2 % ai mei + 2 % ai tăi = speranţă pentru Moira Isabel

Am mai scris despre Moira Isabel si aici , cerandu-va atunci ajutorul.Nu apelez des ,prin intermediul blogului, la astfel de cereri, pentru ca nu am timpul necesar sa ma implic in asemenea campanii de ajutorare si ca sa fi sigur ca banii oamenilor ajung acolo unde trebuie, e nevoie de documentare, de implicare in caz, de gestionare a acestuia si de noi update-uri continui despre evolutia cazului respectiv.

Insa pe Nati o stiu foarte bine,de ani de zile, stiu sigur ca ajutorul nostru va pleca fix catre fetita ei, care are atata nevoie de noi toti.

moira

Anul trecut m-am implicat tot cu 2 % din impozit si am ajutat, prin intermediul fundatiei unei prietene din liceu, sa ajunga banii la copiii din Fundeni, sectia Oncologie.Am mobilizat colegii din companie si am strans foarte multe formulare semnate de donare a impozitului pe venit.

Anul asta vreau sa va mobilizez pe voi, toti cei care intrati in casuta noastra virtuala si care nu ati donat inca cei 2 % si sa-i redirectionam toti catre  Asociatia Umanitara „Ingerii vietii”, de unde mica Moira Isabel va beneficia de ajutorul nostru.

Nu am sa scriu nu stiu ce cuvinte pompoase, am sa va spun ca nu va costa nimic daca redirectionati banutii aceia catre Moira, o fetita fara copilarie fericita datorita unui balaur numit „maladia Krabbe „.balaurul asta i-a furat anii de copilarie, i-a furat zambetul de pe fetisoara-i frumoasa si mai ales, i-a mancat cea mai frumoasa perioada a veitii ei.

Dar vor veni si alte perioade frumoase , speram. Vin alti ani pe care Moira ii poate trai frumos si mai ales altfel decat acum.

V-am atasat si un formular ce poate fi downloadat, ma ofer si sa ne vedem sa strang formularele , important este sa donati si sa nu uitati ca 2% + 2 % ai tai = speranta pentru Moira Isabel !

Iar pentru Nati, dam doar speranta si bucurie prin acesti 2 %, bucuria de-a o avea cu ea pe Moira Isabel.

 

2% Ingerii vietii_230_2014

 

 

 

 

 

Lasă un răspuns

