Zeamărea

Aseara mi-a fost extrem de rău, ca in fiecare an dupa concediu ma captusesc cu cate o răceala de vară „sănătoasă” care ma lasa cel mai probabil cu vreo tuse ce-mi va trece la primul mare ger.
Revenind la faza de aseara…
M-am intors acasa in jurul orei 20:30 dupa ce rau fiindu-mi am fost totusi sa-mi fac detartrajul anul. Stand in baie si pregatindu-ma sa ma bag in pat, vine Pusi si-mi spune:
” – Mami am voie sa mananc acum seara zeamără ?
Ma uit lung si-l intreb ce inseamna cuvantul ala.Râde şăgalnic si-mi spune:
” Alea mici, verzi si dulci care-mi plac mult de tottttttttt!”
Am stat siderata un minut si poate mai bine si m-am gandit ce pot fi alea mici si verzi care-i plac atat de mult?!Era vid in capul meu, indurerat la ora aceea.
De obicei , ma ajuta si-mi explică folosind sinonime si descrieri ample pentru a ma face sa pricep.Aseara nu am inteles si pace.M-a luat de mana:” hai cu mine sa-ti arat ca vad ca tu chiar nu poti sa pricepi!” 🙂
Mdeah…nu m-as fi gandit in veci, dacă nu mergeam la fata locului, că ZEAMĂREA este mancarea de mazăre :-
)
Asadar, sa aveti si voi poftă la o ZEAMĂRĂ de vara dulce si verde :-)) !!

Lasă un răspuns

