Prima postare pe 2013

…incepe cu descrierea felului in care am petrecut anul asta, caci gata, de maine unii dintre noi o iau de coada.Bleah!.
In fiecare an, de 2 ani incoace, sunt foarte atenta la starea mea de spirit din seara revelionului.Acum 2 ani, am pasit plangand in noul an si tot anul 2011 am tinut-o intr-un of si intr-un plans.Anul trecut am petrecut bine, desi scurta veselia, dar am intrat in 2012 hohotind de ras si de voie buna, astfel incat tot anul am fost o hlizita.
In 2013 am intrat cu multa veselie, cu optimism si cu o petrecere alaturi de cei dragi ai mei, petrecere care s-a terminat undeva pe la 4 dimineata.In fiecare an ne imbracam altfel decat stam in casa, imi pun si eu si ai mei lenjeria rosie ca focul, ne burdusim buzunarele si eu sutienul ( nah! sunt neam de lautar,nu? :-)) cu banisori,ne pupam la 12 noaptea sub vasc si apoi aruncam cu diverse artificii si bombificii, veselinu-ne nevoie mare.Anul asta a fost un revelion tare reusit, desi nu am crezut in el si faptul ca stateam acasa pentru al cincilea an, consecutiv, ma umpluse de amaraciune.A fost fain, tare fain, am dansat, am ras mult de tot, l-am avut ca partener de dans si de artificii pe Kiki petrecaretul care s-a culcat la 1:30, imbracat festiv ca ” asa se doarme, frumos imbracat, de sarbatoarea asta!” Pe el l-a marcat in sens pozitiv foarte tare Revelionul.Ii place mult sa petreaca, ii place tot ceea ce inseamna eveniment festiv si ii plac la nebunie artificiile.S-a rugat de noi sa iesim afara, in strada, sa ne alaturam altor vecini, dar era foarte frig, el facuse baie si mi-a fost teama sa nu-l intoarca tusea de care abia l-am scapat dupa o luna.Asa ca , am deschis doar geamul si am facut un fum de numa’ in camera, dar a meritat veselia si fericirea copilului!
Anul asta l-am inceput lenevind, am o lene de ma doare, ma mut dintr-un pat in altul, vad filme, ne plimbam si iar ne cocotam in pat.Ieri am fost pe la alte mese si alte veselii, am sorcovit si am adunat banuti, apoi ne-am tolanit iar si ne-am uitat la teveu.
Un singur mare regret am, ca am pierdut Vanghelionul ( la anul nu-l mai pierd! ) unde a venit Bisbal si Anastacia, mi-as fi dorit sa-i vad, de ambii imi place mult si muzica lor e pe gustul meu.
Din ultimele 5 Revelioane petrecute acasa, asta a fost cel mai reusit!In 2009 eram gravida si ma simteam rau ca naiba, in 2010 nascusem si nu eram cu mintea decat la Kiki cel mic,nu ma mai ingrijeam, eram ca omu’ de neanderthal, in 2011 am plans de m-am umflat si a fost de kkt noaptea aia, anul trecut mi-am mai revenit si anul asta a fost cool de tot, eu altfel, incep sa seman cu cea de dinainte :-).
Sa speram ca si anul ce abia a inceput va fi unul pe masura noptii de trecere dintre ani.La multi ani !

colaj

7 comentarii la “Prima postare pe 2013

  1. Doamne ajuta! Sa aveti un an bun si prosper asa cum vi-l doriti! Sa radeti mereu si sa va veseliti, iar la anul, cine stie, poate faceti Revelionul in casa noua!

  2. @Loredana: asa sa dea Dzeu., poate reusim la anul sa ne veselim intr-o alta formula si intr-o alta locatie noua :-).va pup si sa aveti un an nou minunat !

Lasă un răspuns

