Primul portret de mama

Ultimamente Kiki este mega pasionat de desen, ceea ce pe mine, una, ma bucura din suflet, caci eu nu-s capabila sa desenez nimic si nici in spatiu nu vad.
Primul meu portret, desenat de iubitel, va rog sa-l aplaudati la scena deschisa:

DSC00450

15 comentarii la “Primul portret de mama

  1. @Victoria: asta e deformare profesionala de pe vremea cand eram la gradinila, acolo le datam si le scriam titlul lucrarilor si la cele la care nu prea se intelegea ce era desenat scriam pentru parinti si ce anuem a desenat copilul pe foaie 😉

  2. Si una si alta! 🙂
    Uite , azi am vrut sa scriu ce am observat la desenul flacaului , insa nu am mai apucat , ca am avut de lucru.Dar scriu acum 😀 Uitandu-ma atenta la desenul lui Ayan, nu am putut sa nu remarc si chiar mi-a sarit in ochi , felul in care ti-a desenat mainile! 😀 Mie una , mainile tale desenate asa , imi sugereaza actiune….faptul ca gesticulezi ,atunci cand vorbesti , ca esti o persoana in continua miscare 🙂
    Cat despre parul cu tepi , ideea nu cred ca e ca ai parul cu tepi 😀 , ci ca Ayan te vede ca pe o persoana activa….si din cauza faptului ca , probabil iti treci des degetele prin par , cand gesticulezi sau muncesti….Eu asa vad desenul ! Poate ca gresesc ,nu stiu! 🙂

Lasă un răspuns

