Valencio si manelara de mine

In seara asta am devenit brusc cea mai infocata manelara.Ma declar fan until the very end al lui pretenu’ Valencio ( nu stiu sigur cine e omu’ dar voi afla zilele urmatoare ! )
Desi am iar amigdalita, desi am gatul umflat si nu pot vorbi mai deloc iar pe dinauntrul gatului simt foc si jar, cant in gandu-mi de 2 ore continuu o melodie pe care am descoperit-o stand in pat rastignita si butonand o telecomanda de la decodorul UPC, telecomanda pe care nu am pus mana decat foarte rar,telecomanda care mi-a aratat ca avem si niste posturi tv de care nu am auzit in viata mea.Unul dintre ele este mynele tv, un post cu o sigla pietruita unde canta numai manelari , total no name pentru necunoscatoarea de mine.
Si am zis bleah! in prima instanta, dar cand am ascultat cateva acorduri cu fatuca asta Denisa ( nici de asta nu stiu prea sigur cine este si ce face) si cu bronetul asta valencio m-a luat inima…de placere.
Este o mixtura de muzica ardeleneasca cu muzica ruseasca si cu niste cuvinte care mi-au ajuns la …inimioara, m-au facut sa-l vad pe D. in milioane de culori zugravit si m-a luat asa un rau de nostalgie, de dorul inceputului nostru de iubire, mi-am adus aminte cate fioruri am simtit cand il vedeam si cand pleca simteam ca mor de fiecare data, este perfect valabil ca el va ramane mereu cheia sufletului meu.
Deci D.-uleeeeeeeee: un ocean de vise esti, am noroc ca ma iubesti, cu-ale primaverii flori
tu-mi pictezi viata-n culori, na na na na na na na na na na na 🙂

Deci, cand o punem lume de-o petrecere cu muzica de maneleala cu tatucul Valencio ????
P.S: probabil ca puroiul de la amigdale mi s-a urcat la cap !

11 comentarii la “Valencio si manelara de mine

  1. Mynele sa fieeeee…. 😀
    De la amigdalita pultacee ti se trage! 😀
    Sa te faci bine , Amiruto si sa visezi omul tau ,in culori , toata viata voastra! Te pup!

  2. @Ana : tu stiai de mynele? 🙂
    Cred ca de la puroi e toata treaba…dar si azi imi place de Valencio ca si ieri, la fel de mult ! pup si eu Anuto 🙂

  3. ce simpatica esti! Nu cred ca e amigdalita de vine. Ti s-a pus pata pe o melodie si gata. Mie nu mi-a placut niciodata Denisa. Dar mai ascult si eu cate o manea faina, dar nu cu Denisa.Sanatate multa! Ayan ce face? Asculta si el cu tine melodia?

  4. @mirunaelia: eu nu am cum sa devin manelara niciodata pentru ca nu-mi plac romanezii, asa incat nici muzica lor nu as putea s-o iubesc! dar sunt melodii care-mi plac mult, uite cum s-a intamplat cu pretenu’ valencio care-mi place si ca barbat, e misto rau ( photoshopat asa cum este in poze! ).Ayan da din fund ca e ritmata, ii place si lui si dansam impreuna 🙂

  5. Mie imi place aia cu „merge mintea la baiatu”…asta e! M-a innebunit un fost elev seralist cu ea

Lasă un răspuns

