dinti fara mentol, pentru a scapa de greata teribila matinala ce ma incearca de cum apropii periuta de dinti de gura.
Am gasit in sfarsit in lantul de magazine DM, o pasta cu care m-as spala pe dinti continuu, sunt efectiv indragostita de ea.Este cea de grapefruit de la Dontodent, insa, din pacate, ca orice lucru fain este in editie limitata.
DONTODENT-Limited-Edition-2-1024x682 sursa foto: aici
Are un gust de grapefruit combinat cu litchi, este o minunatie, lasa in gura dupa spalare un gust si un aer dulce de fructe.Nicio secunda cat ma spal pe dinti, ficatul meu nu icneste si nu striga: da jos mizeria aia din gura pana nu ma supar si mai tare ! 🙂
Apa de gura este si ea incercata, a fost tot in editie limitata,cumparata din acelasi magazin DM si de la acelasi producator Dontodent.Este extrem de parfumata, acelasi gust bun de citrice si fruct exotic, acelasi aer parfumat il ai in gura dupa folosire.
Apa de gura a folosit-o si Kiki cu succes nebun la el, pentru ca nu continea alcool si nu aveai senzatia aia de arsuro-racorire dupa ea.Contine si Olaflur, impotriva cariilor.
Din pacate, s-a terminat destul de repede si nu am mai gasit absolut in niciun magazin DM, ulterior am vazut ca nu mai exista nici pe site-ul celor de la Dentodent.
Atat pasta cat si apa de gura se regaseau la preturi acceptabile, 7 lei apa de gura la 500ml si 4.5 lei pasta de dinti la 150ml.

Un alt produs pe care l-am descoperit acum 2 ani si de care sunt efectiv indragostita, este crema de corp „Honey Touch” de la Rituals.

sursa: internet
Nu am auzit pe multa lume care sa ii stie pe cei de la Rituals,desi au si produse naturale o multime ( bine, eu la fostul job aveam numai meltence cu aere de corporatiste, ele nu au auzit de foarte multe lucruri din lumea asta!).
Crema de corp pe care eu o folosesc are si parabeni,dar eu o ador cu tot cu parabenii ei.
Asa cum am mai scris pe blog, mie imi plac la nebunie aromele floral-orientale, deci daca o iubesc atat de tare aceasta crema are miros oriental, folosind arome de miere de Himalaya si trandafir indian.
E genul ala de lapte de corp care iti intra in piele imediat,lasand in urma pasilor ei o piele fina si delicata ce miroase mai bine de 2-3 ore a aromele respective.
Eu am cumparat initial niste mostre de 70ml cu 10 lei de la o tipa,dar am cumparat in combinatie cu alte 2 persoane si direct de pe site-ul lor, ne-a costat livrarea 10 EUR, nu mi s-a parut o avere si cremele ne-au parvenit direct din Olanda in numai 4 zile lucratoare.O crema de 200ml costa 15,50 EUR, dar merita din plin pretul respectiv.

Ramanand tot in sfera cremelor de corp si a aromelor minunate, am primit nu mai stiu cu ce ocazie,anul trecut, un pachet cadou de la Avon.Nu ma omor dupa parfumurile care nu sunt cumparate de mine pentru ca stiu ca sunt dificila si imi plac numai anumite arome, respectiv floralo-dulci de tot.
Cand am desfacut pachetul, in sinea mea am si conchis ca va merge cadou catre una din doamnele catre care mai am anumite obligatii.
Cand am deschis sticla de parfum si am mirosit-o, m-am razgandit imediat, iar cand am mirosit si crema de corp, au ramas ale mele, indragostita fiind si de ele iremediabil.

sursa foto : avon.ro
Parfumul l-am folosit zilnic timp de 7 luni, am fost complimentata vesnic si intrebata de la ce casa de parfum am respectiva aroma si cand le spuneam ca este un parfum de la Avon, aceeasi reactie de neincredere ca si a mea prima oara.
Crema de corp o folosesc inca, mai am putin din ea,cand se va termina, am sa achizitionez iar atat parfumul cat si crema.
Ambele produse au arome de bergamota, regina noptii, lemn de santal.Miros divin, lotiunea de corp are 150ml, costa 25 ron si lasa pielea moale, aromata si catifelata pentru mult timp.
Parfumul- rezista aroma sa peste 2-3 ore puternic, este un miros dulce-oriental si potrivit pentru orice ora din zi.
Poate fi achizitionat la pretul de 90 ron / 50ml de la orice reprezentata Avon sau direct de pe site-ul lor.

Si in sfarsit ultimul, dar nu cel din urma, este parfumul meu iubit, pe care il port cu drag de 1 an de cand mi l-am achizitionat, il divinizez, e o dragoste iremediabila intre noi.In afara faptului ca miroase divin, avand in compozitia sa bergamota, capsuna, iasomie, cedru, ambra, trufe albe, floare de portocala, tuberoza si vanilie,aspectul minunat pe care-l are sticla defineste sentimentul meu de iubire pentru Valentina de la Valentino.
Valentino_Valentina_Eau_De_Parfum_Spray_50ml_1376402886_main sursa foto: aici
Eu mi l-am achizitionat anul trecut din Belgia, am dat 50 EUR pe o sticla de 50ml, stiu insa ca imediat ce se va termina, il voi reachizitiona de prin magazinele noastre, am vazut si pe net, preturile variind intre 250-400 ron – 50/80ml.

Lasă un răspuns

