Crystal glamour- hotie fara jena!

Scriam aici extrem de entuziasmata, ca mi-am luat un ceas, de care, ce-i drept,si azi sunt mega incantata, de la cei de la Crystal glamour.
Nu mi s-a parut o suma colosala milionul pe care l-am dat pe ceasul cu pricina, trebuie sa recunosc ca merge si este in stare perfecta de functionare, dar…Si aici incepe the big DAR…
Cand am fost la Moeciu,de 1 decembrie, am vizitat si unele dintre tarabele din bazarul de la poalele castelului Bran.Si scaldandu-mi ochii la tot ce au de vanzare pe acolo, la un moment dat mi-a venit asa cu nitelus lesin.Ceasul identic cu al meu, fara absolut nicio diferenta , se vindea la Bran cu 40 ron.Si leasinu’ ala m-a luat, gandindu-ma la ce pret l-o achizitiona tanti cu taraba, daca il da in zona aia turistica cu doar 40 ron.
Si am aflat ca in Dragonul Rosu se vand aceste ceasuri la doar 20 ron bucata, ca au modele fel si fel, ca sunt facute la kilogram, dar ca functioneaza ok.
Nu m-ar fi suparat cu nimic ceea ce mi-a spus doamna respectiva, daca nu m-as fi gandit ca porcii aia de la Crystal Glamour isi pun de 5 ori adaos la pretul de achizitie ( la un magazin online unde nu dau chirie si nimic din ceea ce necesita un magazin fizic) la niste ceasuri pe care le vand ca fiind de calitate, cand , in fapt, ele sunt niste ordinare de ceasuri lucrate si asamblate la kilogram, asta-i cu siguranta motivul pentru care nu raspunde nimeni , niciodata,la telefoanele afisate pe site-ul lor,ca pe facebook isi fac ditamai reclama cu site-ul lor si promotiile lor , ca te pacalesc pe fata, ca am citit in ceasul al treisprezecelea despre ei mai multe pareri contra de la oameni care si-au luat teapa de la ei.
Deci , NU CUMPARATI sub nicio forma de la ordinarii astia care isi bat joc de oameni sub poleiala unui site bine pus la punct.Mergeti binisor la Dragon, intr-o sambata dimineata, si veti gasi absolut toate modelele de ceasuri pe care le visati, la preturi modice si nu la 100 si 200 ron ca la teparii astia !

32 comentarii la “Crystal glamour- hotie fara jena!

  1. @Ana Maria: d-asta am revenit asupra primului meu post ca sa stie si cei care ajung pe aici ca exista si reversul medaliei la Crystal Glamour.

  2. Daca ai fi mers acum 3-4 luni la magazinul Salla din Unirea Shopping Center, ai fi avut „sansa” de a cumpara la „numai” 699 lei (cu reducere 30%, de la 999) o rochie ce se vindea in Dragon cu 185 de lei. Deci exemplele sunt cu duiumul.

  3. @Alin: stiu si asta ca rochiile din magazinele mari ale metropolei se iau din Europa si se vand cu „numai” preturi de 10 ori mai mari.E strict stipulat de catre vanzatori marele snobism al romanilor.

  4. Fetelor…sa fiti o data pentru totdeauna informate…bijuteriile sunt montate in china cu pietre intradevar Swarovski dar isi fac propriile lor modele..ca si material pentru montura este acelasi ca la Swarovski..adica metal comun rhodiat..pt ca sa va edificati va puteti duce in orice magain swarovski sa vedeti ce va spun angajatele despre metalul monturii..Diferenta intre produsele acestea si cele din magazin swarovski e o simpla serigrafiere a brandului swarovski concluzie..niciodata..dar niciodata nu dati mai mult de 80-100 ron pe un set sau 50-60 ron pe o bratara sau un pandantiv…la aceasta suma ei au un adaos civilizat..si la fel de bine va veti simiti si voi purtan o bijuterie frumoasa…retineti…swarovski nu este o piatra nici chiar semipretioasa..este doar o sticla ff bine prelucrata chimic astfel incat sa poata sa fie fatetata pt a avea stralucire…cat despre ceasuri….pretul real de achizitie este cam 10usd…asa ca ganditi va inainte de a cumpara.Spor la shopping fetele!

  5. Eu unul sunt multumit de cei de la Crystal Glamour pentru ca de fiecare data cand am avut nevoie de ceva ( de un cadou trendy ) sau cine stie ce … am putut apela la ei cu incredere si au reusit de fiecare data sa rezolve chiar si cand a fost vorba de persoane cu gusturi mai ciudate. Preturile nu au fost de fiecare data cele mai bune dar nici nu au fost exagerat de mari . Eu zic ca nu ai avut o parere obiectiva.

  6. @Andrei: eu nu am spus ca ceea ce vand ei nu este trendy sau ca nu satisface cele mai „ciudate” gusturi, desi nu mi se pare nimic ciudat la un ceas de mana, dar de gustibus non discutandum.In alta ordine de idei, daca citeai atent, eu spuneam ca mi se pare aberant sa-mi vinzi un ceas ca fiind „de firma” si „de calitate” cand el este un ceas ordinar de 20 ron bucata.Atata am avut eu de obiectat si DA, sunt subiectiva in pareri atata vreme cat mi-am luat teapa.Nu crezi?

  7. Andrei sigur e platit de la astia de la Crystal 🙂 Am vazut ca practica genul asta de mizerie. Niste mizerii de oameni, sper sa le falimenteze afacerea. Nu emit factura, nu ai cum sa le faci reclamatie, nimic. Din pacate nimeni nu se sesizeaza.

  8. @Iuli: am fost sigura ca e de-al lor… :-)) daca ne coalizam cat mai multi cu siguranta lumea va incepe sa creada ce scriem…

  9. Va-s ruga sa nu mai scrieti tot felul de prostii dacă nu va pricepeti sa comparati produsele de pe tarabe cu produsele cumparate de la aceasta firma deoarece eu personal am stat cu inima indoita doua zile ca nu o sa primesc ce am comandat si asta datorită faptului ca am comandat in wekend si datorită unora care nu respecta condițiile după care încep sa scrie tot felul de prostii, eu personal contrazic toate părerile negative despre crystal glamour deoarece au fost ferplay , au răspuns imediat la mailuri si ma-u sunat pentru nelamuriri, ca drept dovada in acest moment port ceasul proaspăt comandat si care este identic pana la cel mai mic detaliu cu cel de pe site. PS va recomand sa nu luați părerile negative in seama, eu le dau nota 10

  10. @Dragos: uite unora ca tine le vinde Glamour ceasuri si fac bani pe seama lor.Prietene baga gramatica multa si lasa ceasurile fashion ca e jale mare, zau !

  11. Trebuie sa fii foarte naiv sa crezi ca un ceas automatic original poate costa doar 149 ron.Cred ca site-ul e plin de „chinezarii”, originale fiind doar ceasurile din fotografii.

  12. Super multumesc de comentarii. Despre ceasuri stiam, dar vreau sa cumpar pentru prietena mea un colier/cercei, ceva de genul cu cristale swarovski, sau cel putin asa se prezinta in descriere. Tocmai au pierdut un client. Toate bune!

  13. Din pacate am halit-o si eu cu un ceas,nu am cautat inainte pe forum,a tinut 3 zile ,cand l-am trimis la inlocuit curierul nu a gasit cristal glamour,a trebuit sa platesc si returul,ceasul nu era automatic, cum aparea in reclama

  14. @radu: eu am ceasul de 1 an, inca il port, i-am si schimbat bateria de vreo 2 ori, dar banii tot nu se justifica cand stiu ca in Dragon le gasim la 25 ron

  15. Fugiti cat puteti de tare!!! Am comandat un ceas de dama Orient…chipurile original…asa pretindeau si asa si arata pe site..am fost inspirat si am deschis pachetul la livrare…era o ordinarie de 10 lei, asa ca…take care!!!!

  16. catzi dintre voi mergeti ma la dragon sau in europa sa batetzi toate tarabele de acolo…pt un ceas….vad ca este mult mai usor sa datzi click pe un site….asa ca nu va mai simtiti inselati….adaosu ala este doar lenea voastra si orgoliu’ de a nu te duce la chinezi………

  17. de vina este cel ce da nu cel care cere! sa retii asta! ce spui tu se aplica oricarui produs! ex: mergi la un mag de haine orice mag, si pretul pe care tu il dai pe un accesoriu este de cel putin 4-5 ori mai mare! dc? odata profitul, apoi chiria ce tre sa o plateasca acelui loc! eu tin cu dreptatea. repet: de vina ai fost tu ca ai cumparat nu cel care ti l-a vandut! putea sa ceara si 1000de lei pe el! nu conteaza! acesta este marketing-ul! una e sa spui sa nu cumparam de la ei ca au preturi mari si alta e hotia! toate cele bune.

  18. Bodo, eu vad lucrurile asa: daca esti o comapnie serioasa si spui ca vinzi ceasuri super ok, de calitate atunci vinzi calitate si nu chinezisme.

  19. astia sunt niste oameni foarte cinstitiintre ghilimele ceasul a tinut 3zile,s-a stricat,l-am trimis inapoi,la adresa indicata nu era nimeni,am facut plangere la opc,nici aia nu i-au gasit,ceasul nu era automatic cum scrie pe net,asa ca aviz viitorilor fraieri,a se citi clienti

  20. Gata! Azi au fost prinsi oficial cu falsuri si dusi cu randul la politie. Iti dai seama cat timp le-a luat..daca aici postarile sunt din 2012?!!!

  21. daca tot ce spuneau fetele mai sus era falm nu cred ca site ul era inchis acum si acuzat de frauda

  22. pe mine m-a frapat faptul ca fostul sot al Raduleascai se ocupa de mizeria asta.Sincer, eu am crezut ca in spatele acestui site se afla niste gainari de pusti.

  23. Din moment ce sunt scosi de pe net conform legii…., e clar ca nu sunt firma serioasa bine ca i-au saltat. Asa ar trebui sa procedeze cu toti

  24. Se pare ca se mai face si dreptate in tara asta 🙂
    Totusi, oare cum ramene cu zecile de mii de oameni inselati?

Lasă un răspuns

