Privesc cerul…se apropie oare?

Azi noapte am visat-o pe bunica mea care statea la o masa cu mama ei in sufrageria din casa lor pe care ne chinuim de 4 ani s-o vindem.La un moment dat a intrat matusa-mea cu un buchet de crini si cale albe in brate, flori pe care i le-a oferit razand bunica-mii.Apoi a trecut la strabunica mea si a mangaiat-o pe mana in timp ce aceasta si-a intors capul si plangea tacut.
Imediat in vis mi-a aparut aceeasi casa transformata intr-un imobil plin de viu, de oameni, paseam pe niste covoare lungi si rosii ca focul, intr-un semineu ardea mocnit un foc, luminau de sus candelabre aurii cu multe lumini si ma intrebam cum de poate trai cineva intr-o asemenea casa ca un muzeu.
Dimineata m-am trezit cu o siguranta pe care nu am mai simtit-o nicicand: stiu sigur ca acea casa o vom vinde in viitorul apropiat.
Apoi mi-a fugit gandul cu luni in urma cand intr-o zi de apilie am mers pana la Romana sa iau autobuzul , nu am mai avut chef sa cobor la Victoriei, ca de obicei.La Romana, la un stand de carti,am hotarat ca pana acasa e drumul lung si e cazul sa-mi iau ceva de citit sa nu ma plictisesc.Ochii mi-au cazut pe cartea cu ” Sfantul Nectarie si minunile lui”.Am platit-o si pana acasa am citit pe nerasuflate marturiile atator oameni vindecati sau alinati de puterile sfantului.
In prima vineri dupa aceasta intamplare am inceput sa citesc acatistul Sfantului Nectarie , zilnic, si in fiecare vineri sa merg la manastirea Radu Voda, loc de-o frumusete extraordinara, aflat desi in mijlocul urbei noastre, intr-o alta lume, primitoare, cu multa, multa liniste si pace.
Timp de 9 saptamani am mers saptamanal acolo si m-am rugat zilnic.Nu stiam exact ce sa cer mai intai, un al doilea copil pe care mi-l doresc ingrozitor de mult sau sa vindem casa?! Si atunci le-am cerut pe amandoua dar la momentele potrivite si atunci cand vom fi pregatiti sa le primim, caci nu-i asa?! Este un timp al tuturor lucrurilor pe lumea asta…
Si atunci am visat intr-o noapte cum alergam intr-o zi de toamna tarzie prin ploaie si am ajuns la un capat de strada unde un batran cu barba alba mi-a aratat fluturand-o , o carpa alba pe care erau 2 liniute de sange, exact ca cele de la testul de sarcina.Si am stiut atunci ca intr-o zi de toamna tarzie voi sti ca vom fi iar binecuvantati cu un alt doilea copil.Am stiut ca batranul cu barba alba este Sfantul care-mi raspunde rugaciunii mele intense.
In timpul acestor 9 saptamani de rugaciune si post, am avut tot felul de incercari care sa ma faca sa renunt la a mai merge, am strans insa din dinti si am continuat, reusind sa termin cele 9 saptamani ( Doamne si cum am cedat si am plans si am fost furioasa si am vorbit aiureli,l-am acuzat pe Sfant ca imi merge rau de cand merg la el, ca nu mai fac rugaciunile, ca si ca…deh! ispita este peste tot si incercarile care mai de care mai puternice!).Dar m-a ajutat si am izbutit si mai ales m-a iertat ca slobodul meu gand si sloboda mea gura a hulit !
In ultima vineri am cumparat si am impartit la biserica 9 paini si am luat o sticla cu mir de la candela sfintita a Sfantului.Si am promis atunci ca daca voi mai face vreodata o fetita se va numi si Nectaria.
Au trecut de atunci, de la ultima vineri de rugaciune, aproape 3 luni si mie / noua ni se arata abia acum niste semne, lucrurile au inceput sa se aseze.
Sunt tulburata de visele mele care mereu s-au adeverit, au prevestit si anuntat diverse evenimente ce s-au intamplat sistematic.
Pana la certitudini insa, mereu privesc inca cerul…

3 comentarii la “Privesc cerul…se apropie oare?

  1. Pingback: Despre parinti, vise si iubire | Fărâme şi bucăţi de suflet din viata unui Pusicel

Lasă un răspuns

