My beautiful white butterfly

Cine ma cunoaste imi stie pasiunea nebuna pentru ceasuri.Am foarte multe, de pus la mana, gen inel, de atarnat la gat, ceasuri mai mici, mai mari, de diverse forme, culori ca sa le pot asorta la imbracaminte, am felurite marci sau pur si simplu ceasuri de la 13 lei care mi-au placut mult.
In general, am un ceas stabil pe care il port in cea mai mare masura a timpului, cu care merg la mare, cu care fac baie seara, cu care dorm, gatesc, etc.
Ceasul il port, de cand sunt mica, pe mana dreapta si nu exista nicio zi sa nu am ceas la mana.La fel se intampla si cu ceasurile din casa, am in fiecare camera cate 2,3, 4 sau mai multe ceasuri, tot o paleta bogata de culori, forme, nuante si marci.
In ultimii 2 ani am purtat la mana mereu aproape un ceas de la Morgan, alb cu auriu, care mi-a placut la nebunie.Din pacate nu am avut grija sa nu intru in apa sarata cu el, nu am fost precauta sa ni-l expun diverselor substante cu care am spalat si pe care le-am folosit la curatenie si ceasul cel auriu a ajuns azi unul alb cu o culoare de cazan facut de rromi.
Asa incat imi pusesem in cap de ceva vreme sa-mi cumpar un alt ceas, dar care?Nu mi-a placut niciunul in mod deosebit, am cautat la Morgan iar vreun model mai aparte, am fost tentata sa-mi iau iar un Fossil ca cel pe care l-am pierdut candva in Grecia,dar m-am gandit ca ma voi plictisi de el, apoi mi-a placut la nebunie un ceas de la Folie-Folie , pe care insa nu am avut si nu mi-am permis acum sa dau 700 ron, asa incat renuntasem la ideea ceasului.
Saptamana trecuta, am vazut pe Facebook o reclama postata de cei de la Crystal Glamour, cu-n ceas care mi-a facut acel click necesar motivarii mele de a-l achizitiona.L-am iubit din primul moment, mi l-am dorit nebuneste ( mai cu seama ca erau si reduceri ) si astazi a ajuns la mine.
Este micul si frumosul meu white butterfly, este exact asa cum l-au prezentat in fotografii, comanda am facut-o pe site si a sosit la 48 de ore de la plasarea comenzii prin Urgent Curier.Am achitat in total 99 ron ceasul si 15 ron livrarea lui.
Ta-na-na-niiiiiiiiii, iata-l pe frumosul meu butterfly.Acum ramane doar sa-i modific cureaua si va trona pe manuta mea de azi inainte.Ca un print, ingrijit si iubit.

Această prezentare necesită JavaScript.

7 comentarii la “My beautiful white butterfly

  1. Pingback: Crystal glamour- hotie fara jena! | Fărâme şi bucăţi de suflet din viata unui Pusicel

Lasă un răspuns

