Iubire neconditionata

Ieri am avut o zi cumplit de grea, o zi in care nervii mei au fost intinsi la maxim, o zi in care am cedat nervos de oboseala, stres, ganduri si anxietati ce le traiesc in perioada asta, o zi in care m-am ascuns in toaleta la job si am tras o portie de plans cand am aflat ca ieri constructorul nu a trecut deloc pe la santier, desi una vorbisem cu el si alta ne-am inteles ( desigur, cu un avans de 2.000 euro platiti deja ), o zi in care managerul general de la compania unde lucrez ( manager care mi-a promis acum ceva vreme ca tot overtime-ul facut de mine ca sa pun la punct idioteniile pe care le-am gasit la venirea mea aici, mi-l pot lua in zile libere sau mi-l va plati corespunzator ) mi-a dat un mare flit si m-a refuzat categoric cu zilele libere, iar despre bani nici nu se pune problema, o zi in care D. m-a anuntat ca cineva mi-a stricat yala masinii, yala de la usa soferului, cel mai probabil inceracnd sa-mi sparga masina, o zi in care am alergat cu Kiki la orl-ist ca i-a curs sange din ureche la gradinita, o zi in care m-am simtit ingrozitor de obosita, stresata, o zi in care am regretat din suflet pasul facut cu constructia casei, o zi in care seara la ora 20:30 au venit niste fufe sa vada apartamentul si m-au cautat in dulapuri, o zi in care am rabufnit si m-am razbunat pe Kiki,dupa ce l-am trecut si pe D. prin foc si para.La ora 22:00 eram deja epuizata, efectiv am avut o stare ca si cum pluteam deasupra organismului meu, am luat niste magneziu sa ma mai linistesc, dar eram nervoasa infiorator.Si a venit atunci Kiki, care a varsat pe mocheta din sufragerie un cos cu fructe…
Si am tipat atunci ca o scelerata,el a ridicat tonul la mine si atunci m-am repezit si l-am zguduit cu putere tipand atat de tare ca m-am auzit cum tipam la el si m-am mirat si eu de mine .Copilul s-a speriat tare si a inceput sa planga in hohote…Asta in contextul in care cu alta ocazie m-as fi amuzat si ar fi strans linistit fructele si le-ar fi dus la locul lor…
I-am dat drumul din zgaltaiala cand D. m-a apucat de brat si l-a chemat de langa mine, luandu-l in brate si adunand cosul cu fructe de pe jos.M-am dus in pat si mi-am ingropat fata in perna gandindu-ma cat de tare am putut sa tip si sa-l zgudui pe Kiki daca el s-a speriat?!Si mi-am dat seama cat de deplasata am fost atunci…
Am simtit la un moment dat o mana mica pe parul meu care ma mangaia si-mi spunea :”- linisteste-te mami, iti dau un pupic sa treaca!”
I-am spus ca nu merit pupici pentru ca m-am purtat urat, l-am zgaltait si am tipat la el si fiindca eu sunt suparata tare asta nu inseamna ca el este vinovat.
Raspunsul lui m-a facut sa plang:
„- Mami, poti sa ma si bati daca vrei, eu tot am sa te iubesc cel mai mult, tu esti marea mea iubire! :
M-am rusinat tare de mine si de incapacitatea mea de autocontrol in preajma copilului meu atat de tandru si de iertator.
Am adormit imbratisati strans si cu lacrimile siroind pe obraji.
Te iubesc Kiki si iarta-mi iesirile necontrolate!

13 comentarii la “Iubire neconditionata

  1. Eu ma-m bătut cu musiu şi aia mică a început să plângă, speriată. De atunci mă simt şi mai vinovată pt ieşirile mele :)))))

  2. @Cuvanta: la noi in casa Kiki nu vede scene d-astea violente, eu sunt cea care mai tip si ma mai zburlesc, tot eu sunt si cea care mai injura, dar, in general, atmosfera este destul de pasnica si el nu este agresat cu nimic.Aseara insa s-a speriat ca l-am zguduit asa…

  3. Ai un copil înţelept 🙂 Să ştii că m-a emoţionat postarea asta….
    Şi te înţeleg perfect, am şi eu zile din astea, când am impresia că toate mi se întâmplă doar mie şi îmi descarc furia pe cine nu trebuie. Am noroc, însă, cu o familie care nu numai că mă suportă, dar mă şi înţelege… 🙂

  4. @niciodatasingura: sa stii ca ma mir mereu de capacitatea lui infinita de-a ierta anumite chestii, ma gandesc ce fericire ca nu e ranchiunos si razbunator!In primul rand lui isi face un mare serviciu si apoi noua , celorlalti…

  5. Ioiii , mami , si tu tot om esti , nu robot si ai si tu limitele tale.Ayan este un baietel intelept si nu pot spune decat ca m-a topit gestul lui de tandrete.
    Ai grija de tine , Amira! Nici seful tau ,nici constructorul , nici hotul de masini si nimeni altcineva nu iti mai poate da inapoi sanatatea pe care tu o irosesti astfel.
    Te imbratisez cu mare drag si te rog : ai grija de tine.Sunt oameni dragi tie ,in jurul tau , care te iubesc si au nevoie de tine sanatoasa!

  6. @Ana Maria: am zis eu bine aseara cand am venit aasa ca azi merg sa renunt la serviciu sa ma ocup doar de casa,nu? 🙂 Mi-a mai trecut necazul, vedem de luni ce-o sa fie!

  7. Am si eu zile din astea, relax! Toti oamenii au si din pacate, explodam atunci cand nu trebuie. Copilul va intelege ca esti si tu om si ca atunci cand gresesti e bine sa-ti ceri iertare. E ok, stau linistita!

  8. Am citit postarea ta la servici si mi-au dat lacrimile. A trebuit sa ma musc de limba ca sa nu plang 😀 Drept iti spun ca: va admir, va iubesc si mi-e tare drag sa citesc tot ce scrii. Va pup si va dorec multa rabdare.

  9. @mirunaelia: Oana :-)), am si eu faze d-astea la job.Citesc cate ceva, imi vine sa plang sa lesin dar ar rade lumea si cu curul de mine intrebandu-ma de ce plang cand fac salarii de exemplu?! hahahahaha
    Si eu va iubesc pe toti cei ce ma cititi si pe care va si stiu desigur, mi-e drag si mie de voi toti de nu mai pot, ca d-aia si scriu!

  10. @Ioana: anul asta Ioana cred ca orice as face numai relax nu voi putea fi si mi-e tare frica ca Kiki va fi „busit” asa cam mereu in perioada ce va urma…

Lasă un răspuns

