Cand Dumnezeu te asculta

Scriam aici, nu de mult timp, ca la fiecare mesaj postat de Ana , pe pagina ei de FB, plang si ma intristez gandindu-ma la ceea ce a trait si cum s-a zbuciumat sufletul ei prin pierderea Mirunei celei mici.
Ma gandeam de multe ori la cuvintele pe care le-a povestit in legatura cu mesajul gasit pe o banca din biserica in care a intrat in acele zile de disperare crunta sa se linisteasca si sa-si traga putin sufletul nemangaiat.Si ma gandeam ca viata asta a noastra e trasata de dinainte fix ca o linie clara cu evenimente care trebuie sa se intample.
Prin orice fel de explicatii stiintifice si mega stiintifice nu va reusi nimeni niciodata sa ma convinga ca nu exista minuni de la bunul Dumnezeu, minuni pe care nu conteneste mereu sa ni le arate.
Ana are astazi o alta fetita, pe Kira, o alta fetita care este intruchiparea exacta a Mirunei mici.Nici daca erau gemene nu semanau in felul asta.Sunt convinsa ca Dumnezeu i-a inapoiat-o Anei pe fetita pe care a plans-o si pentru care a suferit atat.
Va las sa vedeti minunea singuri, pe pagina Anei.
In seara asta am plans iar pentru a nu stiu cata oara, doar ca azi de bucurie maxima !!

578308_447102228698743_1821843387_n

5 comentarii la “Cand Dumnezeu te asculta

  1. Am început să cred cu adevărat în Dumnezeu când am înţeles că tot ceea ce obişnuiam să numesc, generic, „coincidenţe“ reprezintă, de fapt, ceea ce tu numeşti „linia clară cu evenimente care trebuie să se întâmple“. Am mai înţeles că trebuie să trecem prin anumite evenimente ca să putem evolua. Numai că, atunci când lucrurile nu se întâmplă cum şi când vrem sau, mai rău, avem impresia că soarta ne loveşte pe neaşteptate, avem impresia că Dumnezeu şi-a întors faţa de la noi, că nu merităm ce ne dorim. Am învăţat, de-a lungul anilor, că nu e deloc aşa. Dumnezeu ne dă doar atunci când e rânduit să primim ceva, iar când ne ia, nu o face ca să ne pedepsească, ci doar ca să ne pregătească pentru ceva mult mai bun.
    Din acest motiv, eu spun la fiecare pas, la fiecare reuşită, la fiecare cumpănă a vieţii: Dumnezeu mă iubeşte. Pentru că, efectiv, asta simt! Şi, când simţi dragostea lui Dumnezeu, nu ai cum să mai crezi în potriveli şi coincidenţe.
    Într-adevăr, povestea Anei este emoţionantă şi impresionantă, în acelaşi timp. Dar poate că, trecând prin această experienţă de viaţă (care, până la urmă, a avut un final fericit), ea a învăţat să preţuiască înmiit ceea ce a primit şi primeşte de la Dumnezeu. Mă bucur sincer pentru ea, dar mai ales pentru fetiţa ei, căreia îi doresc o altă soartă decât a surioarei plecată mult prea devreme să se joace cu îngerii….

  2. niciodatasingura: ai scris superb, m-ai emotionat si mai tare decat eram!Si da, asa este, Dumnezeu le stie cel mai bine pe toate pentru noi si ni le da fix atunci cand putem si cat putem duce!

  3. Am scris din experienţa proprie şi din convingerea că, da, Dumnezeu există în şi pentru fiecare dintre noi; trebuie doar să-ţi deschizi inima ca să-L primeşti.

  4. Incerc sa cred că Dumnezeu nu m-a pedepsit…încă nu am terminat de căutat, pe El, pe fetița mea, viața mea așa cum ne-o imaginăm de cînd suntem mici … și anume firească. Încă ma lupt să cred în tot ce înseamnă dincolo, cer sau îngeri, poate pentru că durerea m-a izbit prea în plin și prea eram nepregătită să pierd ce aveam mai de preț. Finalul nu este fericit – aș vrea să pot spune asta – este bucurie si există mulțumire. Toate bine așezate în niște sertărașe. Nu mai e năvală de entuziasm și dezlanțuirea de pasiune. E trist că spun asta acum, cînd îmi țin la piept minunea, dar așa este. În schimb reîncep sa-mi fie frică, să ma uit cu colțul ochiului și în lateral. Iubind așa mult reîncepi sa-ți fie frică de a pierde.

    V-am descoperit și vă mulțumesc că ne purtați în gănd, in inimi, în rugăciuni. Și eu îi multumesc Lui că v-a trimis pe toți la Mirunica!

  5. @Ana: multumesc ca ne-ai vizitat,sunt mereu cu gandul la voi, cu sufletul alaturi de tine.Finalul va fi cu timpul unul mega fericit, sunt sigura de asta, desi acum nu par lucrurile a fi asa.
    Eu, una, am dovezi clare si viu incercate ca exista lumea de dincolo, ca toti cei dragi ai nostri plecati fizic de langa noi, ne insotesc mereu si ne ajuta in cele mai diverse situatii din viata noastra pamanteasca.Unul din semnele ca exista putere de dincolo este Kira.
    Va imbratisez cu tot dragul din lume.

Lasă un răspuns

