Imagine

Craciunul cu Kiki in viata noastra

picasa

8 comentarii la “Craciunul cu Kiki in viata noastra

  1. Ce colaj superb! Mi-ai trezit pofta sa fac si eu unul, chiar sunt curioasa daca mai am poze 🙂

  2. Ce fain se vad „transformarile”….si ce flacau frumos se tot face Ayan! Ptiui,ptiui…nici nu vreau sa ma gandesc cum vor umbla mandrele dupa el… 😀

  3. @Ana maria: sa stii ca si eu m-am gandit ieri ca s-a ” deschis” la mutrisoara.Cu cat creste cu atat este mai aratos.Nu stiu daca crezi dar are de acum un lipici la fete ceva de groaza! La gradi sunt 2 pupezele care se cearta pe el :-), in general il plac copiii foarte tare, il mangaie, il pupa, ii atrage ca un magnet 🙂

Lasă un răspuns

