Wishlist

Acum un an si jumatate mi-am facut o lista nu prea-prea nici foarte -foarte cu dorinte pentru anul ce va fi urmat atunci.Nimic de atunci nu s-a indeplinit in 2011, dar acum , cand nu ne mai asteptam deloc, s-a concretizat incet incet visul meu.Si prind contur si altele pe langa acesta.Mi-e frica sa ma bucur…astept doar sa devina o certitudine si mai apoi am sa indraznesc sa scriu si despre asta.Pana atunci sunt putin mai mult beata de bucurie…

4 comentarii la “Wishlist

Lasă un răspuns

