Vand garsoniera…

Anul asta va trebui , la un moment dat , sa ne vindem apartamentul.Vazand clipul cu madame asta, m-am cugetat ca ar fi bine sa facem si noi un film in care sa descriem casa noastra, luand exemplu de la tantica asta.E de belea fumeia, enjoy it !

http://www.220.ro/funny/Vand-Garsoniera-Pret-Bun/ZSGh4iP2nS/

7 comentarii la “Vand garsoniera…

  1. Amira , desi e haioasa treaba asta , trebuie sa recunosc ca mie mi-a captat atentia , tanti asta! Deci isi lauda prea tare garsoniera si cum descri perdelele din Grecia , draperii din Franta , instalatia de la toaleta nu stiu de unde si ii tot trage cu mestecenii de pe tapet….e interesanta prezentarea!
    Si pana la urma , ce te te-ar opri sa iti prezinti cam asa ceea ce vinzi?Si de ce nu ,daca se poate? 😉

  2. @B: mie mi-a placut rau de tot aia cu mirosul de brad in padurea de mesteceni unde vedea ea cabana, in the morning 🙂 buhuhuhuuuuu 🙂

  3. Acum , indiferent de gusturi , tanti aia a bagat bani grei in camaruta aia…Ea nu prezinta spatiul de x pe y metri patrati ,usile si obiectele sanitare de cand s-a facut blocul , ea-si prezinta efortul estetic si financiar.
    Evidet ca e preferabil pt un cumparator sa ia ceva fara nicio modificare , tocmai pt ca are si el creierul lui si simtul estetic propriu ,DAR , garsoniera aia e special mobilata , fara nicio indoiala.

  4. Da , pt ca e foarte mandra de ce are acolo …are cu ce…:)
    Oricum ea vrea sa vanda cu totul , nu numai peretii/spatiul/suprafata nuda , vrea banuti , si probabil nu putini ,pt lucrurile speciale de acolo.
    Eu am apartamentul perfect ( pt mine )dar cu chestii luate din comert , de la coltul blocului: ce-o sa zic ?ca am minunate termopane gealan , ca am luat chiuveta din baie de la cel mai tare praktiker , ca am perdele minunate turcesti ,50 de lei mp de la un magazin din cartier ?l-as prezenta simplu ,ap cu xmp, gresie , faianta , termopane ,usi noi , usa la intrare noua ,metalica , centrala , zugravit asta vara cu lavabil alb peste tot ,curat….si gata banalitatea…astea exista in aproape orice casa .Acela e luxul ei , si in mod sigur a costat…

    Toti avem mandriile noastre care pot parea caraghioase altora.
    Daca esti atenta poti gasi patroane de magazine de haine care-ti prezinta produsele lor intr-un mod infinit mai caraghios decat doamna din videoclip.Eu am intalnit niste creaturi…
    Apoi , pt un om singur , care sta intr-o garsoniera , pomii aia pictati conteaza foarte foarte mult…garsoniera aia e ca si copilul ei…

Lasă un răspuns

