Perle de-ale lui Kiki

Am facut o repovestire dupa imagini, povestea „Scufita Rosie”.Terminam de spus povestea, mi-a povestit-o el d’al capo al fine si la final il intreb:
– Asadar, din poveste ce trebuie sa invatam?
– Trebuie sa invatam sa ascultam de mame.
– Si de tati…ii completez eu fraza
– Imi pare rau, dar Scufita Rosie nu avea tata, nu stiu de ce murise, poate ca era mos sau poate ca a trait pe vremea lu’ nea Nicu’ si a murit 🙂
Pam – pam!

-Mami, sa te infunzi cu apa inseamna sa bei multa apa, pana nu mai poti sa mergi si te doare burta !

Se da jos de pe canapea si se urca in viteza, aruncandu-se de pe canapea apoi jos, razand cu gura pana la urechi si strigandu-mi cat poate:
– Mami, fac miscari bestiale, asa-i? Uita-te la mine cum fac miscari bestiale….

Il rog sa-si stranga jucariile si pentru o mai buna mobilizare a lui ii numar in genere pana la 10,altfel uita si se ia iar cu joaca si raman insirate cu doar cateva adunate in cosurile de jucarii.
Il intreb: – gata , Ayan?
raspunsul lui: – Imediat , mami…
peste 5 minute il intreb iar :- gata, Ayan?
raspunsul lui: – gata si gata, ti-am raspuns ca imediat, asta ce inseamna pentru tine?ca e „gata , Ayan?” NU, Ayan nu e gata acum , ci imediat, mami!
pam – pam !

Se uita la mine si-mi spune:
– Mami, diseara cand ma culc, o sa-mi fac somnul de frumusete! 🙂

Deseneaza ceva pe o foaie si-l intreb ce reprezinta desenul ala.Se uita la mine si-mi raspunde:
– pai, nimic pentru tine.
– cum adica?
– asa, este o pictura abstracta 🙂

9 comentarii la “Perle de-ale lui Kiki

Lasă un răspuns

