Un alt pas din evolutia lui Kiki

Prima incercare de a dormi singur, intr-o alta camera, a avut loc intr-o noapte de primavara,anul asta.L-am convins spunandu-i ca se uita la televizor, ca lasam noaptea aprinse niste luminite, in forma de lumanari, pe care le folosim pentru decor iarna, in perioada Sarbatorilor.
A acceptat si i-a placut la nebunie faptul ca s-a culcat fara noi, s-a uitat la televizor si a stat de unul singur intr-o camera numai a lui.

Dorinta mea a fost ca anul asta sa il pot muta definitiv sa doarma singur ( nu a dormit cu noi in pat mai niciodata, decat atunci cand a fost bolnav), este extraordinar de bine pentru el sa fie independent, sa aiba camera lui, sa se gandeasca la lumea lui, la copilarie,etc.
Am mutat intai patul de bebelus in care dormit timp de 3 ani si 3 luni, a acceptat sa doarma singur,dupa ce i-am mochetat intreaga camera.El a ales culoarea mochetei ( desigur ca are si portocaliu, cum altfel?! ), a ales culoarea patului pe care urma sa-l aiba, a ales veioza de deasupra patului care o va avea la indemana noaptea s-o aprinda.
In fiecare seara, doarme cu o lampa de veghe- gargarita, care sta aprinsa intreaga noapte, dar mai ales, in fiecare seara nu adoarme decat cu povesti, povesti pe care eu la randu-mi le ascultam la vinile , azi el le asculta pe cd-uri pe care i le-a facut D.Ia luat toate povestile copilariei si i le-a aranjat frumos, astfel incat seara, dupa baie, se aseaza cuminte in patut si la lumina de veghe se cufunda in lumea de basm a copilariei.

Azi am reusit sa dam patutul cel vechi si sa achizitionam noul pat, facut pe comanda la cei de la Marcoshop de unde am mai cumparat si alte obiecte de mobilier.
Am achizitionat un pat masina cu tot cu saltea ortopedica de copii.In total afacerea a costat a 650 ron si Pusicelul este mega fericit.A topait si a sarit de nu a mai putut, l-a probat, l-a intors si l-a rasucit.L-am facut fericit!
Sa-l stapanesti sanatos patul – masina ,iubitul meu drag!

Această prezentare necesită JavaScript.

4 comentarii la “Un alt pas din evolutia lui Kiki

  1. O sa viseze, ca e sofer la rally :))) E bine, ca a trecut usor faza cu schimbatul camerei si mai ales, ca s-a adaptat sa doarma singur.
    Sanatate si numai bine si un bun inceput la noua gradinita ( am citit si am vazut pozele, dar de-abia acum am reusit sa scriu si eu un mesaj ) !!!

  2. @Dani, draga mea, te-ai reintors din vacanta ! :-)) Am intrat sa vad ce mai faceti si era totul lasat pustiu la voi pe blog, gandindu-ma cand oare vei reincepe sa scrii dupa vacanta.
    Am avut un mare stres, ce-i drept, cu acomodaea lui Kiki intr-o camera separat de a noastra, m-am gandit ca ii va fi frica sa doarma, dar asa cum am scris candva intr-un post pe blog, toate trecerile si schimbarile noatre au fost line.

Lasă un răspuns

