Prima zi de gradinita !

Am schimbat particularul pe o gradinita de stat.
Acomodarea a fost una extrem de simpla si de usoara ( ar fi fost culmea in al treilea an de colectivitate sa se mai smiorcaie! ), o imbratisare scurta si un pupic fugitiv dupa care a zbughit-o la copii.Azi l-am luat la pranz, mi-a fost teama sa-l abandonez din prima o zi full time la gradi.
Are deja prieteni,a venit cu o zgarietura pe picior de la nu stiu ce bat din curte cu care s-au jucat „de-a indienii cu cai ” ( nu m-a deranjat catusi de putin dat fiind faptul ca si cu noi se juleste, zgarie, cade si loveste continuu ), au iesit afara „multtt de tot mami, numai afara am stat!”, a mancat tot, dar „ciorbita parca a fost putin cam arsa ” :-), „maine , mami, ma lasi sa si dorm, nu-i asa, ca numai eu plec acasa la pranz si nu vreau asta!”.
Dimineata ne-a controlat asistenta, am prezentat analizele pe care le facem anual ( exudatele nazal si faringian, coproparazitologic si coprocultura ne-a cerut-o aici), am cunoscut-o pe una dintre educatoare ( imi place ca este mai coapta si nu proaspat iesita din liceu ), am predat necesarul lunar de hartie, servetele, sapun lichid, am luat in primire dulapiorul si am lasat Kikisorul sa intre intr-un alt an de colectivitate.
Imi place mult faptul ca am zilnic contact cu gradinita,ca pot discuta cu educatoarele, ca vad meniul, ca il imbrac eu si-i controlez zilnic ghiozdanul.
Mi-a placut atitudinea fair a educatoarei care, cum m-a vazut, mi-a povestit incidentul cu zgarietura, imi place mult clasa si patuturile in care dorm, sunt doar 19 copii in grupa ( la particulara erau 15 ) si au grija de ei o educatoare si o ingrijitoare pe fiecare tura, nu mi-a venit sa cred cand am platit azi la contabiliate doar 195 ron /luna.
Sper sa ne fie bine,sa fim linistiti si sa termine aici gradinita !

Această prezentare necesită JavaScript.

14 comentarii la “Prima zi de gradinita !

  1. E gradi de la voi din cartier? Vreau si eu din nou la gradi, e atat de primitoare… Sunt cuminte, mananc toata mancarea si nu pun monopol pe jucarii. Pe vremea mea nu erau pictate in culori atat de calde si decorate atat de frumos :)) La anu’ il dau si eu pe flacaul meu si sunt cu inima cam stransa, dar am citit toate povestile tale si parca sa zic ca nu ma mai spariu chiar asa.

  2. @criss: si Ayan a tinut-o pana aseara langa ca el nu merge, ca nu-i trebuie gradinita, nu vrea sa mearga acolo, vrea acasa, etc.Azi a fost cu totul alta fata si schimbare totala.Asta-i alint, zic eu, o sa va descurcati! pup

  3. @B: este una dintre gradi de lanoi din cartier, avem multe si destule prin jurul blocului, am ales-o pe asta ca e chiar la 5 minute de noi si cunosc si una dintre educatoare.Sunt foarte frumoase actualmente gradi de stat si intr-o postare viitoare am sa scriu de ce am ales statul vs privatul.O sa se descurce si puiul tau, cu siguranta, inceputul e mai grei, apoi le place tuturor copiilor in colectivitate.

  4. Dar cum de voi ati inceput mai repede? Gradinitele incep in zile diferite? Ca tot la stat suntem si noi.

  5. @Laura Frunza: activitatile propriu zise incep de pe data de 17 sept si copiii de la program redus ( asa cum sunteti voi) incep atunci.Restul claselor cu orar normal / prelungit au inceput sa primeasca copiii din data de 03 septembrie.

  6. gradinita arata intr-un mare fel…daca n-ai fi zis ca e de stat, as fi jurat ca e particulara….bravo, sunteti norocosi! distractie placuta la gradi:)

  7. @Daniela: asa am zis si eu cand am vazut-o, nu avea niciun rost sa mai mearga la cea privata cand la stat sunt asemenea conditii,nu?Multumim pentru urari 🙂

  8. Pingback: Gradinita de stat vs.gradinita particulara | Fărâme şi bucăţi de suflet din viata unui Pusicel

  9. Pingback: Adio, gradinita ! | Fărâme de suflet din viaţa lui Kiki

Lasă un răspuns

