Cum sa faci bani nemunciti sau seara fake, beauty fake

Vineri seara, tarziu, la ora cand majoritatea copiilor dorm dusi, eu si al meu barbat alergam disperati pe la Praktiker Militari sa luam tevi gri de Ф 110.Booon, intram in magazin, gatuiti de alergare, de teama de a mai prinde o casa libera si hop! imi taie calea o pitzi cu ruj roz, strident si parul super aranjat care ne intinde un cosulet sa extragem 2 bilete ca “ poate castigati ceva”.Si extragem in graba 2 bilete pe care scrie “SURPRIZA’.Sotul meu i-l intinde si-i comunica ca unica lui surpriza ar fi sa mai gaseasca tevile alea gri dupa care alergam ca disperatii, eu zambesc fain si calin si accept surpriza.
Scoate miss Unicorno ( caci ea la produsele astea era promoterita ) o sacosa transparenta de plastic, o deschide si imi da repede pe mana cu o crema “ cu colagen si antiaging care va face numai bine”,crema ce o vara cu nesat in sacosa de plastic, apoi scoate un gel de dus si-mi spune cu aceeasi voce convingatoare: “ stiti ca gelul de dus e minunat pentru piele si sapunul nu ,caci usuca tare pielea”, dupa care harst vara si gelul de dus in sacosa cu pricina, nu in ultimul rand aruncanadu-mi in fata ca mi-a varat in sacosa si un aftershave pentru domni “sa nu se supere sotul”.
Si stateam eu ca proasta-n targ si ma gandeam ce norocu’ dreq a dat brusc peste mine, tocmai acum cand nu avem timp sa umblam prin magazine dupa cosmeticalele abia terminate.Nu miroseau ele nemaipomenit ,dar erau ok pana la urmataoarea noastra tura de shopping.Si cand zambeam asa tamp multumimdu-i din suflet, imi baga sub nas un parfum cu miros de spray de gandaci si-mi spune ca vin acum toate sarbatorile religioase din calendarul orthodox si ar fi minunat sa le fac un asa cadou apropiatilor mei sarbatoriti.Ii spun franc ca mie nu-mi place mirosul ala de la parfumul pe care il lauda, ca eu, in general, nu fac cadouri parfumuri, pentru ca fiecare are alte gusturi si e-n functie de ficat faza cu placutul parfumului, asadar zic pas acelui parfum de “ numai 120 ron”.Bai nene, cum am terminat explicatia, s-a infipt pitzi in mana mea, mi-a smuls sacosa de plastic din mana si mi-a spus ca atunci cand voi cumpara parfumul voi primi si produsele respective.
Si am stat ca tuta in papusoi, mi-am pierdut eu timpul cu produsele ei de-un pol pachetul, in loc sa merg si sa ma holbez la ce tapet sau gresie imi voi pune in casuta.Si cand am iesit din magazin, oprise draguta alte 4 doamne carora le-am zambit maxim de candid si le-am spus ca domnisoara este o escroaca care le mananca timpul si dupa ce le vara in sacosa niste produse vrea 120 ron pe care daca nu ii dai, te ia dreq si-ti smulge sacosa cat ai zice peste! Au ras doamnele si au lasat-o pe pitzi cu tot cu sacosa si produsele ei “gratuite”.Si stau acum si ma cuget asa la calm, oare cine le-o face Pr-ul asta de cacao?Adica te minte pe fata timp de juma de ceas ca-ti da gratuit nu stiu ce produse, ti le si baga in sacosa, iti mai si da sacosa in mana si apoi ti le smulge ca si cum i le-ai fi luat cu forta.Daca isi gaseste pitzi beleaua cu vreunul mai paliu si ii face sacosa transparenta guler cu tot cu crema cu colagen si gelul de dus care-i face fata fina ?
In acceptiunea mea, marketingul celor de la produsele Unicorno este unul de rahat,este inadmisibil sa-i bagi omului ceva in punga si apoi brutal sa-i smulgi sacosa.In plus, nu m-a convins cu nimic de ce as putea cumpara acele produse si in niciun caz asemenea tratament dubios de la una care face reclama la un produs nou pe piata nu le adduce vreun beneficiu celor de la Unicorno, cred eu.
Ei, si am ras cu D. pe tema asta , ne-am dus tevile la santier, am facut caterinca si cu mesterii pe acolo, am dat uitarii intamplarea cu pitzi si am plecat acasa.Dar acasa ce sa vezi?Suna telefonul fix ca apucatul, s-a dezmortit amaratul ca de cand n-a mai sunat s-a rablagit si soneria.Era ora 22: 15 si ma intrebam cine oare ne-o suna pe fix la ora aia, fiind sigura ca e maica-mea,numai ea ma mai suna pe fix si atunci cand o face se intampla mega rar si inseamna ca nu am raspuns pe niciunul dintre telefoanele mobile.
Raspund si aud o voce de muiere apelandu-ma pe numele meu de fata.Zambesc si-mi spun ca sigur e vreuna din tineretea mea care si-a adus aminte de mine dupa nshpe mii de ani si vrea sa palavragim.Dar la ora aia cand eu culc copilul?!
Si-mi spune tantica aia ca am o voce superba, ca ma suna din Elvetia,de la marea companie Dermafutura ca ea crede ca am si un ten frumos, bla bla bla…ii fac semn lui D. sa-l ia pe Kiki la baie ca eu ma vrajesc cu una lesbi la telefon.Rade D. si se cara cu copilul in baie, doamna din Elvetia continua cu complimentele ei gratuite total ( puteam fi ca o ciumafaie ca oricum eram o doamna “de vis cu o voce minunata, nici nu cred ca o doamna ca si dumneavostra poate fi altfel decat frumoasa “ – hai nah?! ) dupa care imi spune ca au inventat ei o nu stiu ce crema in laboratoarele lor si e mega mirifica, timp in care imi scuip in san si clar imi spun ca it’s my day, ca e seara ofertelor gratuite si a pacalelilor de genul acesta, seara beauty din alte zari.Dar cum dreq m-au gasit tocmai pe mine?S-a dat vestea ca umblu cam sleampata ultimamente, ca sunt blanoasa si nepensata, caci e mai importanta actualmente cheresteaua si cuiele decat dezblanitul si pensatul meu,de manechiura nici nu mai poate fi vorba , iar pedichiura am retezat eu copitele pana ajung sa mi le scot la vedere?!
Well-well si ce sa vezi si cu asta?Cand eram pe punctul sa-mi trimita la adresa postala pe care déjà o luase din cartea de telefoane, imi tranteste si madame Dermafutura o pleasca intre ochi, ca trebuie sa-i achit intai “nuami 150 euro” si apoi primesc pe langa crema aia extra-mega nemaipomenita si nu stiu ce alt produs la numai jumatate de prêt.
Si zau, m-am gandit ca cineva mi-a facut vreo gluma proasta si a scris in dreptul numelui meu, in cartea d etelefon :” sunati ca are ciunga in par”.Caci tantica asta, era a trteia persoana de la astia cu Dermafutura, care a ajuns insa sa-mi spuna si ce vrea si mai ales cat vrea.
Breeeeeee tanti din Elvetia,de la Dermafutura, care ceri bani din Romanica, matale stii ca 150 de coco ma costa pe mine dupa cum urmeaza:
– 1.40 mc cherestea
– 4 nopti de cazare in Cipru
– Motorina sa merg pana in Ardeal si inapoi
– Toata tevaraia pentru canalizarea casei
– Avionul lui Kiki pentru vacanta de vara
– Rolele, bicicleta si trotineta copchilului,etc. ??????
Nu are rost sa mai spun ca m-am ratoit la doamna Dermafutura si am fost si eu curioasa sa aflu daca chiar exista oameni d-astia care trimit 150 coco unei voci de la telefon care-i cere cu nerusinare fara sa am habar cine este de fapt de cealalta parte a firului.Credeti ca strang niste bani daca cu abilitatile mele verbale dau telefoane la necunoscuti si le cer si eu, prezentand diverse smacuri pentru highlanderi, nu lacom 150 coco, ci numai 99,9 ca e la reducere si e oferta speciala??
Si zau ca sunt ramasa proasta de vineri seara si nu ma mai mira de ce atatia oameni in varsta sunt pacaliti de niste dude d-astea, de ce altii au ajuns pe strazi si mai ales ma intreb cat de ordinar sa fi sa poti cere bani cuiva fara nicio garantie?!
Asadar, atentie marita la vocile senzuale si complimentatoare de la Dermafutura si atentie la pitzicile din hipermarketuri care reprezinta Unicorno, pitzi care sunt pe principiul “na sacosa, da sacosa ca totul e pe bani !”

Si ma mai intreb asa: oare chiar cred ca vor vinde produse cu acest marketing si acest pr?

7 comentarii la “Cum sa faci bani nemunciti sau seara fake, beauty fake

  1. Ah, deci asta e cu Dermafutura(ce nume si-a gasit, pe bune)! M-au sunat si pe mine, dar i-am zis ca e greșeală si i-am trântit telefonul in nas! Futur derma ma-sii!

  2. Haha 😛 Hai ca te-ai distrat un pic si ne-ai distrat si pe noi. De retinut expresia cu „sunati ca are ciunga-n par”. Imi place si modul tau de a calcula valoarea banului, si eu tot in metri cubi de jucarii, kilometri parcursi cu masina sau in cazul meu rate le calculez.

  3. Eu le urasc si pe alea care cica iti ofera un esantion in mall-uri dar de fapt nu-ti dau nimic, ci doar iti vand ceva. Si mai nou mai sunt unii pe la Romana care iti intind un pliant si vor sa stea de vorba sa-ti explice cum te pot face ei vedeta…. E plina lumea de escroci. Dar farsa cu accidentul si masina o stii? A scris Karioka recent de ea.

  4. @Laura Frunza: mai de acum vreo 2 ani sunt aia pe la Romana, bine ca mi-ai adus aminte ca sa scriu si despre asta un post 🙂

Lasă un răspuns

