Donez – IMPORTANT !!!!

Va rog mult , pe acesta cale, daca stiti /cunoasteti pe cineva care are nevoie de un pat -tarc pentru bebe, 120 cm / 60 cm ca masuri, il donez pe al lui Kiki.Nu este nou si nici in stare perfecta , dar se mai poate folosi mult si bine cu putina grija.Daca stiti vreo familie care il doreste, va rog sa ma anuntati ca il dau cu tot dragul.
De asemenea, mai am de dat mai multe hainute pentru copii ( cam 2-3 saci mari de plastic ), amestecate, de fete + baieti de varste cuprinse intre 18 luni si 7 ani,stare foarte buna, hainute groase de iarna si geci, daca le vrea cineva sa-mi spuna.
Nu le dau sub nicio forma unora care le-ar lua sa le revanda si sa scoata un profit, vreau sa ajunga la copii nevoiasi care n-au ce imbraca si incalta in toamna/ iarna asta.
Pastrez discretia absoluta, iar comentariile pe blog sunt moderate.

Multumesc.

Această prezentare necesită JavaScript.

15 comentarii la “Donez – IMPORTANT !!!!

  1. @mami de strumf: am sa le sortez si iti spun exact daca am hainute pentru baietel de doi ani si jumatate- trei, fetita vecinei cati ani are caci intre timp am mai promis din hainute ?merci

  2. buna daca mai aveti ceva hainute mi-ar fi de mare ajutor sunt studenta si urmeaza sa am un baietel multumesc

  3. As dori eu patutul daca mai este valabil anuntul, pt un bebe de 1 saptamana al caror parinti nu au posibilitati..

Lasă un răspuns

