Mos Craciun, 2012

– mai intai de toate a lasat o scrisoare:

DSC00210

– si mai apoi si restul cadourilor ( patine, pe Minnie, o pijama cu Scooby, 1 avion si o masina plus ceva dulciuri) si o fericire de copil de 3 ani si 7 luni 🙂

colaj

colaj1

colaj2

Craciun minunat!

13 comentarii la “Mos Craciun, 2012

  1. Am o intrebare, de la ce varsta l-ai pus sa patineze, Iulia mea are 3 ani si o luna si toata ziua imi spune ca ea vrea sa patineze, azi a dus-o tati la patinoar, sa vedem cu ce vesti vine.
    Sarbatori fericite!

  2. @Sofia: nu am ajuns inca la patinoar, urmeaza sa mergem zilele urmatoare, daca aveti voi vesti mai curand decat noi sunt tare curioasa sa ma anunti cum a decurs prima ora de patinaj a voastra 🙂 .Sarbatori frumnoase si voua!

  3. @Loredana: cuminte precum cateaua lu’ parinte :-), noroc ca Mosul asta are o rabdare infinita, ca altfel nu cred ca vedea el vreun cadouas 🙂

  4. @Ana: inspirat „mosul” de tati, asa-i?Scrisorica mi-a placut si mie…la patinoar urmeaza sa mergem zilele ce vin daca vremea tine cu noi!

  5. Cum ai comandat pijamaluta, prin cine – daca se poate spune? (Vin de pe blogul Laurei, am citit comentariul tau acolo:) )
    Mersi!

Lasă un răspuns

