Si spun a doua oara NU, Medicoverului

Acum 2-3 saptamani, am si uitat exact cand , intr-o vineri dimineata, am venit ca o floare la job, surazatoare si fericita ca vine mult asteptatul weekend.
Nu mult dupa aceasta stare, m-au apucat niste ameteli, insotite de-o durere de cap ingrozitoare, apoi am inceput sa am frisoane urmate de bufeuri, palpitatii mari ce culminau cu stari de lesin.Am baut apa, am luat calciu, am mancat o bucatica de ceva dulce si cu toate astea raul se amplifica.Plangeam fara sa ma pot controla, efectiv am avut niste stari vecine cu nebunia de rau ce-mi era.Stiu ca faceam crize de spasmofilie acum hat ani si mereu daca mancam ceva dulce imi reveneam.De data asta, raul pe care-l simteam se amplifica cu fiecare clipa, simteam efectiv ca o sa mor, gandurile mele o iau razna in momente de genul, unu la mana ca-s ipohondra si doi de la mana ca fac scenarii horror cum mama vitrega imi va chinui odorul, cum nu o sa apuc sa imbatranesc sa-mi vad puiul meu mare,etc.
Si in toata nebunia asta, s-au alaturat mie 2 colege – una din nevoie ca e aia de sta cu mine in birou, cealalta din simpatie si empatie.Si mirobolantei mele colege de birou ii da prin cap sa sune la BGS la salvare ( nici pana in clipa de fata nu am inteles de ce nu a sunat la 112!), salvare care a venit fix dupa 25 minute in care puteam muri linistita, ba mai ajungeam o tura si pe la sant Petru s-o punem de-o vorba.
Booon, dupa astea 25 minute isi fac aparitia 4 matahale de barbati,unu mai zvelt ca altul.Scot pe rand niste aparate sofisticate, ma intreaba ce simt, imi ridica bluza in cap su sanii expusi in vazul tutoror colegilor mei trecuti de multisor de a doua tinerete, imi fac o electrocardiograma si imi pun clar diagnosticul: sunteti INSARCINATA! Ma balbai si ma uit halucinata la ala de-si zice el doctor, ii expun situatia mea si faptul ca medical eu am terminat-o cu copiii, el ranjeste idiot si-mi spune:” Doamna, ihihihi, eu am gura aurita, aveti un bebe in burta!”
Nu mai pot continua discutia, ma scot pe o targa si ma duc cu lumina albastra la Medicover la spital, undeva pe la podul Baneasa.Ma gandesc in salvare de ce ma duc totusi cu lumina albastra daca sunt doar bortoasa, ca la Ayan nimeni nu m-a dus nicaieri cu girofarul, ba am mai fost si mireasa si am topait o noapte intreaga la nunta mea.
Ma las in mana lor, mi-e greu rau sa ma gandesc la ceva, acelasi medic -paramedic si prezicator imi povesteste pe drum ca nevasta i-a fatat 2 copii, cum a trecut ea prin chinuri de foc, bla bla bla.
Ajungem la Medicover si stam in curtea spitalului pret de alte 20 minute ca sa vina nu stiu cine sa ma ia pe targa.Nu vine nici dracu’!Intr-un final, medicul cu povestile horror despre nastere hotaraste ca ” doamna e gravida mah, nu putem sa mai asteptam!”
Il sun pe D. si ii comunic ca ” sunt gravida mah, mai facem unu’!”, el nu mai intelege nimic, acum 2 saptamani plangeam si eram disperata ca eu nu mai fac copii, azi il anunt moarta de pe o targa ca o sa-i mai livrez in 9 luni una bucata copchil.
Pana una, alta, ma livreaza pe mine in salonul de Urgente de la spitalul Medicover.
isi face aparitia o doctorita si o asistenta, medicul de pe salvare le informeaza ca-s gravida si mega-gravida, se reped si-mi fac un test de sarcina si-mi pun o glucoza prin perfuzie.Perfuzorul nu functioneaza, imi scoate aerul manual o asistenta, ma crucesc de modul in care isi trateaza pacientii, dar stau bleaga pe pat si nu ma pot opune.
Intre timp iese testul negativ, mi-l flutura pe la nari si pe la ochi si-mi spune clar :” deci, nu sunteti gravida, acum bagam antiinflamator!”Pentru ce anume? o intreb cu glas sfarsit.
Imi explica ca ma doare capul rau si d-aia.Vreau calciu si glucoza si atat.Imi baga totusi antiinflamatorul, tac si stau ca un pui rebegit sa ma kilareasca asistenta ca sa scoata manual aerul.Dupa vreo 15 minute de frecat la branula in vena mea o ia si perfuzorul, isi face aparitia si D. si eu incet incet imi revin.
Intreb ca prostu’ in papusoi ce anume am avut, se rade tamp si ma anunta:” nimic grav, asa ne mai e rau, cand si cand!”
Ma uit la fel de tamp.Ha??? Cum adica asa ne este rau din cand in cand?
Plec si cand ies pe usa ma anunta ca am de achitat 50 ron.Revenita dupa perfuzie si cu vena ingrosata ma uit la ele si le intreb la fel de tamp” m-ati anuntat dinainte ca trebuie sa platesc ceva?Mi-ati cerut acordul sa imi faceti un test de sarcina si un beta HCG din sange ? Nope, asadar eu nu platesc.Multumesc si la revedere! ”
Una de la receptie imi spune ca analiza nu o sa mi-o faca nimeni daca nu platesc.Ii raspund pe acelasi ton idiot ca si al ei ca nici nu am cerut sa mi se faca vreo analiza si imi vars asupra ei naduful adunat cu clinica lor de rahat ( ma rog, mai nou si cu spitalul lor la fel de rahat).
M-am dus bou gravid cica si am plecat vaca negravida, fara diagnostc, fara nimic.
Norocul meu , daca pot sa-l numesc asa, a fost a doua zi cand aceleasi stari m-au dus la urgenta la Universitar.Pe loc analize si diagnostic: spasmofilie cu lipsa mare de potasiu.Perfuzie, tratament prescris si iata-ma teafara si nevatamata.
Deci inca o bila neagra pentru vestita clinica Medicover, niste agarici care se poarta ca niste amatori.
Bah si cu cat ii ocolesc mai mult, cu atat am parte de ei si mai mult !! Ironia sortii…

6 comentarii la “Si spun a doua oara NU, Medicoverului

  1. Nu sti vorba aia ca de ceea ce te feresti , de aia nu scapi? Imi pare rau ca ai ajuns la insuficienta de potasiu…Te rog ai grija de tine…Lipsa de potasiu duce la aritmie.
    Te imbratisez si iti doresc multa sanatate!

  2. Ce experiente horror! Noroc cu caracterul tau puternic, o alta nu trecea cu bine peste socul primei traume! Pai acritura aia care a confundat sarcina cu o tumoare trebuia concediata. Erai indreptatita sa-i ceri sa-ti plateasca si daune morale pt ca, asa cum ai spus, din cauza imbecilitatii ei, viata ta putea lua o turnura tragica. Nu e prea tarziu sa incerci sa-i afli numele. Ce bine ar fi sa fie data afara, asa s-ar evita producerea unor alte erori dramatice. Si cand ma gandesc ca aveam de gand sa -mi fac o programare la Medicover!

Lasă un răspuns

