Histerosalpingografie sau visand la o minune

„-Mami la noi cand mai vine un bebe?Ai promis ca o sa-mi mai aduci acasa un bebelus! Cand a sa vina in sfarsit bebelusul pentru care ne-am rugat?Vreau mult de tot un bebe…”
Asa aud, zilnic aproape , de ceva vreme, din gura lui Kiki.Isi doreste la fel de mult ca si mine un bebelus in casa noastra, un bebelus ce ma chinui sa-l „pui in burtica cu pastila lui tati” de fix 2 ani.Am facut analize si para analize, atat eu cat si D., am plans, am fost trista in fiecare luna in ziua in care imi venea ciclul, am rugat, am implorat cerul sa ne mai dea un bebe.Niciun semn si nici bebele nu vrea sa vina la noi.
M-am hotarat sa fac si o HSG ( histerosalpingografie ) desi nimeni nu s-a gandit ca as putea avea trompele infundate, doar am facut un copil pe cale naturala.Am amanat aceasta analiza din cauza fricii de durere, nu am citit nicaieri ca nu ar durea, stiam ca va fi nasol si am tot amanat si amanat-o.
Dimineata insa, am plecat la spital, nu se mai putea s-o aman la nesfarsit.Am zis ca mai tare decat nasterea nu se poate sa doara.Mi-am facut curaj si am plecat.
Zilele trecute am cautat cu ardoare sa gasesc un review macar despre modul in care decurge analiza.Nu-mi place si nu mi-a placut niciodata sa fac analize despre care nu stiu cum decurg, cat dor, cum si in ce masura simti durerea ( asa cum am mai spus , eu am un prag al durerii extrem de scazut, urasc durerea in orice forma a ei si fac orice pentru a o inlatura), cat dureaza, ce se intampla in cadrul respectivei analize.Nu am gasit niciun cuvant in afara celor care spuneau ca doare rau de tot analiza, altele spuneau ca nu simti nimic, etc.Dar cum decurge, cum se desfasoara lucrurile, nimic.
Asadar dimineata am avut momente de mare panica in drumul spre spital, alternand cu momente in care ma imbarbatam si-mi spuneam ca va fi bine.
HSG am facut-o la Giulesti ( Spitalul Clinic Prof. Dr. Panait Sarbu ), cu medicul meu curant.Mai intai te interneaza pentru o zi, internarea se face la receptia din curtea spitalului si nu la cea din Calea Giulesti.Sunt necesare urmatoarele acte:
-bilet de trimitere de la medicul de familie
-adeverinat de salariat
– cartea de identitate
Dupa ce ti se inamaneaza foaia de internare, intri la garderoba si ti se da un halat si o pereche de papuci, predai hainele personale si mergi in pavilionul B2 la doamna Viorica, care iti preia fisa de internare si te instaleaza intr-un pat din salon.
Analiza propriu zisa se face la Radiologie, langa Colposcopie.
Te dezbarci numai pana la mijloc, te urci pe o masa radiologica, intr-o pozitie deloc confortabila, ti se fixeaza valvele si ( mai departe eu scriu exact ceea ce am simtit ) o chestie care ti-o insurubeaza in vagin.Montarea acestui „surub” este destul de neplacuta, dar nu dureroasa.Cu o seringa lunga ti se injecteaza substanta de contrast, substanta ce mi-a fost injectata de 2 ori.In momentul cand patrunde substanta in organism, pe mine m-au lungit si am intins picioarele pe masa.Le-am spus ca ma dor rau de tot ovarele si au mers la monitor , eu ramanand nemiscata pe masa pentru iradiere.Masa s-a miscat de cateva ori la dreapta si la stanga, a urmat o alta injectare cu substanta de contrast si o alta iradiere.
Ei bine, la a doua injectare, pe mine, una, m-a durut de-am simtit ca o sa crap.Imi venea sa urlu de durere dar m-am fortat numai sa gem si sa ma vait incet ca mi-era jena de medici.
Deci, nu stiu pe cine nu a durut aceasta analiza, dar pe mine m-a rupt.Simteam efectiv ca si cum imi smulgea careva ovarele, mi s-a facut rau de durere, m-a luat cu transpiratii, ameteli, stari de voma, nu am putut sa stau in picioare.Mi-au dat un supozitor calmant, m-au asezat pe un pat si un medic m-a pazit, mi-au dat apa si mi-au deschis si A/C.
In tot timpul asta ma chircisem pe pat caci ovarele ma usturo-dureau de am crezut ca o sa capiez.
Imediat cum mi-am mai revenit, a venit rezultatul – bomba: ” copii nu stiu daca ai sa mai poti avea vreodata pe cale naturala, ma mir si acum dupa 15 minute de la analiza, cum de-ai putut sa ramai insarcinata cu fi-tu la momentul respectiv, a fost doar o minune de la Dzeu.!”
Am inceput sa plang incetisor, mi-a trecut prin cap ca eu FIV nu am sa fac niciodata, probabil daca bunul Dumnezeu se va milostivi, se va intampla iar o minune si poate o sa mai avem vreun alt copil.Sansele pe care mi le-a dat medicul? 1 la 10.000 de femei sa mai raman insarcinata natural.
Diagnosticul? Trompa dreapta uterina este aproape atrofiata, trompa stanga impenetrabila.Deci cum am ramas insarcinata cu Pusicelul?Doar o minune, rugaciunile mele de 9 saptamani la Maica Domnului si rugaciunea de la Lourdes a matusi-mii care o vara intreaga a fost voluntara acolo, in augustul premergator lunii in care am ramas insarcinata cu Pusicelul.Sau poate Sovata? Sau poate chiar a fost minune?
Nu pot uita pirvirea doctorului care se mira continuu ca am fost atunci insarcinata, nu pot sa nu-mi amintesc acum fata asistentelor care ma priveau cu mila si ma indemnau la resemnare pentru ca am deja un copil.
Desigur ca ma voi resemna, greu, dar va trebui s-o fac, eu nu ma inham la drumuri atat de spinoase, drumuri la capatul carora nu-ti garanteaza, din pacate, nimeni, nicio reusita.Caci se paote intampla sa fac si 3-4 FIV-uri fara sa mai raman vreodata insarcinata.
Nu imi agresez organismul cu hormoni si tot ce presupune tratamentul pentru FIV,am sa sper insa intr-o noua minune si am sa ma rog din suflet ca Maica buna sa se milostiveasca cu mine si sa-mi mai dea un alt copil.
Celor de la Giulesti mii de multumiri, fata de mine se poarta mereu ireprosabil, nu stiu daca am eu noroc sau fiind pacienta medicului meu merg toate ca unse, nu stiu daca le-as putea gasi vreun cusur, niciodata nu mi s-au luat banii sau atentiile pe care am fost tentata sa le dau, niciodata nu s-au purtat cu mine altfel decat foarte frumos.
Dupa HSG am sangerat si sangerez in continuare, am niste secretii exact cum am avut lohiile dupa nastere,ma dor rau si acum, la 6 ore de la analiza, ovarele si mi-a recomandat medicul macar luna asta activitate sexuala maxima ca poate, poate s-o mai intampla vreo minune.
Imi plange sufletul, cum am sa-i pot explica acum lui Kiki ca bebe nu mai vine la noi niciodata, cum am sa-i distrug si lui un vis la fel cum azi mie mi s-a daramat intregul meu univers?Doamne si cat am mai visat la o fetita motata, cat mi-am mai dorit sa pot sa ma mai bucur iar de un bebe!
Visez inca la o minune si am sa incerc sa fac si tratamentul apicol al unui biolog care a vindecat o multime de boli ginecologice,dintre cele mai felurite si mai fara de leac la doctori.Este vorba de ovulele PROPOLICIUM, ovule pe care si azi le face si comercializeaza dl. Andi Liciu, nepotul prof.biolog Valentina Liciu, care a dat un interviu amplu in revista formula AS
pe aceasta tema.
Incerc si cu plante naturale, daca stiti vreun remediu naturist va cer ajutorul si astept sugestii de la oricine a trecut prin asa ceva.
Multumesc.
P.S.: cand am iesit pe usa spitalului in fata mea pleca acasa o mogaldeata de etita de numai 3-4 zile.Spuneti-mi voi, pot sa nu fiu trista si sa simt ca lumea mea s-a sfarsit??

44 comentarii la “Histerosalpingografie sau visand la o minune

  1. Minuni exista și vor continua sa existe. Doar ca nu se întâmplă tot timpul și nu ni se întâmplă tuturor. Dacă e un bebe pe undeva pentru tine, sigur va ajunge la tine. Dacă nu, bucura-te de cel pe care il ai.

  2. Offf…nu stiu ce sa-ti spun,cum as putea sa te incurajez.Dar eu stiu ca esti puternica,cat iti mai doresti un bebe si sper din tot sufletul sa vina.Te pup fata draga si ai incredere ca totul va fi bine

  3. va multumesc pentru gandurile bune, nu am sa ma mai gandesc la chestia asta ca ma voi imbolnavi.Sunt deja 2 ani de zbucium si de nelinisti, las lucrurile sa se intample daca va fi sa fie.In adancul sufletului meu, stiu sigur ca intr-o zi voi mota, voi pieptana si voi aranja si 2 codite de fetita.

  4. Bueyyyyyy…ia , gata! Destul ca e una nebuna si cu creierii imprastiati navigand pe conducta de apa calda , calare pe biscuite , da? Aka eu.Am zis! 😀
    Adica , cum adica buey , ca incetezi sa speri si cum ii spui matale lui Pusicelu’ ca nema’ puerinta de bebe si alea-alea….????? Buey Amiro , te sparg , sa moara mama! , citez din Frankfurt…. 😀 Adicatelea ti s-o urat cu ghinisoru’ , fimeie? Aud?
    Mnoa , gata , m-am racorit , ca ma apucasera nebunelile cetindu-te , bre mamico!
    Sa trecem la cele adevarate: daca Pusilicul vostru a fost o minune , ce te face sa crezi ca exista numai o singura minune? Ce spui tu de o femeie cu dubla extrauterina care a facut copil natural si a si nascut?Aud? Asa ca ma lesi cu medicalele? Inainte de interventie nu auzeam decat „cancer” si „mostenire genetica”. Hai sictir , am zis…drac mort nu s-a vazut , iar eu sunt mama lu’ satana , da? 😀 Si la cat sunt de nebuna….musc si scuip si nu ma dau batuta.
    Vreau sa sti o chestie: de cate ori am coborat in iadurile mele si simteam ca ma prajesc la focul vesnic al depresiilor mele , am avenit aici , Amira draga , pentru portia mea de hei-rup si curaj….Nu admit sa te vad asa si nu cred , refuz sa cred , ca o femeie ca tine , care mie mi-a aratat intotdeauna ca invizibilul creeaza vizibilul , se poate lasa doborata de niste mutre compatimitoare si care in 30 de secunde au uitat cum te cheama , ca se lasa complesita de niste constatari , uitand total ca …repet….invizbilul creeaza vizibilul.Mai ales ca tu sti foarte bine si simti cumplit de bine , acum , asta.
    Te rog continua sa crezi , continua sa visezi….zi cu aplomb si sictir „ma pis si dau foc” si „mi se rupe” , fi Amira pe care eu am cunoscut-o si lasa viata sa isi urmeze firescul….Tu poti si sti asta prea bine si esti constienta. FIV?What the fuck? >:-|
    Sa me ierti ca sunt acida….Asa tembela cum sunt eu si chiar daca nu ne-am vazut vreodata pana acum , mereu te-am simtit o prietena a sufletului meu si ma atinge suferinta ta….Haida , capul sus , tzatzele in fata si nasul in vant.Am convingerea ca toate se vor aseza asa cum tu sti si cum simti.
    Te pup si te imbratisez cu mult drag!
    Tzucuri la pilotul mic! 🙂

  5. offfffff,offff draga mea,crede in continuare si minunea va veni, intr-o forma sau alta,ai sa vezi.te pup cu drag si multa liniste sufleteasca!

  6. Pai si eu te iubesc , nu ai simtit? 🙂
    Amira….ma simt fantastic….nu vreau sa mai iau nici un medicament si daca pentru mine interventia asta a fost sa fie ce trebuia , sa sti ca asa este….stiu si simt cum ma schimb in foarte bine , acolo jos si totul este asa cum trebuie sa fie.Bat in lemn si scuip in san , e prea perfect si inca am senzatia ca visez….
    Te imbratisez cu mult , mult drag , ai grija de tine si te rog mult , hai sa fie cum sti tu si cum crezi tu si nu te lasa coplesita de negativul din jur.Te rog! :*

  7. In momentul asta, trebuie sa uiti prin ce-ai trecut, sa te linistesti si sa speri, ca minunea se va repeta 🙂 Poate o mai trimiti pe matusa la Lourdes …
    Te imbratisez si iti urez din suflet, sa ti se implineasca visul ! Nu te da batuta !

  8. @Dani: speranta moare ultima, dar nu ma mai focusez pe asta ca pana acum.Daca se va intampla va fi o mare surpriza, daca nu…asa a fost sa fie !

  9. Draga mea „fina virtuala” 🙂 te pup dulce si iti doresc din toata inima sa te bucure bunul Dumnezeu cu inca o minune mica. Ma bucur ca te-am regasit si citesc din nou, despre voi, iar de stilul tau pe care il savurez, chiar imi era dor. Te imbratisez cu drag. Juliette

  10. Nu am cuvinte care sa te poata consola, pentru ca stiu EXACT ceea ce simti, speranta, nervii, durerea, asteptarea si dezamagirea.
    Nu am cuvinte, dar am o imbratisare. Stiu ,chiar stiu ce simti si sunt aici.
    Daca exista minuni, ma rog sa se intample una si in familia voastra.Daca nu, iti doresc sa gasesti consolarea de care ai nevoie pentru a putea continua fara regrete.
    Bucura-te de Pusicel. O sa sune ca un „po-po” ce voi spune, dar il ai pe el. Il ai „macar” pe el.
    Te imbratisez.

  11. @Juliette: ma bucura mult comentariul tau, nu stiam ca ne-ai „cautat” sa ne gasesti :-), acum suntem aici, cand voi avea timp am sa scriu iar.pup si eu si sa ne citim cu bine 🙂

  12. Draga mea,

    Eu sunt mega-corijenta la capitolul lasat comentarii (mai ales de cand citesc bloguri numai de pe telegon, inainte de somn), dar sa stiic a trec deseori pe aici, sa verific ca sunteti bine…
    Iar acum nu esti bine si, desi nu am cuvinte sa te consolez in vreun fel, vreau totusi sa-ti trimit toate gandurile mele bune si rugamintea din suflet de a nu-ti pierde speranta si de a nu te lasa doborata de un diagnostic medical, cand tii deja in brate o minune venita de la Dumnezeu, in ciuda rezultatelor unor analize! Fii tare, ai incredere in tine, in intuitia ta, in Dumnezeu… si gandeste-te ca minunise intampla in fiecare secunda, in toate colturile lumii si in sufletele a milioane de oameni!

    Si o sugestie, daca ai timp si chef de lectura, Raluca de pe blogul alexcreste.blogspot.com (in august si septembrie sunt posturile) a scris in ultimele luni foarte mult despre cum a ramas ea insarcinata, de doua ori!, in ciuda unor severe afectiuni endocrine… Stiu, nu e acelasi diagnostic, insa detaliile ei tin de o sfera generala ce se potriveste in multe alte cazuri… sper sa te ajute randurile ei si ii poti scrie oricand pentru intrebari suplimentare, e foarte de treaba si fericite sa ajute pe oricine are probleme de acest fel…

    Multa liniste sufleteasca si putere de a crede in tine iti voresc! Va pup cu drag!

  13. @Natalia si Sofia: multumesc pentru gandurile bune, un comentariu pozitiv ma face sa ma simt fericita,sa am speranta si sa nu cedez.Stiu ca exista minuni, una din ele este chiar Pusicelul meu.Voi continua sa sper si sa cred ca intr-o zi voi avea si o fetita.

  14. Buna daraga mea, si eu urmeaza sa fac un Hsg, si am niste emotii de mor, nu atat cat e vorba de durere cat e vorba de rezultat,,,,in fine si pe mine m ai facut sa plang si poate un pic demoralizat povestea ta, insa trebuie sa mergem inainte….
    Ai incercat cu acid folic? o colega de a mea , o poloneza a luat acid folic de 5 mg, o luna si dupa vreo 2 ani de incercari e gravidutza……si mai stiu de la o englezoaica, cu teste de ovulatie , gen ca un test de sarcina insa ti arata zilele fertile…..habar nu am cat sunt in tara, insa aici (Cipru), am gasit vreo 5 teste vreo 50 si ceva de euro ceea ce mi s au parut un pic cam scumpe…..Insa multa multa bafta!!! Cu drag Ana

  15. @anamaria: am incercat cu de toate…nu s-a putut cu nimic, o sa fie doar si doar voia lui Dumnezeu.Bafta multa si nu-ti fie frica, draga Ana !

  16. Povestea ta m-a impresionat, enorm! Am ajuns la blogul tau deoarece trebuie sa fac si eu un HSG, tot la Giulesti…nu am ramas niciodata insarcinata desi am 30 de ani. Am fost diagnosticata cu ovare micopolichistice si nu am facut niciodata hsg. Imi este fff.frica de rezultat. Cand vad mamici cu burtici, imi vine sa plang de durere ca nu am si eu un bebe.Trebuie sa mergi mai departe, gandeste-te ca altii nu au nici macar un copil, tu esti o norocoasa, chiar ai o avut parte de o minune!
    Cu drag Mihaela.
    PS: cat ai stat internata atunci? o zi? sau doar 2-3 ore?

  17. Mihaela,curaj! daca eu am trecut prin asa ceva nu e musai sa te demoralizezi.Este posibil sa nu ai nicio problema si bebe sa apara.Eu am ramas pentru prima oara in viata mea insarcinata la 31 ani, iar colega mea de birou, este acum, la 39 de ani, insarcinata pentru prima data.Capul sus, minuni se intampla tot
    timpul !
    Internata am stat doar cateva ore, de dimineata pana pe la ora 14 parca.

  18. Buna fetelor. Azi mi-am facut si eu HSG..speriata si emotionata. Am citit zilele trecute din experientele voastre si acum vin sa va spun ca imi pare pentru fiecare dintre voi pe care a durat-o. Eu una nu am simtit nici o alta durere decat cea fireasca din timpul unui control ginecologic. Si va sfatuiesc sa nu va cramponati de durere (pana la urma fiecare dintre noi are propria toleranta la durere). Mergeti inainte..spre visul vostru, cel mai important:Sa aduceti un suflet in bratele voastre!Succes!

  19. @IRINA: daca nu ai nimic la trompe am auzit ca nu simti mai nimic, odata ce sunt infundate probabil ca te jeneaza exact cum povestesc toate cele care am trecut prin asta.

  20. Buna, sunt in aceeasi situatie ca nu pot sa raman insarcinata, te rog spune-mi care este rugaciunea de 9 saptamani catre Maica Domnului? Tu cum mai esti, esti bine? Ai reusit sa faci tatamentul cu Propolicium si sa ramai din nou insarcinata? Mie imi e teama de HSG si incerc cu tratamente naturiste (branca ursului, ceai de napraznic, ceai de cretisoara, etc). Sa-ti ajute Dumnezeu!

  21. Buna, eu azi am facut hsg si va spun cu mana pe suflet ca nu am simtit nimic, va rog din suflet pe cele care aveti nevoie de aceasta analiza sa nu ezitati, aici la cluj la spitalul de recuperare acesta analiza este complet nedureroasa, cautati pe dr Chiroiu.Eu nu am crezut ca asa ceva este posibil dar , este.

  22. Buna am si eu o rugaminte, peste cateva zile sunt programata si eu la HSG si as vrea sa stiu ce ma asteapta ,cam cat mai sunt tarifele… ma intelegi ce vreau sa spun..ca e bine sa fii pregatita si sa nu te ia prin surprindere..Multumesc anticipat!

  23. @ancav: Anca, cred ca nu suntem toti la fel si mai cred ca nu tot Bucurestiul par example poate da navala la Cluj.Intr-adevar, am discutat si eu cu dl.doctor si mi s-a spus ca aceasta analiza nu este atat de dureroasa precum am simtit-o eu aici la Bucuresti.
    Va trebui oricum sa repet aceasta analiza si poate ajung la Cluj desi mi-e greu sa cred ca in viitorul apropiat se va intampla lucrul asta.
    Ma bucur ca nu ai trecut prin durerile pe care le-am simtit eu !

  24. Nu va pierdeti speranta! dupa fix 3 luni de cand am facut HSG, si dupa 10 ani fara nicio sarcina, AM RAMAS INSARCINATA! eu, pesimista care zicea ca nu raman, atunci cand nu te astepti se intampla minunea. Acum sper ca totul va fi bine si ca in septembrie va veni minunea mea pe lume. Va pupppppp!

  25. Buna fetelor, Am facut acum 4 zile o HSG care s-a complicat cu voma, frisoane si sangerare abundenta (pa masa de radiologie). Pt a-mi reveni mi s-a aplicat intravenos: no-spa, ser fiziologic, antivomitiv, calciu. Este normal ca dupa 4 zile sa ma simt slabita, ametita si sa mai sangerez un pic ? Medicul ginecolog m-a trimis acasa dupa 5 ore de chin spunandu-mi ca sunt mai sensibila la durere si ca am trompele infundate si de aceea am reactionat asa … Ca sa nu mai spun ca la 3 zile am facut o criza de anexita. A mai trecut vreuna din voi prin asa ceva ?

  26. @Rox: da, este normal sa sangerezi cateva zile ( cel putin si mie mi s-a intamplat la fel).Ma bucur ( e impropriu spus ) ca exista cineva care confirma durerile prin care am trecut si eu caci multe comentarii ma contraziceau.
    Criza de anexita nu am facut si nici voma nu am avut, doar durerile atroce.

  27. @Mihaela B: daca mai astept inca 10 ani, va fi mult prea tarziu pentru noi !oricum, felicitari multe si un bebe perfect sanatos! va pup si eu

  28. Pingback: Histerosalpingografie-episodul 2 | Fărâme de suflet din viaţa lui Kiki

  29. Iti inteleg durerea..si eu imi doresc din tot sufletul meu copii si nu au venit pana acum.Trebuie sa merg si eu sa fac aceasta analiza la recomandarea medicului meu de la sp.Filantropia dar mi-e tare frica..Sunt f.sensibila la durere.Tot astept si sper din suflet intr-o minune.Dumnezeu e mare!Sa avem incredere!

  30. Si eu ma pregatesc psihic pentru aceasta analiza si astept o minune de la Doamne Doamne. Cautand informatii despre HSG am dat peste aceste randuri care m-au fermecat si m-au tinut cu sufletul la gura si care mi-au innodat in barba lacrimi, sperand ca finalul sa fie unul fericit. Imi pare foarte rau, draga mea, dar, cand nici nu gandesti si nici nu te astepti,se intampla o minune. Roaga-te in continuare la Dumnezeu si El sigur va face iar o minune pentru tine. Doamne ajuta!

  31. HSG…facut la maternitate in Galati la dr. Botezatu. Fara durere… Cateva secunde am simtit cum substanta de contrast isi face loc in uterul meu, o durere scurta ca Si cum ti-ar veni ciclu Si atat. Am uterul lipit dar nu total. Acum ma pregatesc pentru Histeroscopie in vederea dezlipirii uterului Si dupa poate vine Si copilul mult asteptat. Daca aveti de facut HSG alegeti cu grija medicul. In aceeasi zi au Mai facut aceasta analiza doua doamne care o repetau, prima o facusera la Bucuresti cu dureri groaznice iar acum nu LE venea sa creada cat de putin dureroasa a fost. Va doresc copii fumosi Si sanatosi

  32. Acum am venit de la Spitalul Pantelimon unde am facut histerosalpingografia. Va spun dragelor ca nu doare deloc. Nu va speriati. Eu dupa ce am citit acest articol m am panicat infiorator. Va rog sa nu credeti nimic din ce cititi pe internet. Fiecare individ reactioneaza diferit. Mie mi au facut o injectie in fund, un calmant si ulterior radiografia. Nu este placut, nu o sa va spun ca e placut dar nu e inspaimantator. Eu am facut acesta procedura cu dr.Almeria care a fost foarte draguta mi a vorbit tot timpul, mi a spus ce face. Tot ce am simtit a fost o durere de ovare ca la ciclu, durere care la un moment dat a devenit mai acuta…dar suportabil si cateva secunde, imediat dupa durerea a scazut in intensitate. Mi a sa spus ca probabil atunci sa eliminat un „obstacol” pe trompa. Intreaga interventie a durat 30, 40 de secunde.
    Deci curaj fetelor….e NIMIK.

  33. @Paula: comentariul tau este unul destul de deplasat datorita faptului ca este asa cum spui tu ” Fiecare individ reactioneaza diferit.”
    Daca pe tine te-au anesteziat inainte ( asa cum tu singura afirmi ! ), mie nu mi-au facut niciun calmant si durerile mele au fost unele foarte mari.
    Faptul ca se scriu pe net niste experiente, asta nu inseamna ca nu sunt adevarate, doar ca fiecare are un grad anume de suportabilitate la durere,doar ca fiecare judecam si simtm in mod total diferit lucrurile.
    Ma bucur ca exista si spitale unde nu doare deloc aceasta interventie, eu am facut-o de doua ori, in doua locuri diferite si de fiecare data m-a durut extrem de tare.
    Intrega analiza nu dureaza 30-49 de secunde, e apreciabil sa nu distorsionam adevarul.
    Iar durerea ta de ciclu de unde stii ca este la fel ca a mea sau ca a atator alte femei care probabil citesc acest articol?
    Asadar, judecata ta este una fara bun simt, ca sa ma exprim civilizat, daca ai de facut comentarii pe viitor, te exprimi incepand cu urmatoarele cuvinte:” experienta mea a fost una…”.
    Nu arunci cu noroi fara sa simti ce a simtit altcineva !

  34. Prietena mea a incercat 7 ani prin medici si nimic ..ii spuneau ca are trompele lipite si nu are cum sa ramana insarcinata.. a mers la doctorul massawi tarig din bucuresti..si dupa un an de instilatii cu antibiotice pe o trompa si stimulare ovariana dupa a ramas natural …si era programata pt fertilizare in vitro dar nu a mai fost nevoie..nu te dezamagi..poate trompa impenetrabila sau lipita e aceeasi chestie ..du-te la el la un control arsta-i toate analizele face minuni cica..si eu ma chinui de 15 ani..am uter bicorn ma duc la el si vad..success si mie ai tie!si rugaciuni la dzeu of course bafta alina

  35. Si eu cand in timpul histero am avut dureri groaznice ..cica o trompa era infundata..si inca 2 zile am mera garbovita si cu dureri..dar a meritat ca mi-a zis macar care e problema ..de ce nu am ramas 15 ani gravida..ca am uter bicorn sau bicameral..aiurea..malformatie care nu s-a vazut la ecograf ci numai la analiza asta..daca stiam o facceam mai demult sa stiu una si buna..si eu am plans..dar am fost la un ginecolog dupa si mi-a zis ca as putea face o insemninare sa vedem..doamne ajuta

  36. Si eu cand in timpul histero am avut dureri groaznice ..cica o trompa era infundata..si inca 2 zile am mera garbovita si cu dureri..dar a meritat ca mi-a zis macar care e problema ..de ce nu am ramas 15 ani gravida..ca am uter bicorn sau bicameral..aiurea..malformatie care nu s-a vazut la ecograf ci numai la analiza asta..daca stiam o facceam mai demult sa stiu una si buna..si eu am plans..dar am fost la un ginecolog dupa si mi-a zis ca as putea face o insemninare sa vedem..doamne ajuta ps tot alina de mai sus sunt..du-te la doctor massawi tarig

  37. @Alina: multumesc mult, am sa merg s vad si la el,multa sanatate si tie si neaparat un bebe.Eu am un copil reusit, asta mi-a alinat sufletul.Iti spun dupa consulatie.

Lasă un răspuns

